Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Nicolai får jeg en til vil jeg ha Fredrik
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #13 Skrevet 8. september 2010 EDGAR???????????????????????????????? STAKKARS UNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLIR JO MOBBEOFFER ELGEN EDGAR!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2010 #15 Skrevet 8. september 2010 Benjamin skal min gutt hete dersom jeg får en i fremtiden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå