Gå til innhold

Kaspara eller Alette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror har ett gammelt og uvanlig navn så det må nesten stå i stil..... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vittig. De som syns Alette er finest, kommenterer med en smilemunn, men de som stemmer for Kaspara ikke legger til noe smilemunn.

Skrevet

Alette høres ut som en frisørsalong hvis eier har gjennomsiktig lilla hår. Så jeg går for Kaspara

Skrevet

Jeg stemmer for Kaspara!!! =) =) =)

Skrevet

Er nok samme Alette:)-dame som har lagt igjen alle Alette:)-kommentarene

Skrevet

Alette er et sånn navn som lett kan misforstås/skrives feil. Det kan fort bli til Anette. Kaspara er pent, og lett å forstå mundtlig og skriftlig. :)

Skrevet

Kaspara høres ut som en skobutikk.

Alette :)

Skrevet

kaspara er mobbe navn. Kasper ?!

Alette

Skrevet

jeg trodde faktisk det var snakk om en eller annen form for medisiner, slankepiller elle noe her...

men isåfall, ville jeg gått for Alette.

Skrevet

Skal man ikke kunne bruke et navn som har et mannlig motpartsnavn? Ole- oline. Mathias- Mathea. Kristian- Kristine. Osv, osv,osv... det er det dummeste jeg har hørt! Kaspara er kjempepent, og at en gutt kan hete Kasper gjør det ikke styggere eller til et mobbenavn. Kjenner en nydelig Kaspara og hun blir slettes ikek mobbet. Hvorfor skulle hun det? Det finnes utrolig mange slike navn med lignende guttenavn. Alette er også pent, men litt vanskeligere. Litt fransk, liksom. Skal det uttales med eller uten e?

Skrevet

På tettstedet hvor jeg bor er det en kjent spøkelseshistorie om en jente som het Kaspara...

Jeg stemmer for Alette :-)

Skrevet

Hva med en kombinasjon? Alette Kaspara, eller Kaspara Alette? :)

Skrevet

Jeg digger navnet Kaspara,kjente en gang en supersøt gammel dame som het det:-)

Skrevet

Hehe.... litt forskjellige reaksjoner ser jeg. Men det gjør meg ingenting altså. Smaken er som baken! Er uansett av troen at navnet skjemmer ingen! :) Ikke tror jeg at det er navnet som gjør at noen desverre blir mobbet heller.

Vi går forresten ikke for ett dobbeltnavn... tror jeg....

HI

Skrevet

Er du gravid igjen, martha louise????

Skrevet

Hehe....jeg synest iallfall ikke at Alette og Kaspara står i stil til Tallulah og Angelica?

Alette og Kaspara er gamle norske navn, så må isåfall være til Maud og Emma da....? (som jeg synest er kjempefine;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...