Gå til innhold

Jeg var så DUM at jeg leste minn manns meldinger...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han klarte å glemme mobilen hjemme i dag, og dum som jeg var klarte jeg ikke å la være å lese meldingene hans.

 

Der var det blandt annet en meld fra en kamerat som bor i en annen by.

Det sto:

Hørte at du driver å flørter med Maria, Hehe.

That's good man, spread the seeds

 

Nå aner jeg ikke hva jeg skal tro.

Skal jeg konfrontere han?

 

Kjære kjære, jeg vet ikke hva jeg gjør om han er utro.

Eksen min var også utro. Jeg orker ikke dette mere!

Ser på sønnen vår, og får lyst til å gråte. Hva gjør vi da?!

 

Jeg tror egentlig ikke dette om han (men det gjorde jeg jo ikke om eksen heller)

Jeg kjenner denne mannen (som skrev meldingen) Og han er notorisk utro, og en psykopat. Kanskje han tror alle er som han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som hun ene sier, så er det nok bare tullete guttprat. Antagelig noe helt uskyldig, som at mannen din har snakket med maria, danset eller noe i den duren. Så har det blitt oppfattet som flørting, og han andre fyren tar det da for gitt at det har vært noe mer.

Men man vet aldri, så jeg ville nok konfrontert mannen din med det. Så får du i hevrtafll høre han sin forklaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ikke være så naive her da damer....!

Mannen din vil antakelig ikke innrømme noe på bakgrunn av en mld, så jeg synes du skal være litt smartere her.

Send en mld tilbake til kompisen fra din manns mobil, og skriv noe som: "He he, hvor mye har du hørt? Må vite hva som blir sagt, vet du"

Så ser du hva han svarer.

Vet du hvem denne Maria er? Finnes hennes nr på mobilen til mannen din? I så fall kan du sende en mld til henne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper bare det er flåsete gutteprat.

Det virker liksom ikke som mannen min i det hele tatt.

Jeg prøvde, men han har ingen meldinger på utboksen.

 

Som jeg kjenner han så vil han ikke svare en slik melding uansett om det er noe sant i det eller ikke. Men jeg kan selvsagt ta feil.

 

Æsj, hvorfor gjorde jeg det.

Nå skal det sies at han aldri har gjort noe mistenksomt som kan få meg til å tenke at han er utro. (På eksen var det masse klassiske tegn)

Han har alltid vært ærlig.

Sovet hjemme hver natt i 2 år. de få gangene han har vært på byen så kommer han alltid hjem rett etter stengetid.

 

Jeg tror jeg velger å fortelle meg selv at det bare var tullprat fra han andre.

Men det stikker jo likevel.

 

Ja, jeg vil jo konfrontere han, men jeg syns ikke det er riktig av meg å ha lest hans private meldinger.Så da har jeg tråkket over en grense i forholdet. Hva om det bare er tull? Tenk om jeg ødelegger noe mellom oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer sistemann. Raska på nå som du har sjansen, jente!!

 

Send en melding til denne kompisen med det hun over her skriver, og helst en til Maria om du har nummeret hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det samme en dag etter han hadde vært på klassetur. Fant en melding i innboksen hvor det sto: Hvor var du i natt da?

 

Og på utboksen stod det: Sov hos Eline;)

 

Det viste seg at det var en kompis som hadde svart på meldingen da han var å fant seg frokost(mobilen lå igjen på bordet der kompisene satt, og de sku bare lure en felles kompis)

 

Første og siste gang jeg sjekker mobilen til sambo, angret som en hund etterpå. Gikk i over en uke å funderte over meldingen, før jeg motet meg opp til å prate med han om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"sov hos Eline" - og det var liksom en spøk for å lure en annen..? Hå hå, lettlurte damer altså! Kompiser er flinke til å dekke over for hverandre, men denne var for dum!

HI; fort deg å sende mld til kompisen, nå har du kanskje mulighet til å finne ut sannnheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

Nei det kommer jeg ikke til å gjøre.

Det vil bare gjøre alt mer komplisert.

Jeg skal la hans telefon ligge nå. Og så får jeg heller konfrontere han når jeg føler for det.

Det kan jo hende han blir nervøs når mobilen ligger midt på stuebordet. Jeg ser raskt om han er nervøs eller lyver.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil nok se en reaksjon når han kommer hjem! Lar han tlf ligge eller stormer inn døra og tar fatt i tlf, så kan du jo kanskje si noe.. :)

-Bare si; du glemte visst tlf din i dag, "ingen har ringt" eller "den har ringt" :D

 

Går nok bra!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at du ikke har tenkt å sette igang noe skuespill med kameraten hans, det kunne fort blitt pinlig!

 

Men nå er det jo slik at du har leste meldingen og gjort er gjort! Jeg ville innrømt at du gjorde det, vært ærlig og forentet at han skulle være det også. Du trenger jo ikke å anklage han eller noe, jeg ville snakket med han ut fra dine følelser. Fortalt at du leste meldingene og at nå føler du at du kan ha funnet ut av noe som får deg til å bli usikker. Si at du fikk en vond følelse av det du leste og spør hva det egentlig betydde.

 

Jeg vil ikke spekulere i hva kameraten mente, men jeg ville vært åpen for at dette kan både være uskyldig tullprat og at det kan bety at han er utro. Det kan gå begge veier, men å bare anta en av delene hadde blitt feil for meg, for da hadde jeg igrunn vært like langt. Jeg hadde ikke klart å slå meg til ro med det.

 

Hvis du tilstår at du gjorde det og at det ikke var riktig å snoke og evt beklaget at du gjorde det, så er nå i hvert fall du ærlig og kan forvente det samme fra han.

 

Men pass på å ikke la det utvikel seg til en krangel eller noe useriøst, da er det lett for han å anklage deg for å snoke og la samtalen deres bli om det. Hvis han anklager deg så svar at "ja, det var dumt av meg å gjøre, beklager! Men jeg har behov for en forklaring på det jeg så" Fortell om dine følelser og behov, ikke anklag han, han kan jo være helt uskyldig også (og kanskje det heller litt mer mot det iom at du ikke har noen andre tegn?).

 

Ønsker deg i hvert fall lykke til og håper at du får noen svar :)

 

Hilsen Elisabeth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også lagt alle kortene på bordet og fortalt ham sannheten. Håper og tror man kommer lengst med ærlighet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro hva dere vil, men jeg vet at det er sant:)

Eline var da altså ei i klassen som hadde dreve å lagt ann på omtrent alle i klassen etterhvert som hun ble fullere og fullere. Og jeg vet hvem han delte rom med under turen.

Jeg vet at sambo ikke ville vært utro, og hvor mange er liksom utro mot dama som er gravid? Når man i felleskap har blitt enige om å få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke send melding til hverken Maria eller kameraten, da trår du over en grense som ikke er akseptabel i forhold, lese meldinger uten samtykke er på grensen. La det ligge.. Vet det er vanskelig, men nå har du ihvertfall øynene oppe om det skjer noe :)

Kan være usanne rykter, en misforståelse osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snoket på mailen til kjæresten for en god stund tilbake. Fant ting jeg ikke likte (hadde ingenting med utroskap å gjøre, men at han hadde pyntet på sannheten om fortiden).

 

Var ærlig mot han om hva jeg hadde gjort, men ba samtidig strengt om en forklaring. Fikk en forklaring som var plausibel, og han forstod at jeg hadde sjekket mailen hans.

 

Kanskje kjæresten din tar det greit at du sjekket telefonen? Vi er tross alt nysjerrige mennesker. Bedre at du er ærlig i allefall, så får heller han være den med dårlig samvittighet om han lyver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt å konfrontere mannen din med det, fordi 1.) det kan være sant, og da har han nok en unnskyldning på lager, pluss at han vil være mer forsiktig fremover 2.) mest sannsynlig er det ikke sant, og da har du tråkket over tillitsgrensen

 

Bedre å holde øynene oppe, da har du større sjanse for å komme til bunns i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelige mannfolk er ikke utro om dama er gravid! Herregud for noen mistenksomme naut her! Bare for at deres mannfolk er ubrukelige så trenger ikke mannen hennes være det vel? Våkn opp selv dere... Finn dere en MANN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har ikke vært utro, altså. Men jeg synes det var en syltynn forklaring det med Eline. Og hvis dere aldri har hørt om menn som er utro når dama er gravid, så lever dere nok i en liten rosa drømmeboble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...