*Little Miss Sunshine* Skrevet 23. august 2010 #51 Skrevet 23. august 2010 Typisk turist charter/sydenferie eller cruise Men jeg synes telttur i skog og fjell, hytte til hytte, hytte uten strøm/vann, storbyferie, ferie med hele svigerfamilien i liten hytte, campingferie, cykelferie, kanoferie, vandreferie, ferie med 25 familiemedlemmer i speiderhytte, skiferie, interrail, fiskeferie og sikkert mye annet er gøy så er ikke så kritisk egentlig ;-)
TøffiTrynet☠ Skrevet 23. august 2010 #52 Skrevet 23. august 2010 Chater-tur til "Syden"... Er med på det,reiseledere, overfyllte strender, varme, osv... Ellers så digger jeg telt-turer, hytte-turer uten strøm og innlagt vann, og storby-ferier hvor som helst! Også danskebåten til Køben da... Herlig!!! ))
TøffiTrynet☠ Skrevet 23. august 2010 #53 Skrevet 23. august 2010 Skulle stå: Er med på det meste, men orker ikke tanken på nordmenn på sydenfylla, slitsomme reseledere...
Alba44 Skrevet 23. august 2010 #54 Skrevet 23. august 2010 Telt/camping. Kan ikke tenke meg noe mindre fristende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå