Gå til innhold

Kan spå 4-5 personer gratis ikveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det .Koslig med gode ord..

Du er velkommen igjen når du måtte ønske.. ;)

Lykke til videre..

Klem

Jeg spår nye 10 personer idag/ikveld... Kun et spørsmål pr person.. Det er selvfølgelig helt gratis... Velkommen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Lurer på hva du ser om forholdet til meg og min samboer i fremtiden?

Positive, negative ting? kommer vi oss gjennom alle utfordringer som venter oss?

Jeg er født 120685

Han er født 290486

VI har ingen barn sammen, men jeg har et barn fra før.

Skrevet

Hei Rosene:)

Må si at det er utrolig snilt av deg å spå så mange gratis!=)

Hvis du har tid, har jeg et stort ønske om å bli spådd ang. jobbmuligheter fremover.. Føler jeg har stagnert veldig, har en jobb jeg ikke akkurat stortrives i, men med lite utdannelse er det vanskelig å komme seg videre... Har jo et ønske om å ta utdannelse på sikt, men akkurat nå er vi avhengig av 2 inntekter. Så hva sier kortene om min fremtid i forhold til jobb og slikt?:)

På forhånd tusen takk:)

mitt fødselsnr. er 231087

Skrevet

Hei Rosene

Jeg vet det ikke er 12. i dag, men håper likevel du kan spå kjønn på mitt kommende barn. Gravid, og skal til UL i morgen, så da kan jeg gi tilbakemlding på om det stemte.

Min fødselsdato 230677

Med vennlig hilsen "S"

Skrevet

Kanskje for sent ute.. Men er jeg gravid?

030875

Skrevet

120685 :

Her var det mye fint i korta ja.. Jeg ser at dere har en veldig sterkt og fint bånd. Det kan tyde på barn her ,og jeg ser også at det kan ligge bryllup i fremtiden på dere.. Jeg ville sagt innen 1 år..

Fire staver er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer. Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet.

Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie. Kortet kan også dreie seg om arbeid innen eiendom, teater, underholdning, musikk, dans og kunst.

Ni mynter viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro.

Her er det masse fin kjærlighet ja,, Du har mye å se fram til...Ser ut som dere ska ferie noe stort, det kan være at dere ska i bryllup osv...

Hun kan representere en fødsel, enten av et fysisk barn, eller i form av forretninger, kunst eller kjærlighetsforhold. Keiserinnen er da også arketypen for fruktbar kjærlighet, og kan være en manns store kjærlighet.

Keiserinnen står for sanselige gleder, mat, nytelse, skjønnhet og nærhet til naturen. Hjemlig stabilitet, beskyttelse og moderlig omsorg. Hun er sensuell, kreativ, raus, forståelsesfull og ærlig.

Du er inne i en god periode både økonomisk og materielt, og det er tid for å ekspandere og vokse. Du vil ha fremgang i arbeidslivet, og kreativt, kunstnerisk arbeid vil spesielt være vellykket.

Nå er du bokstavelig talt på solsiden av livet. Du har framgang og suksess i alt du foretar deg. Du ser og forstår alt rundt deg, og er selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Kortet står for munterhet, glede, optimisme, energi og styrke.

Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap.

Kos dere videre ;)

Skrevet

Skrev meg på tråden i spåforumet jeg, men prøver her:)

Lurer på om jeg er gravid, evt blir det snart?

240288

Takk :)

Skrevet

231087

Ser veldig bra ut på arbeid framover. Kan se ut som at du snart får et kjempe fint jobbtilbud.Det kan være en lønnsforhøylse /bedre stilling osv. Eller at du får nytt arbeid.Jeg tror det siste.. Ting skjer fort nå framover .. Allerde nå og innen 3mnd får du gode nyheter..

Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere.

Situasjoner

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter.Ny arbeid,bedre betalt stilling ,større stilling osv.. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.

Åtte staver betyr full fart. Ting skjer i enormt hastighet, og det er for sent å snu prosessen. Handling må også skje raskt. Det er ingen tid til å nøle, her gjelder det å smi mens jernet er varmt. Du må ta initiativ og opptre selvsikkert og modig.

Åtte staver kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise.

Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg.

Lykke til...

Skrevet

Hei!

Skrev til deg på spåforumet,men prøver her istedet:)

Er jeg gravid?

F.dato: 24.09.80

Skrevet

Hei, har du tid til meg også?

Vi prøver å bli gravide, og lurer veldig på når spiren vil sitte.

Født 050275

Skrevet

Takk Rosene :)

Jeg ville bare si at mye av det du skriver stemmer. Vi var på jakt etter bolig, men har foreløbig satt det på vent, siden jeg begynner på min utdannelse denne høsten(sykepleier)

Materiell trygghet er også sant. Jeg har nettopp arvet et god sum og føler meg veldig trygg økonomisk sett. Det stemmer også at jeg har kostet på meg nye klær, og vi var faktisk å handlet inn til boligen nå i helgen og pyntet opp :) (og det er for første gang på flere år)hehe så rart at du kan se dette.

Masse som stemmer :) du er utrolig flink.

Hilsen 120685

Skrevet

Hei igjen :)

Då prøva eg på nytt her då :)

Lurer på om du ser graviditet på meg og evt når? :)

F.03.04.83

Skrevet

Hei! Prøver igjen. Fikk ikke kommet meg på nettet tidligere så klarte ikke å få bedt om å bli spådd tidligere etter du hintet om dette på sms før idag.......

Jeg lurer på om jeg snart blir gravid.

Født 181186

Skrevet

hei rosene jeg lurer på hva du ser om meg og samboer i fremtiden og mange barn kan du se hilsen lille my jeg har prøvet så mange ganger nå så håper du kan ta tid til meg nå.jeg født 231076 sambo 120280.synes du er flink jeg

Skrevet

Hei :)

Håper du kan gi meg svar på om det blir noe frieri/bryllup i nærmeste fremtid...)

På forhånd takk :)

Skrevet

Hei :)håper du vil spå meg..Jeg er en jente født 090181.har en gutt .vil jeg få flere barn?hvordan vil helsa mi bli framover.vil jeg treffe en mann?eller er barnefaren kanskje den rette???

Skrevet

Marihøna : Må ha fødselsdato for å klare å spå...

Skrevet

Marihøna ;) Må ha fødselsdaton din slik at jeg kan spå deg ;) Ha en fin kveld videre.

Skrevet

F: 170685

Kommer jeg til å bli gravid snart?

Skrevet

Tuppelura 83 ;)

Heia..

Jeg føler at du vil bli gravid,sånn ca innen 1 år..Vil tippe innen 1-6 mnd

Du er veldig produktiv nå, du er flink til å f ting til spire og gro..

Gav deg noen kort og du fikk da dette opp..

Ser ut som det er en del nye ting på gang her.Et prosjekt er på gang,(det er baby)Mye fine kort her..Økonomi ser meget bra ut..Bra helse også..

Myntenes ess tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster.

Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Vær realistisk og hold deg til saken. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Men du har fremgang og er produktiv, og bare din egen bevissthet setter grenser hvor hva som er mulig å få til

Seks mynter er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe. Det kan være litt uklart hvem som har hva. Tenk deg om: Hvorfor er du i denne situasjonen og hva foregår egentlig? Sannsynligvis befinner du deg i en god økonomisk posisjon, og du har nok med penger. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse

Makt er et viktig element i en situasjon med to staver. Du har en solid dose vågemot, oppfinnsomhet og energi, og står klar til å erobre verden. Dette er et lovende kort som sier at suksess er mulig, selv om det betinger stort engasjement og hardt arbeid.

Dette er riktig tidspunkt for å sette ideene ut i livet. Enda har du ikke alle svarene, men er villig til å lete for å finne dem. Vær sikker på at du bruker makten klokt og opptrer ærlig. Kortet kan også vise til et vellykket partnerskap og et produktivt møte mellom to sjeler.

Situasjoner

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder

Skrevet

Lilletrille, ønsker spire;

Jeg ser at du vil bli gravid før det går 6 mnd..

Du fikk gravidtes kortet , så her er det masse lykke og glede framover.. Du blir gravid, dette var ganske så etterlengte føler jeg.Men du får besjed om å trappe ned på tempoet ditt ---

Kortet gir råd om at du må lære deg å delegere oppgaver og stole på andre. La andre avlaste deg - du må ikke gjøre alt selv. Nå må du tenke på helsen din og foreta deg kun fornøyelige aktiviteter..Så husk at du må ikke stresse sånn, sett bort noe av jobben du gjør til andre.Sett ned tempoet ditt litt--- XIX

Nå er du bokstavelig talt på solsiden av livet. Du har framgang og suksess i alt du foretar deg. Du ser og forstår alt rundt deg, og er selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Kortet står for munterhet, glede, optimisme, energi og styrke.

Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap

Seks staver er et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben.

Pass bare på at suksessen ikke går deg til hodet. God selvfølelse er sunt, arroganse er det ikke. Ikke glem at individueller prestasjoner ofte skyldes andres kjærlighet og støtte. Kortet sier også at du vil motta gode nyheter.

Dette var da noen av korta du fikk ;)

Lykke til..

Skrevet

Ser for meg 3 barn.. ;) Ønsker dere 3 barn??

Skrevet

Hei igjen Rosene...

Glemte selvfølgelig det da....

Her er det, hvis du fortsatt har tid... :)

171183

Skrevet

24.04.86

Elsker samboer meg egentlig? eller er han kun sammen med meg fordi han syntes det er praktisk?

tema blir vel kjærlighet;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...