Gå til innhold

Jeg var så DUM at jeg leste minn manns meldinger...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er bare kompis snakk.

Hva om denne Maria er ei skikkelig stygg ei som kanskje har prøvd å legge an på din mann så blir han mobbet for det? ;)

Det kan være utallige muligheter.

Nå vet du om mld'en så kan du jo heller ha øyenene litt åpne.

Men jeg persoling tror ikke du har noe å frykte, kompiser er kompiser og menn er menn.

Jeg jobber med en del menn og det er utroooooolig hvor mye rart som kan renne ut av kjeften på de til tider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jag ser det finns det endast 2 alternativ du har att välja på här:

 

Alt. 1

Du sätter dig ned med honom och berättar att du läste hans sms. Lägg dig flat och prøva inte att finna på en "acceptabel" anledning till att du snokade i hans mobil. Säg att du var litt paranoid, att du inte borde ha gjort det och att du känner dig dum som i utgångspunkt gjorde det. (det visar ju faktiskt på att du inte helt stoler på honom, tyvärr).

Berätta om detta sms och att det gjorde dig ledsen. Be honom førklara vad det betyder sånn att du slipper oroa dig.

 

Du vet ju att du har gjort något "galt" så det finns ingen anledning att førneka det inför honom. Alla har lov att fela och det førstår han säkert.

 

Alt. 2

Om du väljer att inte ta upp det med honom så måste du bara glømma hela grejen. Det är INTE rättvist mot honom att du ska gå omkring och sura øver något som kanske är ingenting. Han måste få en chans att førklara/førsvara sig och det kan han inte om han inte vet vad som bekymrar dig. Ta det med honom nu eller inte alls.

 

Lycka till och låt oss veta hur det gick.

 

... och snälla du. Inga "spel", det är så himla tragiskt och du utger dig før att vara "ännu en desperat kärring".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud 14.33 - hent telefon politiet!

Hadde min samboer snoket på min telefon - skulle jeg gladelig latt ham gjøre det! Har nemlig INGENTING å skjule!

Prinsipp meg i r....

 

Som du tok av nå.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...