Gå til innhold

Prøver meg litt på englekorten i kveld tenkte jeg ;) (spå)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12.09.78 midt norge

 

Lurer på om samboer frir snart, eventuelt når blir vi gift.

Får vi flere barn?

 

Kan du se om økonomien bedrer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2248 (200974)

 

Jeg ser at du har mye å rydde opp i her, dette har du innsett. Lytt til deg selv og magefølelsen din... Når du har ordnet dette, og det vill du klare ser det ut som om det kan gå gjevnere fremmover :)

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i et forrhold så er det det jeg mener... men det betyr jo også at du skal undersøke saken, ikke bli i noe som ikke fungerer altså... Men vist du misstenker noe, eller det kan se ut som noe ikke stemmer, så kan dette være feil. Du bør derfor ta godt gjennomtenkte valg, begge veier:)

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes det vr litt uklart.. har nettop mistet et barn jeg var gravid med med typen, og har det litt tungt, elsker ham men elsker han meg like mye?

 

...

 

30.01.85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2252 (210873)

 

Får opp at dette er en læringsrik periode for deg, sank all kunnskap du kan! Er du gift? Får opp ekteskap på deg, så det venter nok i nær fremtid om du ikke er det ;)

Mye forandrer seg også i livet ditt nå, len deg tillbake og nyt det :)

Desverre får jeg ikke opp noen barn hos deg...

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å ikke se mere på deg i denne tråden, da det er flere i kø... Lag en egen tråd, så skal jeg se på deg i morgen, OK? Kopier det som er ditt herifra så husker jeg deg.

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2255 (040784)

 

Jobb og helse, her får jeg opp at du vet dette selv, lytt til deg selv.

Ellers så er det viktig at du bruker litt tid på selvpleie nå. Ellers får jeg opp videreutdanning eller omskolering, kanskje fungerer ikke den jobben du i dag har med din helsesittuasjon?

 

Ser ingen flere barn i nermeste fremmtid iallefal.

Økonomien avhenger litt av deg og dine valg nå.

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2301 (270384)

 

Det første jeg selv får opp mens jeg stokker kortene på deg er internett(??) SÅ, har du truffet noen på nett, som du føler du kan ha en fremtid med kan dette være rett, eller du kan komme til å treffe noen på nett. Du fortjener det abselutt beste, strekk deg etter dine ønsker og drømmer. Det du ønsker deg i kjærligheten vill intreffe i ner fremtid!

Men ikke prøv å tvinge noe frem, ha tillit og tolmodighet.

 

Får opp at det er viktig for deg å tillbringe tid i naturen, prøv å prioriter dette, gjerne alene.

 

Ser ikke flere barn på deg foreløpig...

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.03 (220684)

 

Kjøn, mener du da på et barn du er gravid med nå?

Får iallefall opp jente på det.

Får opp 3 barn.

 

Økonomi, her har du mange valg og da og kanskje en litt kronglete start ser det ut som. Men velg riktig og fornuftig så får du en stabil og trygg økonomi =) Dette er ikke tiden for et høyt forrbruk, men den tiden kommer om du er flink nå.

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,internett? :) Eneste jeg kan komme på er at jeg skal begynne på utdannelsen som er nettbasert...

 

Har ikke hatt det så greit i det forholdet jeg var i, som endte for snart 2 år siden.. nå har jeg truffet en ny en, og har det utrolig bra!

 

Tusen takk for spådommen ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2309 (03.04.83)

 

Hei =)

 

Jeg beklager, får ikke opp noen graviditet, heller ikke noe nytt på jobbfronten.

Du har et valg å ta, i forrhold til hva vet jeg ikke. Men får opp at du må tenke deg godt om, få abselutt alle fakta før du bestemmer deg.

 

Jeg synes disse tingene som lurer seg inn fremdeles er litt vanskelig, men jeg får en beskjed om at noen nær deg har gått bort. Du skal vite at vedkommende har det bra, er elsket og beskyttet der de er nå. Husk at jeg får bare de beskjedene jeg skriver, noe direkte komunikasjon kan jeg ikke hjelpe med. Men du vet nok hvem jeg snakket om, og trengte å vite det)

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29.04.83 Vestlandet

 

Lurer på om min helse ( psykisk ) snart blir bedre. Om jeg og mannen er gode for hverandre og om vi får flere barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2323 (200691)

 

Eneste jeg får opp er at det kan se ut som om du har fått en ny ro og giv i livet, ny mann el?

Nermeste fremtid vill du trenge din styrke får jeg frem, ikke vær redd for å vise at du er sterk. Men bruk de du har rundt deg når du føler deg svak.

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så verst :)

Bortsett fra at jeg allerde har 2 barn og høygravid med nr 3... ;)

Jeg er forlovet, men vi har ikke satt noen dato eller planlagt noe enda, særlig siden jeg er gravid og økonomien er så som så... fordi jeg studerer ;)

 

Så vil ikke si det var skivebom akkuratt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.28 (12.09.78)

 

Ang ekteskap får jeg opp at du må ta saken i egene hender.

Graviditet får jeg ikke opp på deg.

Økonomi, for å ta de rette valgene spør deg selv: Hvilken vei bringer meg nermere målet og hva fører meg vekk fra målet mitt?

Ser litt kronglette ut en liten stund, men det skal lette snart.

 

Får opp at du er glad i dyr, omgi deg med dyr, det vill være godt for din phsykiske helse :)

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12.09.78

 

Takk for at du tok deg tid. Ser du ville ha tilbakemelding på om det stemte, så tenkte jeg skulle gi deg det:)

 

Tror han kommer til å fri ganske snart, vi har pratet mye om giftemål i det siste, og han har lovt meg at vi skal gifte oss innen to år, så det stemte ikke. Økonomi vet jeg ikke hva framtiden bringer, så mulig du har rett på den.

Når det gjelder dyr, er jeg ikke spesielt glad i dyr, aldri hatt dyr, og ønsker meg heller ingen, så det stemte heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0013 (290483)

 

Helse:

Det ser ut som om du er både forvirret og ubesluttsom, tror dette er vanskelig for deg å finne ut av på egenhånd?

Anbefaller deg å søke prf. hjelp, samtale terapi el. For å sotere tankene dine, og få nok informasjon om hva du faktisk sliter med.

Jeg får alikevell opp bedring, så ting vill løse seg ;)

Får ikke opp noe konkret imellom deg og din mann, men ser ny lidenskap og kjærlighet, om dette er deres forrhold eller et nytt vet jeg ikke. Dersom du sliter veldig psykisk kan jo dette legge en demper på forrholdet, derfor synes jeg du skal prioritere din egen helse og bedring. Alle avgjørelser kan teas mere gjennomtenkt da, får også opp at du akkurat nå trenger mannen din sin støtte! Du må ikke være redd for å fortelle at du trenger han, det trenger han å høre! Det gjør det også lettere for han å støtte deg!

Studerer du?

Får opp at dette er en god tid for studier, du suger kunnskapen til deg.Så om du ikke studerer er dette tiden for å begynne om du ønsker det :)

 

Får ikke opp noen barn....

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.06.77 Møre og Romsdal

 

Det jeg lurer på er kjærlighet/ekteskap, hva som skjer videre i utdanning/jobb-situasjonen min og familie/barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CASSY! :)

23.03 her :)

 

Tusen takk for at du spådde meg :) Ja mente med denne graviditeten ja :)

 

Med økonomien synes jeg du treffer rimelig bra i forhold til hvordan situasjonen vår er nå, i og med at jeg jobber som vikar for tiden. Jobben vet ikke at jeg er gravid og jeg aner ikke om jeg får fortsette om de visste det... økonomien blir litt kronglete av sånt :P Hadde vært fint og visst hvordan man velger rikitg og fornuftig da ;)

 

igjen takk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...