Gå til innhold

Kan spå 10 personer gratis idag/ikveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spå meg Spå meg! Jeg blir alltid hoppet over!

Hvordan ser fremtiden min/lille familien min sin ut?

200988

101082

Meg og sambo =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen:) Jeg er 291266, Marit. Du spådde at jeg ville føde litt før tiden og få en fin og lett fødsel. Du er den andre som sier dette, og du aner ikke hvor glad jeg blir. Jeg har hatt noen veldig vanskelige fødsler før:(men har allikevel troen på at det skal gå fint denne gangen. Du spør om jeg har flere barn, og ja, jeg har 5 barn fra før. Tusen takk skal du ha!!! Ps-får du opp noen dato for fødselen?? (terminen var 8.januar)

Skrevet

Takk for langt og utfyllende svar:)

Håper du har rett ang graviditeten.

Ting du sier om meg og min personlighet kan stemme godt:)

:)

Skrevet

Kan du se om det blir huskjøp på meg og familien i nærmeste framtid?

Det er vel det som er høyest på ønskelisten min nu :)

Jeg er 25.11.79

Skrevet

Hei,

kan du fortelle meg om det går bra med spiren i magen min tross pågående blødninger?

Er født 31.10.83

Skrevet

Ca 2-3 jan tenker jeg..Før termin vil du føde..Ja,jeg fikk opp flere barn på deg,ikke rart da du faktisk har flere,hehe..

Du får ikke en vansklig fødsel,faktisk vil det gå veldig fort..

Lykke til..

Skrevet

Heisann..

Ja,jeg ser at dere kjøper dere drømmehuset inne 1-4 mnd-- Du har et stort ønske om å slå rot.Her vil du trives..Ser at du får gode nyheter snart,det er gode tider på dere..

Lykke til

Skrevet

Hvilket kjønn blir neste barnet ?

030780.

Takk.

Heidi.

Skrevet

;) Så moro å høre,at det stemte det jeg sa om din personlighet..

;) Takk for tilbake mld..

Ha en fin kveld videre..

Skrevet

Kan du være så snill å spå meg? Har spurt mange ganger, men du hopper alltid over meg, og det har du gjort på denne tråden også...

Lurer på om vi får flere barn? (Isåfall når og gutt(er)/jente®?)

Evt. andre ting du får opp?

f. 04-08-79

Skrevet

Hei Rosene! :)

Beklager, det var jeg ikke klar over.. :)

26.05.78

Skrevet

Trenger også å bli spådd her... Gjelder kjærligheten i år eller neste år, om æ finner noen... Du har hoppet over mæ 3 ganger bare i denne tråden :S Fødselsdato 18.09.1983

Skrevet

Innen 1,5-2 år ser jeg en gutt..Ønsker du deg en gutt??

Lykke til

Skrevet

18.09.1983

Føler at du vil møte en snill mann.Innen 5-6 mnd.Han har denne personligheten :

Personlige egenskaper

Stavenes konge er den fødte leder. Han er kreativ, inspirerende, autoritær, karismatisk, dristig, ærlig, samvittighetsfull, viril, lidenskapelig, lojal og pålitelig. Det føles naturlig for ham å ha makt og være midtpunktet, og han er vant til å få det som han vil.

Han er het, smidig, bevegelig, lidenskapelig, stolt, vennlig, generøs, romantisk og morsom. Hans gode humoristiske sans, gjør ham utmerket å være sammen med. Ofte kan han være gift, og bor kanskje på landsbygda hvor han verner om tradisjoner og familielivet.

Kortet dukker ofte opp i forbindelse med forhandlinger og avtaler. Det kan tyde på bryllup, eiendomsavtaler, arv, forretningsavtaler, veldedige organisasjoner eller andre økonomiske overenskomster. Tiden er inne for å føre an, ta en sjanse og skape et mesterverk. Men bruk tid på å ta viktige avgjørelser som berører ditt eller andres liv.

Kortet kan vise til et lykkelig kjærlighetsforhold

Seks begre viser seg når noe fra fortiden dukker opp. Det kan være minner fra barndommen som vender tilbake. Eller kanskje en gammel venn, elsker eller kollega tar kontakt. Svaret på spørsmålet ligger i fortiden, forsøk å huske hva det var som gjorde deg lykkelig før og hva du interesserte deg for.

Det er nok en mann fra din fortid,en du kjenner fra før..

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon.

Koret kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

Kortet kan også stå for nært vennskap. På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp.

Skrevet

meg da?

Hva ser du om framtiden til oss som familie?

27.04.83

Skrevet

Tusen takk for svar, og håper at det går i oppfyllelse.

Hilsen anonym 18.09.1983

Skrevet

04.08.79

Om ca 1 år tenker jeg...Videre var dette noen av korta som kom opp.

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.

Kortet kan være et råd om å tenke seg godt om og ikke foreta forhastede avgjørelser og handlinger. Ikke start prosjekter som du ikke kommer til å fullføre

kortet står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig.

Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon.

Viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro.

Kortet kan være en advarsel om å la andre gjøre ting for seg. Du har selvtillit og evner nok til å ta saken i dine egne hender. Du vil oppnå et høyt nivå av selvtilfredshet, komfort og framgang

Skrevet

Hei

270778

Hva får du opp på meg?

Takk skal du ha :-)

Skrevet

Tenker mest på barn altså. Hva ser du ang barn på meg?

Skrevet

Hei!

er gravid, termin 25 nov.

kan du se om det er en jente eller gutt?? fikk ikk sett noe på ultralyden:)

jeg er født 11.02.85

Håper du har tid og ser noe for meg:):)

Tusen takk:)

Skrevet

ser du forresten noe om når jeg kommer til å føde?:)

Skrevet

Tallet 3,kommer sterkt opp her..Før termin tenker jeg.Lettre å spå deg,hvis jeg har termin dato..Men prøver lell.. Tallet 3 ja..

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...