Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #102 Skrevet 8. september 2010 Jonas Det er garantert mange flere Jonaser her!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #103 Skrevet 8. september 2010 ja hva er galt med Adrian?? synes det ikke er noe galt med noen av navnene her!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #105 Skrevet 8. september 2010 Leon Elias heter sønnen min. Hva synes dere om det navnet?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #107 Skrevet 8. september 2010 Hvis du ikk er en som liker å slikke folk opp etter et visst sted, så burde du jo gi cred til Edgar-foreldrene som heller ikke gjør det, men velger et navn de selv liker, selv om det er uvanlig og spesiel! Jeg syns det er e tøft navn, forøvrig. Du virker dum. Og Jonas er et kjedelig navn, høres ut som du liker å slikke folk opp etter et visst sted, som kjører et så vanlig navn.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #109 Skrevet 13. september 2010 Julius : ) Bare fyr løs mammaen til Jonas! Jo mer kritikk fra deg, jo bedre! Mennesker som deg er sånne vil jeg helst ikke ha noen felles meninger med.. Håper du slakter navnet hans; )
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #110 Skrevet 13. september 2010 Jeg ser det er blitt mye drittslenging fra en viss person her.. Hva i alle dager er galt med Edgar? syns selv det var litt kult navn ;-) håper vi kan ignorere denne Edgar-hateren framover! forresten: tusen takk for fine navnetips! Med vennlig hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #117 Skrevet 15. september 2010 Jeg har en Magnus (etter farfaren), og om den neste er en gutt blir det Edvard etter morfaren. Synes det er trist å lese om når voksne mennesker uoppfordret skal klage på andres navnevalg. Det er noe annet om de blir bedt om en mening. Vi sier vel heller ikke til hverandre om vi ikke liker andres valg av klær/bil/parfyme?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #118 Skrevet 15. september 2010 Gutten vår skal hete Alexander. Av alle som har svart her, så jeg det var en annen som har kalt gutten sin det. Er et flott og sterk navn. Og vi har har alle forskjellig smak, må man disse folk ned fordi man har en annen mening? Dere som har s mye imot dette navnet, dere er tøff når dere kan gjemme dere bak pcen bak et anonymt nick. Men alvorlig talt, grow up!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #119 Skrevet 15. september 2010 Thomas - oppkallt etter oldefaren og faren sin.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #120 Skrevet 15. september 2010 Elias heter min flotte gutt. Første Elias på listen, ikke verst:)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #121 Skrevet 15. september 2010 Jeg hadde tatt Edgar ANYDAY fremfor Kian, Liam, Kevin, Adrian, Remi eller Julian...Harry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå