Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #101 Skrevet 17. august 2010 Er jeg og mannen min de rett for hverandre? På forhånd takk. 200776
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #102 Skrevet 17. august 2010 kommer jeg og samboeren min til å få tilbake datteren vår fra barnevernet? 09.12.86 er fødselsdatoen min.
rosene Skrevet 17. august 2010 Forfatter #104 Skrevet 17. august 2010 200776 ; Lettre å spå dere,hvis jeg får hans fødselsdato... Ha en fin natt videre..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #105 Skrevet 17. august 2010 Skal jeg bli eller skal jeg gå? Litt rart spørsmål, men ser du for deg meg på en gård i framtiden? 01021988
Håper(2sa+1gutt07+3sa) Skrevet 18. august 2010 #106 Skrevet 18. august 2010 Hei! Lurte på når jeg blir gravid igjen? Mistet or 1 uke siden! Født:04.09.81
rosene Skrevet 19. august 2010 Forfatter #107 Skrevet 19. august 2010 Zuperliza ; Først vil jeg si,at jeg føler med deg .Jeg har selv mistet og det er noe mann aldri kommer helt over.. (trøste klem ) Men det er snart din tur..Bare vær tolmodig. Du må rense kroppen din,og gjøre kroppen klar til neste svangerskap,og denne gangen føder du en velskapt liten baby Jeg kan se at du blir gravid igjen ja,innen 1 år. Men vil tippe om ca 3-8 mnd.. Et barn blir unnfanget før 1 år har gått.. Du får et fint svangerskap. Det å oppdra barn,faller deg helt naturlig , og dette er også noe du er flink til.. Lykke til videre..
rosene Skrevet 19. august 2010 Forfatter #108 Skrevet 19. august 2010 Jeg får inn at du kan faktisk være gravid allerde nå.Ta gjerne en test snart.. Du blir gravid fra nå og innen 4-6 mnd.. Men jeg vil tro før den tiden ,men maks innen 6 mnd.. Gravivteten ligger ganske så nær i tid... Lykke til videre..
rosene Skrevet 19. august 2010 Forfatter #109 Skrevet 19. august 2010 Den var til hu over (1706-husker ikke resten av fødselsnr )om npr hun blir gravid .. Og svaret var før maks 6 mnd) Se over her.Syntes det er rotete når mann ska svare,
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #110 Skrevet 19. august 2010 Du overser jo folk rosene! Hvorfor?
rosene Skrevet 19. august 2010 Forfatter #111 Skrevet 19. august 2010 Jeg har jo spådd de 4-5 som jeg lova ut for lenge siden,som du sikkert ser.Og da tråden er lang tok jeg de siste som jeg så, istedenfor for at jeg må lese gjennom alle. Ønsker du å bli spådd,er det bare å skrive inn til meg,så ska jeg se på deg når jeg får tid. De jeg har hoppa over er de med flere enn et spørsmål,slik at alle ska få mulighetent til å bli spådd.. Slik at det ska bli rettferdig for alle.. Skriv ned dine spørsmål,og fødselsdato. ps. Lettere å få svar av meg dersom mann har et nick,Da jeg får mer energi på nicket Ønsker deg en flott sommer dag
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #112 Skrevet 19. august 2010 Lurer på om jeg noen gang finner en kjæreste? Trenger seriøst et svar, for jeg har slitt i lag tid med det 18.09.1983
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #113 Skrevet 19. august 2010 prøver her igjen med et spørsmål som du sa jeg skulle gi jeg født 231076 han 120280.hvordan ser fremtiden min ut med han,blir det bra
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #114 Skrevet 19. august 2010 kommer jeg og samboeren min til å få tilbake datteren vår fra barnevernet? 09.12.86 er min fødselsdato hilsen vero21
rosene Skrevet 19. august 2010 Forfatter #115 Skrevet 19. august 2010 Jeg får fram at her er det mye frustasjon her .Mye smerte .Din største frykt at dette ikke kan fungerer.Det kan hende at du er så beskymra at du ikke sover sikklig lenger.Dette går hardt inn på deg...Du føler at du kan ikke ha det verre enn det du har. Det er nå tid for å rense luften her, valg må tas. Valg er ikke alltid så lett å ta. sp da det kan føre til det ukjente , eller at du kan såre den andre.Men nå får dere en ny sjanse til å ta et oppgjør med fortiden. Dere får nå en ny sjanse,en ny start... Dere har lært av deres feil, og er nå klar for å se hvor langt dere kan komme..Men for å klare å starte på nytt , altså nytt forhold så må dere innrømme deres feil,og være villig til å forandre dere.Kun da vil dere klare da- Ikke ta fram gamle ting,som har skjedd,ting som dere sa elle gjørde for å såre hverandre den gang.Men prøv å lære noe av situasjonen og begyn på nye ark.Dere må også tørre å se deres egen angst i øyenen å tørre å slippe taket... Ser ut for meg at dere blir enige, dere slutter fred.Dere blir enige ... Dommen viser til endring av posisjon og fornyelse. Tiden er inne til å ta et oppgjør med fortiden, med det du har vært og gjort hittil. Tid til å oppsummere og forme konklusjoner, og enten høste belønningen eller betale boten. Fortidens feil er bak deg, og du er klar for en ny start. Hvis du har blitt dømt eller bedømt, må du lære av prosessen. Du må forandre deg, enten du vil eller ikke. Du har vokst i modenhet og innsikt og trenger nye former. Det er viktig å kunne slippe taket i det som har vært og si ja til det ukjente som dukker opp. Kanskje føler du et kall eller personlig overbevisning om hva som må gjøres. Uansett er det en viktig avgjørelse som skal tas. Tenk grundig gjennom saken og forplikt deg selv uten sensur. et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt. Lykken gjelder spesielt for materielle og økonomiske saker. Kortet er spesielt heldig hvis du har et fysisk hardt yrke. God helse og helbredelse av sykdom vises også i dette kortet. Står for fred, fred for enhver pris. Det er stille før, under eller etter stormen. En konflikt blir undertrykt, fordi du har stor ulyst mot å bringe uorden i den balanse som hersker. Her befinner du deg i en blindgate. Du benekter og stenger ute følelser, og later som alt er OK. Men barrierer er ikke svaret, vær åpen. Før eller siden må spenningen nødvendigvis håndteres. Sannhet og skjønnhet oppstår fra stridigheter og splittelse. Ti sverd går for å være det verste kortet i stokken. Nå befinner du deg på et absolutt bunnivå. Alt føles grusomt, håpløst og urimelig urettferdig. Tingene kan ikke bli verre. Noe er tydelig forbi. Det kan være et personlig forhold, jobb, livsmåte eller trosform. Denne avslutningen er ofte smertefull og krever stor forståelse og stort mot. Kanskje noen går bak ryggen din. Vær forsiktig med hvem du betror deg til, og tenk deg om to ganger før du undertegner noe. Det er realistisk å håpe på noe bedre. Det positive med dette kortet er at fra nå av kan det bare gå en vei - oppover. Makt er et viktig element i en situasjon med to staver. Du har en solid dose vågemot, oppfinnsomhet og energi, og står klar til å erobre verden. Dette er et lovende kort som sier at suksess er mulig, selv om det betinger stort engasjement og hardt arbeid. Dette er riktig tidspunkt for å sette ideene ut i livet. Enda har du ikke alle svarene, men er villig til å lete for å finne dem. Vær sikker på at du bruker makten klokt og opptrer ærlig. Kortet kan også vise til et vellykket partnerskap og et produktivt møte mellom to sjeler. står for nederlag. Hvordan du ser på dette avhenger av din posisjon og evne til humor. Et nederlag kan være positivt hvis det ses på som en frisettelse. For den som ikke tåler å gi opp eller tape er det negativt. Noen motarbeider dine interesser. Kortet viser til uvennlighet, juks, kriminalitet, degradering, ødeleggelse, vanære, tap, snikete taktikker, løgn, sladder og ondskapsfullhet. Seieren her ligger i evnen til å kunne gi seg og akseptere sine begrensninger. Noen ganger kan det være lurt å la andre leve i den tro at de har rett, selv om du vet at de tar feil. Svelg stoltheten, og bruk heller kreftene på viktigereKortet står for mot, indre styrke og selvkontroll. Du må tørre å se løven (angsten) i øynene og stole på deg selv. Tiden er inne til å ta en beslutning uten å la deg påvirke av andre. Du må lære av dine egne feil, og ta ansvaret for ditt eget liv. Kortet står også for makt, energi, handling, frihet, selvbevissthet, integrasjon og individualitet. Hvis noe irriterer deg, må du ikke bli sint, men takle situasjonen med mildhet, tålmodighet og storsinnethet. Selv om løven symboliserer en destruktiv energi, innebærer den også kongelig stolthet. Ikke fortvil eller gi opp, men hold ut og seire. Kortet viser til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å følge naturens sykluser og tenke langsiktig. Det er viktig å ta vare på det som spire og redde fruktene av arbeidet. Senere kan du høste det du har sådd og nyte godt av fortjenesten. Tiden kan være inne til å foreta en opptelling og gjøre opp status. Du må forsikre deg om at du når målene. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig? Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu. Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid - oppslukende hobbyer, barneoppdragelse og velgjørenhet. Dette kan virke utmattende eller deprimerende, men på et ikke-materielt nivå er det grunnleggende tilfredsstillende og produkDette er ikke tiden for handling. Ikke vær for entusiastisk. Vær tålmodig og vent på riktig tidspunkt. Lytt til dine drømmer og din indre stemme. Underbevisstheten din vet hva som er riktig, men for å motta budskapet må du ha stillhet og ro. Gå dypere og se forbi det åpenbare og overflatiske i situasjonen. kan være et tegn på hjelp og støtte som kommer utenfra, muligens fra en klok og opplyst kvinne. Dere får råd fra en klok kvinne. Hun vil hjelpe dere til å bli flinkere til å samarbeide...Lytt på hennes råd..
rosene Skrevet 20. august 2010 Forfatter #116 Skrevet 20. august 2010 Hvis du sender meg en mail,kan jeg spå deg på mailen.Så får du litt privat liv ..Er du inntrisert kan du sende meg en mail på [email protected] Ha en fin sommer kveld..
rosene Skrevet 20. august 2010 Forfatter #117 Skrevet 20. august 2010 Ser 3 barn på deg jeg,..Ønsker du deg 3 barn?
Lilli ☆ Skrevet 25. august 2010 #118 Skrevet 25. august 2010 Hei Prøver selv om jeg kanskje er seint ute. Hva ser du om meg? Graviditet og hvor mange barn.. 27.07.78 Takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå