Gå til innhold

Hva heter gutten din? :-) u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E D G A R er ikke mye fint nei, fyttirakkern. hva tenker foreldre på når de gir et slikt navn til et lite og uskylkdig barn?!

Skrevet

Det er mer synd i ungene DINE, som har en mor som slenger sånne middelmådige kommentarer, enn det er synd i Edgar.

Skrevet

HERREGUD, vær enige da, alle skjønner at EDGAR ikke er et fint navn? hvor er det fint hen? herregud.. E D G A R !!! værste navnet jeg noen gang har hørt!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg syns ikke Edgar er så vært, jeg.

Hvordan ville du likt det om noen kom med slik uttalelser om navnet du har gitt barnet/barna dine?

Skrevet

Mener du med viten og vilje at du aldri har navnet Edgar?? Hvor gammel er du? Hva heter din sønn da siden du er så stor i kjeften?

Skrevet

Alle!?!

Nuvel, da hører jeg ikke med til alle. Man kan da ikke argumentere for eller mot hvorfor et navn er fint?

Skrevet

jeg hadde aldri valgt et navn som hadde fått slike uttalelser, og uansett så er jeg ikke ei som orker å slikke alle opp etter et visst sted, man må tåle å høre sannheten, FOR GUDS SKYLD,man er voksne mennesker. hvorfor skal alle skåne hverandre hele tiden!

Skrevet

Nå ble jeg ordentlig provosert. Sitt ikke her og sleng dritt, stå i det minste frem med nick så vi vet hvem vi skal holde oss unna grunnet fryktelig umoden oppførsel!

Edgar er et flott og sterkt navn!

Selv har jeg en sønn som heter Kasper Elias.

Skrevet

JONAS heter gutten min og det er et ganske normalt navn, men ikke kom her å si at EDGAR ER FINT?!?!?!?!?!?!?!? VÆRSÅSNILL. det er helt jævlig stygt!!!!!!

Skrevet

OK, men da må du være tøff nok til å si hva din sønn heter!

Skrevet

hahaha,helt i orden! uansett hva du sier så er jo fortsatt EDGAR et forjææææævlig navn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...