Gå til innhold

Prøver meg litt på englekorten i kveld tenkte jeg ;) (spå)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ganske ny på dette, så vill gjerne høre hvordan jeg treffer;)

 

Fødselstato og ca sted + det du lurer på

 

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

140783, er født i Bodø men bor utenfor Bergen.

 

Lurer generelt sett på fremtiden min jeg :) Kanskje hvordan skolen jeg begynner på nå vil gå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2242

Det kan se ut som om du selv har kommet litt i andre rekke, at du har tenkt mye på andre og brukt mye tid på andres behov, det er påtide å lov å prioritere deg selv nå. Du er sterk, kanskje suksessfull eller en annen form for styrke som kan komme veldig hardt frem på andre. Det er lov å vise styrke, men hold fokuset på å vise den på en kjærlig og omsorgsfull måte, på denne måten vill du tiltrekke deg nye ting.

Jeg får ikke opp noe konkret på kjærlighet hos deg, men hva enn som dukker opp eller du eventuelt har et forrhold så tenk nøye igjennom dine avgjørelser. Alt er nemlig ikke som det ser ut til å være.... Undersøk dette dypere får jeg opp.

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte faktisk veldig bra:) (og jeg er en skeptiker;)

Er singel og har vært det lenge, og kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg å være det storparten av livet:)

 

Resten stemte også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2243

 

Kjærlighet,

Jeg får opp at dette er en tid for forandring hos deg, er du på vei ut av et forrhold, eller har nylig avsluttet ett?

Dette er isåfll en god tid å gjøre dette på. Bruk tiden på deg selv, på å finne ut hva du vill videre og rett og slett bare slapp av... -tid for egenpleie!!

Ser ikke noe nytt forrhold hos deg foreløpig, ser at det er viktig at du kommer deg følelsesmessig og mentalt videre nå. Alt annet kommer når du er klar for det.

Fortsett å satse på fremtiden!

 

Får opp noe helt annet enn det du spurte om her; Dine barn på himmelen og på jorden har det bra, og er god våket over! Jeg vet ikke hvorfor jeg fikk dette, men det vet kanskje du?

 

Økonomi

Får ikke opp noe spessielt her, bare at det har det med å gå veldig i bølgedaler hos deg. Av en eller annen grunn skaffer du deg alltids penger på mirakuløst vis når du trenger det:p

 

Bufferkonto får jeg opp, det hadde du trengt ;)

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om du får frem noe på kjærlighet og fremtid?:-)

Hadde satt utrolig stor pris på svar!

16.11.89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp studier på deg, ja. Og at dette er rett valg på rett tid. Følg magefølelsen fremover. Studer hardt, og du kan se frem imot både mental og inelektuell vekst!

Fremmtid ellers; Veien til der du er i dag har vert hard og lang, du kan se frem i mot en gjevnere og og mere fredlig vei fremover!

Jobb mot det du vill ha og du vill nå dine mål!!

 

Er det innenfor barn/dyr du utdanner deg?

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2243 her . Takk:)

Var en del som stemte her, har barn i himmelen og ett på jorden:)

 

Det med økonomien er riktig:)

 

Har også et avsluttet et forhold bak meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2244

 

Beklager, får kjempe lite opp på deg:

Du er i en avgjørende sittuasjon nå, det er på tide med godt gjennomtenkt handlig! Du har en sterk inntuisjon selv, og vet egentlig godt hva som skal til, følg magefølelsen!

Du ER riktig nok i en god periode for nye ideèr og forandringer, men ta ingen forhastede beslutninger :)

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sniker ødelegger for alle, for det bare roter til i tråden! Jeg beklager om noen blir håppet over, men når det blir sån er det vanskelig å ha kontroll. Siifra om jeg har hoppet over dere, og hennvis til ditt første innlegg med tidspunkt. Snek du i ditt første innlegg får du bare legge det inn nederst, og vente til jeg komme så langt :) (hadde du ikke sneket første gang hadde du ikke måttet vente så lenge??) :P

Og til de som noen snek seg forran, om jeg ikke så det og de kom før dete, det beklager jeg!

 

 

CASSY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...