Gå til innhold

Hahahahahahahahhahahahahahahaha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha! Så utrolig morsomt!

Man blir jo så oppgitt over seg selv, og samtidig så er det jo urkomisk!

Jeg har også klart å glemme at jeg er gravid.. Gledelig overraskelse når man kommer på det =D haha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøøøy!

Grining for ingenting, enda en historie.. For noen uker siden skulle vi lage hjemmelaget pizza hjemme, min samboer og jeg. Jeg skulle steke kjøttdeig, og plutselig midt under stekingen ser kjøttdeigen bare helt utrolig ekkel ut. Jeg klarte bare ikke å se på den, og bryter ut i strigråt. Samboeren min skjønner selvfølgelig ingenting når jeg kaster meg ned på sofaen, og spør hva som er galt, og jeg må svare mellom hulkene: "Kjøttdeigen ser så ekkel ut"....

Jeg er VELDIG glad for at han ikke begynte å le da...:)

Skrevet

Lo så jeg grein av innleggene hehe

Er bare i uke 16 men allerede begynt :-s

Var her for noen uker siden så skulle jeg på jobb, hadde god tid og var i godt humør. Barnet er på skolen og sambo hadde våknet men ikke stått opp.

Så var det å ta med bilnøkkelen! Men hvor var den....?

Sjekka i veska...ikke der. Sjekke på sjenken.....ikke der. Sjekka i jakka....ikke der. Begynte å bli kraftig irritert.

Sjekka i bukselomma fra buksa fra i går som lå i skittentøyskurven... ikke der. Dro alt utav skittentøyskurven..... ikke der. Begynner å bli varm i toppen.

Løp på vaskerommet, dro alt utav tørketrommelen....ikke der. Vaskemaskinen? Nei, ikke der heller. Forbanna j****a møkka nøkkel !!@@!!

Fant veska og snudde den på hodet så alt datt rett ut og på gulvet, var nøkkelen der? Selvfølgelig ikke.

Nå renner tårene så det fosser og jeg banner for meg selv og hulker.

Sjekker kjøleskapet, ikke noen nøkkel.

Min kjære kommer frem og spør hva pokker det er som er gærent og jeg hulker ut mens jeg går frem og tilbake at jeg ikke finner nøkkelen og dermed ikke kommer meg på jobb og kommer for sent.

Og "dum" som han er så spør han: "Men hvor har du lett da?"

Det var dråpen, jeg senker ned på gulvet og hyl griner pga nøkkelen i ca 5 min før jeg plutselig kommer på det: Aha, nøkkelen er på kjøkkenbordet etter at jeg handla i går kveld!!! "PLING"

Løper innpå kjøkkenet, tar med med nøkkelen og forsvinner ut av døra og på jobb (rakk jobben med god margin).

Ikke sa jeg i fra til min kjære at nøkkelen var funnet eller hadet!!

Tørka tårene og jobbet.

I Pausen ringte jeg han og sa Unnskyld med en skikkelig lei meg stemme, fikk som svar : "Håper du ikke skal fortsette med sånne hormon scener heeeele svangerskapet" !!Du får bare håpe, dette er din skyld!! haha

Herlige fantsastiske hormoner :-D Men har selvsagt opplevd flere "scener" hehe

Skrevet

hahaha! Fantastisk =D

Ler godt av historiene her! Herlighet så morsomt! Denne tråden er fin å finne frem på en dag der man føler seg litt nedfor =D

Skrevet

hohoho!!!

Begynte en gang å grine fordi jeg syns så synd på bilen og syklene som måtte stå ute i regnværet. Det kunne jo ikke bare gå inn, eller under tak som vi andre! Skjønte at det var en fryktelig dum tanke, og lo og gråt om hverandre, men syns så inderlig synd på dem!

Også husker jeg ofte fra barselgruppen jeg gikk i at når vi satt og pratet om noe, stoppet samtalen helt opp midt i en setning og ingen kunne huske hva vi hadde pratet om :-D

Kom med flere historier damer, dette var gøy!!

Skrevet

Heheheh! Nemmen søte deg da! Den var jo råsøt! Spesielt siden jeg tenkte noe lignende tidligere i dag.. Det kom skikkelig dårlig vær og jeg så utenfor, og tenkte at nå ville det vært direkte fryktelig om jeg glemte babyen utenfor. For det første er ikke barnet født, og for det andre ville jeg jo aldri plassert ham alene utenfor! Men bare tanken alene på at han skulle være ute alene i stygt vær, var nok til at jeg måtte henge skikkelig med leppa! Hjelpeløse lille vennen min! Når jeg da kom på at han faktisk lå god og varm i magen, så var jeg i litt bedre humør ;)

Men tidligere i sommer fikk jeg en søvnløs natt da jeg ble overfokusert på de stakkars pinnsvinene som tuslet alene der ute i mørket, og kanskje var veldig ensom... Jeg hadde et pinnsvin som kom på døren hver kveld for å bli matet, og det var så koselig. Da jeg en kveld glemte å legge ut mat, så var jeg helt utrøstelig! Jeg så jo for meg at pinnsvinet lå å gråt i veibanen en plass... hehehe!

Uffameg.. jeg kjenner jeg blir tårevåt bare av tanken!

Skrevet

Hahhaah, for noen fantastiske historier!

Saelle: Du skriver utrolig bra! :)

Akkurat nå kommer jeg ikke på noe fra mitt første svangerskap, men det var myyyye :) Må tenke litt på den.

Er nå gravid med mitt andre barn- relativt tidlig i svangerskapet. Men jeg har da rukket å gråte over en nydelig tv-reklame! (noe med grønt gress - aner ikke hva det var reklame for) :) Det var jo bare så vakkert med det grønne gresset! :)

Skrevet

Hehehe.. Har ledd så tårene har trillet nå! Håper flere kommer med historier! :)

Skrevet

Selv fikk jeg tårer i øynene av å høre om den søte samboeren din som trøstet deg da fiskekaka gikk ad dundas! Og jeg er ikke gravid engang! :P

For øvrig er jeg bifil og i et forhold med en jente. Jeg gleder meg VELDIG til mine graviditetshormoner møtter hennes over gjennomsnittet hissige og tårevåte PMS!

*GRØSS*

Skrevet

Hehehe, ja han var skikkelig god der! =D Han er heldigvis veldig snill og god, og takler disse hormonene strålende..Så han prøvde å trøste så godt han kunne, selv om jeg hørte at han hadde veldig lyst å le litt... hehehe! <3

Skrevet

Hadde et tidlig ammetåkeøyeblikk for to dager siden forresten..

Hadde vært hos frisøren, og vedsiden av der jeg satt, så var en mann som ble klippet. Ganske kort klipp...

Så ble jeg ferdig med håret, og stilte meg i kassen for å betale.. Da kom en frisørlærling forbi med et mannlig mannekeng-hode i hånden, som tilfeldigvis hadde samme korte klippen som den mannen jeg hadde hatt vedsiden av meg... Og det første jeg tenker er følgende :

" Ja, der er hodet til han gutten... ble jo fin klipp det" etterfulgt av denne tanken : " Jeg har en IQ som matcher skostørrelsen min til tider"

Var helt logisk der og da, at hodet til denne gutten var hogd av, tydeligvis...

Skrevet

HAHAHA! jeg tror jeg knekker sammen av latter... Sitter inne på et rom å ler for merg selv hos mine foreldre i dag de stusser litt over meg tror jeg..

Hadde engelskj forelesning her om dagen å skulle holde foredrag, ejg hadde forberedt meg masse og gikk opp for å snakke om global oppvarming. Plutselig etter ca 3 minutter stoppet jeg i et minutt ca, og læreren spurte om alt var bra. Da svarte jeg NEI! Mend et hadde det faen meg vært om du ikke kjørte den jævla hummern din til forelesning hverdag, da hadde nemlig ikke polene smeltet og isbjørnene druknet!

Så brast ejg i tårer og gikk og satte meg igjen.. OKEY! Fint det, skal kanskje litt mer til enn bare bilen hans, men hormonene tok overhånd. læreren hadde forståelse heldigivs da..

Auch jeg har blitt ganske frekk etter ejg ble gravid jeg, og ejg er rimlig kjapp i replikken så det er ikke en gunstig kombo, rekker da nemlig ikke å tenke før jeg spyr ut min menig, som jeg så klart forventer at ALLE skal være enige i!

Skrevet

dytter opp denne her! Gøy å samle litt historier!

Skrevet

Lo så tårene sprutet og mannen endelig fikk bekreftet at "joda, det har virkelig rablet for henne" av den nye reklamen for Noras hjemmelagde syltetøy. Når hun damen driver kvalitetssjekk og hører syltetøyglasset spille "Nå skal vi skilles Johanne" i steden for "bare jordbær, søte jordbær" som hun ventet....smiler fortsatt bare jeg tenker på det! Helt genial.

I forrige uke snakket jeg med verdens minst sympatiske veterinær på veterinærhøyskolen og da måtte jeg jo gråte litt av det...i sånn ca en time!!!! Mens jeg var på jobb så klart. Når jeg endelig hadde gjenvunnet kontrollen over følelsene, var det en overrasket meg bakfra med å kile meg. Nytt fossefall!

På vei hjem, samme dag, holdt jeg på å bli overkjørt av en uoppmerksom billist - da jeg nesten var kommet over fotgjengerfeltet. Måtte jo gråte litt over det også...hele veien til t-banen og inn på stasjonen mens jeg febrilsk tørket tårer og prøvde å tøyle hormonene og få hentet meg inn igjen.

Man føler seg aldri så sexy og tiltrekkene som når man er gravid, eller hva, jenter? ;oP

Skrevet

Mye morro her ja. I dette svangerskapet har jeg heldigvis klart å holde hormonene innenfor husets fire vegger (stakkars sambo) men forrige gang hadde jeg skikkelig dilla på lakris-snører....Kom en dag på butikken (bor på et lite sted med bare en butikk) og de var UTSOLGT!!! Krise!!! Stod midt i butikken og stortuta så snørr og tårer rant...Stakkars butikkmann..Han fikk så øra flagra. Hører med til historien at han bestillte en hel kartong bare til meg og kom hjem på døra med når han fikk varelevering....Har ledd mye av den episoden både jeg ,butikkmannen og de andre kundene som var der den dagen.

Skrevet

Herlig!

Da jeg var gravid med nr 1 raste verden rett og slett sammen fordi jeg sprakk alle pølsene i gryta! Sambo fikk huden full da han forsiktig ymtet frempå at det ikke gjorde noe om pølsene var sprekt. Jeg hylgråt, smalt igjen døra og var helt utrøstelig! Klarte ikke å le av episoden før etter en god time. Da hadde sambo kjørt i butikken og handlet nye pølser.

Han kommer stadig trekkende med den historien selv om det er over 5 år siden...

En annen gang hadde jeg latt meg lure med opp på Gaustadtoppen, var ikke særlig godt trent og i uke 26 ca.

Da jeg etter mye om og men hadde kommet til toppen, spist ev vaffel og hvilt meg litt NEKTET jeg å bli med ned igjen! Jeg skulle f... Ikke gå et skritt til, for jeg hadde absolutt gått nok den dagen. Makan... Sambo stakkars måtte lokke med både det ene og andre for at jeg skulle bli med tilbake!

Skrevet

Det er det festligeste innlegget jeg har lest... Hun som la det ut er jo genial...:) har flira så tårene har trilla her!

Skrevet

Uff nå ble jeg plutselig kjempe lei meg og fikk dårlig samvittighet. Jeg ringte netopp pappa for å høre om han skulle eire sin bursdag på søndag. Han hadde vurdert å la være, men ble kjempe glad da jeg sa jeg ville komme å feire med han og sa jeg hadde kjøpt gave og alt mulig, han ble så glad så han sa vi skulle gjøre en helaften ut av det og be resten av familien. Jeg ble glad ba han sende meg tid på sms når han bestemte det. Så avsluttet vi samtalen og jeg sa glad i deg og hadebra.

Etter jeg hadde lagt på, ble jeg kjempe lei meg for at samtalen varte så kosrt og fikk dårlig samvittighet. Han ble så glad da jeg ringte og jeg så lei meg da jeg hadde lagt på.. Herregud, emosjonell tjaa en smule..

Skrevet

hahahah! Vi er så søte <3 <3

Enda godt man får skrevet det ned, så kan man huske det =D

Skrevet

Dette var i første sv.skapet.

Jeg brukte å se extreme home makeover hver eneste dag mens mannen var på jobb. Satt å strigråt over alle disse familiene. Brydde meg ikke om de sørgelige historiene. Men jeg gråt så fælt på slutten. Alle disse familiene som ble så lykkelige. Så lykkelige skulle vi bli når babyen kom også! hehe

Husker jeg begynte å grine engang når mannen kom hjem med glass cola i stedet for boks cola. Hadde ikke gitt han beskjed i det hele tatt om å kjøpe med cola. Men feil var det for det.

Skrevet

Også ble jeg illsint på søstra mi som lagde frokost til meg og sprakk eggeplommen på egget mitt. Fikk litt dårlig samvittighet etterpå..hehe

Skrevet

Jeg var høygravid, og det var varmt midt på sommeren. To dager glemte jeg å fylle bensin når jeg reiste på jobb.

Den tredje dagen hadde jeg fri, og fant da ut at jeg skulle fylle bensin og handle inn til kakebaking etter at jeg hadde levert minsten i barnehagen 4 km. unna, rett ved butikken og bensinstasjonen. Jeg leverte i barnehagen, og reiste hjem igjen......8 km kjørt. Ingen bensin, ikke noe mel og egg hjemme. Da måtte jeg reise nedover igjen, 4 km. Reiste først på butikken, men fikk ikke betalt, for jeg hadde ikke lommeboka med meg. Måtte reise hjem og hente den. 8 km frem og tilbake. Tilbake på butikken hvor varene mine sto og ventet på meg. Betalte, og reiste hjem igjen, 4 km igjen.

Hadde jeg fylt bensin på turen? Nei. Nå var jeg i ferd med å kjøre bensintomt, MÅTTE reise og fylle bensin, 8 km igjen. Kom godt i gang med bakingen, men hadde selvfølgelig glemt noe, 8 nye km. Ferdig med bakingen var det bare en ting å gjøre, hente i barnehagen, 8 km til. Totalt 48 km kjørt den dagen......

Og folk lurer på hvordan høygravide får dagene til å gå?

Skrevet

Hehehe! Utrolig hvor rotete man kan bli i graviditeten.. som om hodet bare ikke sitter fast! =D

Hodet er ikke festet på verken barn eller mor!

Skrevet

dytt ;) sikkert flere som trenger en latter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...