Gå til innhold

Prøver meg litt på englekorten i kveld tenkte jeg ;) (spå)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

0059 (100677)

 

Får ikke opp noe spessielt på ekteskap og kjærlighet. Men du opplever mange endringer i din familie, får blannet opp flytting eller annen stor begivenhet som endrer mye.

Får også opp familieforøkelse på deg, så mulig du er gravid, eller snart blir.

 

på jobb og utdannelse får jeg opp at du må være tålmodig, det finnes ting her som må endres, men ikke i dag. Ta litt vare på deg selv og trekk pusten dypt først. Vær sikker på alle mulighetene dine før du bestemmer noe som helst! Får opp utdannelse, så det kan være tid for å begynne på en ny vei :)

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

0153 (021071)

 

Når det gjelder kjærlighet kan det se ut som om du allerede har noen i sikte? Får iallefal opp at dette er så riktig som du tror og håper og at det er verdt å satse på.

 

Får ikke opp så mye på helse, så det ser bra ut. Kan se ut som om du sliter litt phsykisk... Du er ikke syk, bare sliten. Ikke vær redd for å ta vare på deg selv litt, ingen ser på deg som egoistisk av den grunn ;)

 

Økonomi, jeg får bare opp en ting; Overflod! Så om du ikke allerede har det veldig flott økonomisk, kommer det din vei ;)

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, må si at jeg ble imponert ;) Har termin i disse dager og vi flyger rundt på visning og er i ferd med å kjøpe bolig. Har mistet jobben min (tilsynelatende pgs graviditeten) og må derfor gå en annen vei enn den jeg jobben jeg hadde og ønsket å fortsette i, men det får bli etter permisjonen. Samboeren er heller ikke så villig til å fri ;)

 

00:59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...