Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #26 Skrevet 27. september 2010 Har forresten skrevet flere ganger til deg før, uten å få svar. Anonym 11:32
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 27. september 2010 #27 Skrevet 27. september 2010 030274 Når får jeg kjæreste?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #28 Skrevet 27. september 2010 hei:) Hva ser du hos meg?kjærlighet? 30.01.85
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #29 Skrevet 27. september 2010 Når får jeg kjæreste? 28.05.84
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #30 Skrevet 27. september 2010 05 10 73 Har prøvd meg før, men ikke fått "napp";) Vil det bli flere barn her? Og vil forholdet vårt bedre seg?
jussisuss Skrevet 27. september 2010 #31 Skrevet 27. september 2010 Lure rett og slett på hvordan det ser ut for meg generelt fremover. f. 14.10.83...
rosene Skrevet 28. september 2010 Forfatter #33 Skrevet 28. september 2010 291266.. Jeg føler at du vil føde før tiden. Det blir en lett fødsel,under 3 timer.En flott opplevelse..Har du barn fra før ja??
SecretFlower* Skrevet 28. september 2010 #34 Skrevet 28. september 2010 Du må gjerne ta en titt:) Lurer på når du ser graviditet!? f24021988 Takk på forhånd!!!
rosene Skrevet 28. september 2010 Forfatter #35 Skrevet 28. september 2010 Jeg får inn at innen 3-5 mnd vil du være såååååååååå forelska.Han er et luft tegn tror jeg.Du kjenner også denne mannen fra før tror jeg..Her blir det masse fin kjærlighet,men du må tørre å ta en sjanse..Hopp i det ,følg magefølelsen din..
rosene Skrevet 28. september 2010 Forfatter #36 Skrevet 28. september 2010 miztery: Må ha fødselsdato din,for å spå deg
rosene Skrevet 28. september 2010 Forfatter #37 Skrevet 28. september 2010 25.11.79 Hva ønsker du helst å vite??? Spår kun et spørsmål pr person,slik at alle ska ha mulighet til å bli spådd... Lykke til videre..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #38 Skrevet 28. september 2010 dumme kjerring, drit i disse reklame innleggene dine. Dritlei dette tullet.
rosene Skrevet 28. september 2010 Forfatter #39 Skrevet 28. september 2010 Heia..Kun et spørsmål pr person,slik at alle ska få muligheten..Hva ønsker du helst å vite???
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #41 Skrevet 28. september 2010 Hvordan kan dette være reklame,når hun spår gratis?? Din dumme ku,liker du ikke tarot/spå ,så scroller du bare forbi.
rosene Skrevet 29. september 2010 Forfatter #43 Skrevet 29. september 2010 24.02.1988 Graviditet ligger ganske så nært her,vil tippe innen 1-5 mnd... Dette var noen av korta du fikk : står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig. Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon Dette er din persolighet ; Personlige egenskaper Myntenes dronning er en ekte livsnyter. Hun er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Hun er ikke spesielt intelligent og intuitiv, men har et rikt utviklet følelsesliv, og setter pris på livets goder. Myntenes dronning får alle til å føle seg som hjemme, og sørger for at alle har det bra. Hun er praktisk anlagt og ordner opp. Myntenes dronning har en viss forfengelighet og elsker komfort, skjønnhet, overflod og luksus. Hun er glad i mat, fine klær og store, stilfulle tilstelninger, og har sans for historie og antikviteter. Situasjoner Kortet står for generøsitet og omtanke. Det ser ut til at du forvalter din formue ansvarsfullt, og bruker den til å hjelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og evne til å få ting til å spire og gro. I tillegg har du ønske om å glede seg over og skaffe seg vakre, materielle ting. Du har behov for å skjemme bort seg selv med ferier, smykker, skjønnhetsbehandling, massasje, nye klær eller parfyme..... Lykke til videre..
rosene Skrevet 29. september 2010 Forfatter #44 Skrevet 29. september 2010 14.10.83 Det første jeg får opp på deg,er at du trenger å hvile..Du må trappe ned tempoet ditt..Tenk på helsen din.. Fire sverd står for hvile. Det kan enten være å samle krefter etter kamp og slit, eller konsentrasjon i forkant av en stor hendelse. Dette er tiden for å ta en pause og å tenke gjennom ting uten å forhaste seg.. Kortet kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise. Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg. viser seg når noe fra fortiden dukker opp. Det kan være minner fra barndommen som vender tilbake. Eller kanskje en gammel venn, elsker eller kollega tar kontakt. Svaret på spørsmålet ligger i fortiden, forsøk å huske hva det var som gjorde deg lykkelig før og hva du interesserte deg for. Hvis kortet ikke handler om tilbakeblikk og nostalgi, kan det også handle om en fremtidig situasjon med lykke og fremgang etter strev. En drøm eller ambisjon du har hatt lenge kan nås. Kortet står for uskyldighet, barnslig og naiv glede, godvilje, vennlighet og tjenester. Kortet kan også være en advarsel om at du har en tendens til å idealisere eller leve i fortiden, uten tanke for nåtiden eller fremtidige prosjekter. viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet, Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet. Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen. Du vil bli lykkelig,men må legge fortiden din bak deg for å kune gå videre..Du vil få lykke og kjærlighet..En spennede tid framover.Her er det lykke;) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #45 Skrevet 29. september 2010 HEI, var en av de 10 som skrev inn først, men forstår at du bare vbil ha et spm så jeg spør på nytt: 13.06.85 Anne-Carina Har jeg 1 eller fler barn i magen?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #46 Skrevet 29. september 2010 Sliter veldig for tiden. Vil mine bekjymringer bli bedre? 27.04.83
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #48 Skrevet 29. september 2010 Jeg som var 18.09.1983. Vil helst vite om jeg finner kjærligheten med mannen jeg er forelska i akkurat nå. Har stilt spørsmålet flere ganger på forumet uten å få svar :S
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #49 Skrevet 29. september 2010 Når vil jeg få barn? 05.11.88
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #50 Skrevet 29. september 2010 gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå