Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #52 Skrevet 12. august 2010 Spurte to spørsmål lenger oppe, og ser at du ønsker et spørsmål per person Så da lurer jeg egentlig mest på når du ser graviditet på meg? Ikke meningen å mase, skjønner veldig godt at du har mye å gjøre og sikkert mange å spå. Har alltid vært veldig fasinert over klarsynthet og spåing, selv om jeg ikke gjør eller har prøvd å gjøre det selv. Uansett, hadde vært veldig spennende å se om du spår meg rett Min fødselsdato: 010986 Samboeren: 290683
rosene Skrevet 12. august 2010 Forfatter #53 Skrevet 12. august 2010 Innboksen min er alltid full,så da kommer ikke mld din fram.Men hvis du sender meg en mail kommer den fram.. Min mail er [email protected] Ha en fin natt
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #54 Skrevet 13. august 2010 Ooh så spennende! Jeg har termin 09.09....så dette lover godt :-D
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #55 Skrevet 13. august 2010 Tull - du gidder ikke spå alle,bortforklarer og bortforklarer,trodde du sa du ikke spådde gratis og det gjør du da igjen så hvorfor spår du ikke skikkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #56 Skrevet 13. august 2010 Kan du spå meg no?? har svart på alle dei andre trådene,men aldri blitt spådd....!! Når blir eg gravid igjen??Kor mange barn ser du på oss??får eg meg jobb nå i høst?? Fødselsdato er : 060784
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #57 Skrevet 13. august 2010 Kanskje fordi hun skrev kun et spørsmål pr person.. Dere stiller jo både 2-3 i slengen..
rosene Skrevet 13. august 2010 Forfatter #58 Skrevet 13. august 2010 Heisann.. Send meg en mail på [email protected] , så kan jeg spå deg der.. Da får du også litt privat liv..Jeg har taushetsplikt uansett jeg . Ha en fin dag videre.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #60 Skrevet 13. august 2010 Hei Rosene Jeg har termin 1 september og lurer på om jeg føder før tida eller etter? Og så lurer jeg på om jeg noensinne kommer til å bli forlovet med min samboer... Jeg er født 18.12.73 Tusen takk om du har tid og svare.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #61 Skrevet 13. august 2010 Hei igjen rosene,jeg klarte sjølsagt å si feil i innlegget mitt 23.15, jeg har termin 13 september, ikke 1.sept
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #62 Skrevet 13. august 2010 hei rosene. jeg håper jeg ikke er for sent ute. mitt spm er kommer jeg til å bli en god mor ? altså kommer jeg til å klare dette ? er født 25.06.85 håper du kan gi meg svar på dette.
rosene Skrevet 13. august 2010 Forfatter #63 Skrevet 13. august 2010 25.06.85 Jeg får inn at du er en kjempe snill person.. Jeg føler at du vil bli en snill og god mor. Mye varme og kjærlighet har du , men du må stole mer på deg selv.Kun da vil du lykkes.. Tror at du får det mye bedre da...Stol på deg selv, og følg magefølelsen din..Videre fikk du disse korta. Stjernen står for håp, gir lys i enden av tunnelen og viser vei i mørket. Du er på rett spor, for å nå mål og lengsler kreves handling. Hvis du har holdt tilbake, er det nå på tide å gi generøst. Stjernen representerer inspirasjon, sinnsro, tro og optimisme. Den gir løfter om fornyelse, hell og lykke. Kanskje vil en spesielt lykkelig hendelse snart inntreffe. Kortet viser deg hva som er mulig hvis du tør følge din ledestjerne (drømmer og visjoner). Åpne hjertet og løslat frykt og tvil. Tre staver handler om visjoner og forutanelser. Starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har erobret viktig innsikt og erfaring, og dette gir styrke. For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og lede andre mot målet. Kortet viser til godt samarbeid med dyktige partnere. Sannsynligvis er du avhengig av andres hjelp for å komme deg videre. De originale tankene dine vil belønnes senere. Dette er et positivt kort for skribenter, talere, oppfinnere, handelsvirksomhet, partnerskap og kunst. Kortet beskriver situasjoner som har med dømmekraft og informasjon å gjøre. Du vil få gode, tydelige råd i arbeidet eller juridiske spørsmål. Kanskje arbeider du hardt for å oppnå innflytelsesrike posisjoner. Det å være allsidig og mangfoldig, kan gjøre at man mister konsentrasjonsevnen og blir handlingslammet. Det er viktig å fullføre én plan før du starter på den neste
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #64 Skrevet 14. august 2010 Hvordan går det med helsen min? 12.12.77 Tusen millioner takk om du har lyst å spå meg..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #65 Skrevet 14. august 2010 tusen takk for svar. satt stor pris på det, og det hjelp veldig kjempe koselig at du tar deg tiden til å gjøre dette
rosene Skrevet 15. august 2010 Forfatter #66 Skrevet 15. august 2010 Bare koslig Kom gjerne med en tilbake mld seinre. Ha en fin helg videre..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #67 Skrevet 15. august 2010 TILBAKEMELDING!! Du spådde meg i forrige "runde"... Du spådde gutt, jeg får jente )
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #68 Skrevet 15. august 2010 Vent til babyen din blir født, så ska du se hun fikk rett.. Det skjedde med ei her inne.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #70 Skrevet 15. august 2010 hahahaha... nei, du jeg vet SIKKERT at det er jente!! (fantastisk lett å se på 3D du...)
rosene Skrevet 15. august 2010 Forfatter #72 Skrevet 15. august 2010 Blir spennede å se Send meg en mail med tilbake mld når du har fått baby Ønsker deg lykke til.. Ps jeg fikk sterkt opp her at du får gode nyheter snart..Innen 2 -3 mnd maks.Det kan se ut som at du får et fint tilbud,innvitasjon/hyggelig besjed.. Kan også se ut som at du kan få konatakt med en gammel venn igjen.. Dette vil skje før 4-5 mnd ....
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #74 Skrevet 15. august 2010 Hei igjen Rosene Jeg vil bare takke deg en gang til for at du spådde meg på mail. Kunne kjenne meg igjen i mye av det du skrev ) Spennende å få høre hva fremtiden kanskje bringer... Så vil jeg bare si til dere som ønsker å bli spådd at det er virkelig vel verdt pengene! Ut ifra det Rosene skrev til meg så kan jeg se at hun har lagt mye tid i det hun gjør. Takk til Rosene ) Hilsen 010986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå