rosene Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Heisann.. Lurer du på hva fremtiden bringer?? Jeg kan gjerne spå deg. Skriv ned fødselsdato og et spørsmål.. Så ska jeg se på deg så fort jeg får tid.. Kom gjerne inn på spå/horoskop siden.. Ha en fin dag alle sammen.. Ps (Jeg får lettere energi, når man sigenerer med nick. )
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Ja, jeg også får lett energi til å søke på tidligere innlegg med samme nick slik at jeg kan finne ut mer om personene når de signerer med nick...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 18 12 1984 Går mitt prosjekt bra?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 17 11 80 Når får vi solgt huset vårt? Og når får jeg fast jobb?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 31 07 74 Kommer jeg til å bli gift? Sambo født 080668 om det er av betydning.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Hei:) Ser du når jeg får meg kjæreste? Blir det vellykket? Anna 201283 tnx
Miztery Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Hei! Jeg lurer egentlig på om jeg har noen sjans til å bli gravid snart? Og om kommer til å beholde "spiren"? Mvh
madame Mim Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Heia =) jeg lurer på hvordan fremtiden blir? 22.12.83 hilsen
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 SPENNENDE! 13.06.85 når blir termin ? blir det 1 eller 2 ? jente eller gutt?
Gjest Skrevet 27. september 2010 #10 Skrevet 27. september 2010 25.11.79 Fremtidsutsikter? Kjærlighet familie og økonomi. Håper på svar
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #11 Skrevet 27. september 2010 16.11.89 . Ser du når jeg får barn?
de tre bukkenebruse Skrevet 27. september 2010 #12 Skrevet 27. september 2010 hei=) lurer på om du kan se hvilket kjønn det er på babyen denne gangen=)? født: 23.04.86 ha en fin dag du også=)
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 27. september 2010 #13 Skrevet 27. september 2010 Har skrevet på spå siden men tok ikke med fødselsdato: 29.11.84 kan skrive her og. Lurte på helse, fremtiden og flere barn?
rosene Skrevet 27. september 2010 Forfatter #14 Skrevet 27. september 2010 16.11.89 Heisann.. Jeg kan desverre ikke se barn på deg nå.Men ser at du vil få en gutt om ikke så lenge.. Ca 1 år og 1-2 mnd tenker jeg .. Dette er noen av korta du fikk Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder Ser ut som at du har en spennede tid foran deg.. viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet, Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet. Lykke til videre
rosene Skrevet 27. september 2010 Forfatter #15 Skrevet 27. september 2010 17.11.80 Ja,dere får solgt huset deres Jeg vil tippe inne 1-3 mnd. Lurer dere på å kjøpe et hus/selge hus/kjøpe /selge hytte osv er dette den riktige tiden å gjøre dette på.. Du har verden for dine føtter, så her er det bare å glede seg .... tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster. Lykke til..
rosene Skrevet 27. september 2010 Forfatter #16 Skrevet 27. september 2010 Heia.. Prøver du å starte firma?Det kan se ut som at du får hjelp i gang..Dette vil hjelpe deg veldig, hvis du tar imot hjelp vil du lykkes ..Så ja,du vil lykkes i ditt prosjekt. Kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe. Det kan være litt uklart hvem som har hva. Tenk deg om: Hvorfor er du i denne situasjonen og hva foregår egentlig? Sannsynligvis befinner du deg i en god økonomisk posisjon, og du har nok med penger. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse. Kortet er et varsel om at hvis strømmen av penger inn vil avta hvis du ikke deler av din overflod. Det er venners varme følelser og generøsitet som får livet til å føles godt. Det kan også være du som får hjelp av andre, kanskje uventet, som gjør det mulig å etablere deg karrieremessig. Sju mynter viser til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å følge naturens sykluser og tenke langsiktig. Det er viktig å ta vare på det som spire og redde fruktene av arbeidet. Senere kan du høste det du har sådd og nyte godt av fortjenesten. Tiden kan være inne til å foreta en opptelling og gjøre opp status. Du må forsikre deg om at du når målene. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig? Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu. Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid - oppslukende hobbyer, barneoppdragelse og velgjørenhet. Dette kan virke utmattende eller deprimerende, men på et ikke-materielt nivå er det grunnleggende tilfredsstillende og produktivt. Kortet tyder på økonomisk trygghet, og en fjellstø grunn materielt sett. Du vil motta og beholde penger, og eiendommer og annen rikdom gir makt og innflytelse står for flittighet. Flid, kunnskaper og detaljer er stikkord her. Noen ganger kan det lønne seg å være flisespikker og petimeter. Kortet viser til at ekstraordinær innsats er nøkkelen til suksess. Er et lovende kort for alle med talent og energi. Du har lyst til å lære noe nytt, utvide horisonter og utvikle nye evner. Tiden kan være inne for en lærlingejobb, kurs eller studier. Det er også et gunstig tidspunkt til å etablere en privat bedrift, for du kan leve av å arbeide med det du liker, og få økonomisk frihet. Lykke til
Papegøyeblomst Skrevet 27. september 2010 #17 Skrevet 27. september 2010 20.05.72 Kommer jeg til å være alene hele livet? Kommer jeg til å få flere barn?
anonym dib'er Skrevet 27. september 2010 #18 Skrevet 27. september 2010 Jeg lurer på om vi får flere barn og i såfall når, hvor mange og gutter eller jenter? Håper du vil spå meg!!! f. 040879
mamman_til_Bastian+spire Skrevet 27. september 2010 #19 Skrevet 27. september 2010 Hei! Håper du har tid til å se på meg=) Linnea født 23.03.85. Lurer på om jeg kan få flere barn og i såfall når? (Prøver å bli gravid nå). På forhånd takk=)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #20 Skrevet 27. september 2010 Kommer vi til å få flere barn? I så fall, når, hvor mange og gutter/jenter? f. 040879 Vær så snill å svar, har spurt så mange ganger, men aldri fått svar... Tusen takk1
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. september 2010 #21 Skrevet 27. september 2010 Kan du være så snill å spå meg ? Født 030780 . Hva vil høsten og vinteren bringe ? Tuuusen takk ...
rosene Skrevet 27. september 2010 Forfatter #22 Skrevet 27. september 2010 310774: Her ligger det bryllup ganske så nært i fremtiden ja.Før et år.. Jeg vil tippe innen 3-6 mnd .. Kortert står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig. Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet. Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser. Det kan se ut om at det er nyheter på vei til dere,det er kontrakt,dokumenter, noe dere signerer..Du får snart en gledelig tlf samtale (En gammel venn kan plutselig ta kontakt)eller et brev i posten med gode nyheter .. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #23 Skrevet 27. september 2010 Hei! Jeg lurer på om du ser noe rundt fødselen min. Termin 8.januar. Jeg er født 291266 Marit
rosene Skrevet 27. september 2010 Forfatter #24 Skrevet 27. september 2010 Hei anna - 201283 Jeg føler at du allerde har møtt han, at han er i livet ditt allerde.. Han kan faktisk være rett under nesa di ,hvis du forstår.. Jeg får opp at kjærligheten vil blomstre og at du er sammen med denne mannen innen 1-4 mnd.,. Ikke vær redd for å ta det første skrittet for å innlede et forhold.Tro på deg selv..Kortet betyr full fart. Ting skjer i enormt hastighet, og det er for sent å snu prosessen. Handling må også skje raskt. Det er ingen tid til å nøle, her gjelder det å smi mens jernet er varmt. Du må ta initiativ og opptre selvsikkert og modig. Kortet kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise. Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg . Kortet er et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning Sverdenes ess er det tveeggede sverd, som skiller godt og ondt. Dette kortet gir nye muligheter innen områder som har med intelligens, tanker, justis og logikk å gjøre. Kanskje begynnelsen på et sterkt forhold, både på godt og vondt. For å vurdere noe må vi kunne sette det opp mot noe annet. Kortet viser til suksess, mot og styrke på tross av motgang. Muligens står du overfor en utfordring eller test - møt den med mot, ærlighet og en bestemt løsning. Gå gjennom livet ditt og se etter situasjoner som er urettferdige eller forvirrende. Karmalovene gjelder her også - som du sår skal du høste. Husk at negative krefter tredobles når de vender tilbake til skaperen Her er det bare å glede seg.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #25 Skrevet 27. september 2010 Hei. Lurer på om jeg finner kjærligheten i år, og om det blir den som jobber mye borte, eller den som bor i motsatt del av landet? Kommer jeg til å flytte neste år? Født 180983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå