Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #26 Skrevet 31. august 2010 ha ha, uff, det var absolutt ingenting slemt ment med det jeg skrev (jeg er hun som trodde det var slankepiller), noen navn må en bare bli vant til om du skjønner? Jeg er av samme oppfatning som deg ang mobbing og navn.. det er nok helt andre tilfeldige årsaker som forårsaker mobbing! men nå er jeg nysgjerrig på hva eldstemann heter?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #28 Skrevet 31. august 2010 hehe, ikke den første i hvert fall! Hilsen "Alette -dame nr 1"
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #29 Skrevet 31. august 2010 Kaspara var da et fryktelig voldsomt og dominerende navn!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #30 Skrevet 31. august 2010 Hva med Olivia da? Hilsen en av Alette-stemmerne
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #31 Skrevet 31. august 2010 Olivia er forsåvidt kjempefint, men har en jente i nær familie med det navnet
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #34 Skrevet 31. august 2010 Alette Kaspara er et ku og hønenavn.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #35 Skrevet 31. august 2010 Nydelig og råtøfft! Det likte jeg! Tidemann og Kaspara, synes jeg går godt sammen.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #36 Skrevet 31. august 2010 Stemmer for Kanutte:) (Evt Kaspara:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #37 Skrevet 31. august 2010 Ku og hønenavn faktisk..... Hehe! Nå lo jeg godt altså. Kanskje det er det... Men vi kjenner ikke så mange bønder så tror ikke det gjør noe....men tar det til etterretning! HI
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 31. august 2010 #39 Skrevet 31. august 2010 Jeg syns Kaspara er heeeelt forferdelig! Som du sa, smaken er forskjellig. Det er et av jentenavnene jeg misliker mest. Tidemann however, er et av guttenavnene på listen min, tøft, stilig gammelt navn. (Og tobakk, jada jada) Alette;)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #41 Skrevet 31. august 2010 Min oldemor hadde Kaspara som mellomnavn og var veldig stolt av det. Jeg synes det er vakkert jeg. Hun var forøvrig hverken en ku eller en høne.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #42 Skrevet 31. august 2010 http://kasparasregnbue.bloggagratis.se/2009/06/05/1735843-den-ekte-kaspara/
øynesomtinntallerkner Skrevet 31. august 2010 #43 Skrevet 31. august 2010 åssen skal det uttales da, KASSpara eller kaspAAAAra? Alette har jeg aldri hørt om. Jeg må tygge lenge på disse kjenner jeg. Men heller mot Alette.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #45 Skrevet 31. august 2010 Jaaaaa! Sånn godfølelse får jeg av Kaspara....nyyyydelig Er det bloggen din?? Liker!! Har lagret den i favoritter nå. HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #46 Skrevet 31. august 2010 Tenker nok Kaspara med trykk på første staving. HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #47 Skrevet 31. august 2010 Nei det er ikke min, bare en jeg følger. Men akkurat sånn ser jeg på en kaspara, så derfor ville jeg dele det med deg. Vakkert beskrevet! Lykke til med navnevalget. Jeg er sikker på at dere får en lykkelig liten frøken, uansett hva dere velger. Stol på magefølelsen og hjertet, så blir det nok riktig.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #48 Skrevet 31. august 2010 I kombinasjon faktisk? Det er jo to flotte navn, men bør få stå for seg selv. Med alle de jålete kombinavnene folk setter på ungene sine heter jo snart halve norge "Aline Chanette", " "Bianca Desireé" og "Aline Melissa" (og nå "Alette Kaspara". Til HI: to flotte navn, Alette er ikke fullt så dominerende som Kaspara, så dere må nesten finne ut av hvor mye dere vil at navnet skal "vises".
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #49 Skrevet 31. august 2010 Navnet er Kaspaara. Ikke Kasspara. Hvis dere insisterer på å bruke det så bruk det riktig.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #50 Skrevet 31. august 2010 Akkurat DET tror jeg m.a er helt avhengig av hvor i landet du kommer fra. I Nord-norge vil jeg tro det er typisk Kaspaara - men her jeg bor har jeg aldri hørt noen uttale det annerledes enn Kasspara. Mange navn som kan uttales på forskjellig måte - betyr ikke at en av uttalene er feil Og sånn er det bare med den saken HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå