Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #51 Skrevet 30. september 2010 Jeg fikk på 3 mnd. Men jeg hadde bolig da. Kommer an på hvor i landet en bor. Jeg bor utenfor Bergen. Holder dere på å bli hjemløse er de pliktig til å hjelpe dere. Her er det ikke sjanse for å leie billigere. Jeg fikk derfor supplerende stønad fra NAV sosial på 2000 i mnd + at de dekket strømmen og tannlegen.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #52 Skrevet 30. september 2010 Her sa de også på NAV at de var klar over at det var vanskelig å finne noe rimeligere enn hva vi hadde, men satsene var slik de var uansett. Skal sjekke ang kommunal bolig. Regner med det er på boligkontoret? Er på ingen måte noe "luksusdyr", så finner vi noe til en bedre pris tar vi det selvfølgelig. Tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #53 Skrevet 30. september 2010 Ja, du høres ut som om du er i samme situasjon som jeg var. Jeg fikk velge ut en bolig til over 2 mill. Men må så klart betale alle utgifter på det selv gjennom leie til kommunen. På boligkontoret ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå