Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Nei, DERE er ikke gravide, du er gravid! Mannen har bare levert byggevarene! DERE venter barn, men det er faktisk bare dama som kan bli gravid! "VI planlegger å bli gravide, nå som VI er gravide osv" Fnatt!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 jada jada alle andre er så teite atte fyttify
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Nei, ikke alle andre, bare de som sier "vi er gravide" når de snakker om seg selv om et mannfolk.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 ja huff ille ille! lurer på hvorfor det er krig her i verden?? hmmm...
Spinella Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Hos oss er VI gravide. Mannen min venter like mye barn som jeg gjør, selv om han ikke fysisk bærer barnet inni kroppen sin. Han er med på alle kontroller, hvert legebesøk, og det skulle da bare mangle, er jo like mye hans barn som mitt, like mye hans graviditet som min.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Ja, dere venter barn begge to, men han er ikke gravid! Det er like mye hans barn som ditt, han er sikkert involvert og supert, men han er ikke gravid!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Pøh! Du er sikkert bare bitter for at mannen din ikke kunne brydd seg mindre når dere var gravide!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Jeg syns damer som sier Vi er gravide virker mindre intelligent. Kvinner er gravid, et par venter barn. Helt enig med deg HI.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 Takk! Godt å se at det er noen andre her med vettet i behold :-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Noen er bra bitter for ikke å ha et deltagende mannfolk i livet sitt ser jeg ;-) Vi er sammen vi om barn og graviditet og hele smørja, vi er et og har sverget på det, så er jeg gravid så er han gravid. Take a chill pill og gi mannen din grei beskjed om å involvere seg slik at du også kan ha en å være gravid med.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #12 Skrevet 11. august 2010 Spinella, du er et prakteksemplar av en overivrig supermamma. Når mannen din er gravid, når føder han?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #13 Skrevet 11. august 2010 Er så enig med deg, HI. Et par skal ha/venter barn, men kun dama er gravid. Skjønner ikke at det er noe å diskutere en gang.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #14 Skrevet 11. august 2010 Jeg ønsker ikke å ha en gravid mann, det holder at jeg er det.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #15 Skrevet 11. august 2010 Helt enig med HI her. Det høres bare mindre intelligent ut når en dame sier "vi er gravide". Selvfølgelig er ikke DERE gravide. Del gjerne alt ved svangerskapet, men for guds skyld, mannen er IKKE gravid. DERE venter barn! "Vi er morgenkvalme"? "Vi har kynnere"? Eller...? Det er rett og slett ukorrekt.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #16 Skrevet 11. august 2010 Samnboeren min er helt fantastisk, han var involvert på alle tenkelige måter, han støttet meg under sv.skap, fødsel og under alle mine hormonutblåsninger. Han er en super pappa for barnet sitt og elsket tiden i pappaperm. Han ser på datteren sin med stjerner i øynene på samme måte som han så på magen min, full av forventning. Men han har aldri vært gravid.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #17 Skrevet 11. august 2010 hehe, enig med deg HI. Synes det høres litt latterlig ut... Å være gravid er en tilstand det er fysisk umulig å være i for en mann, ergo er denne setningen feil uansett hva man synes om det.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #18 Skrevet 11. august 2010 Jeg er gravid, ikke vi. Men de som sier "vi er gravide" er sannsynligvis verken mindre intelligente eller mer ressurssvake enn meg selv om de omtaler graviditeten på en noe annen måte. Herregud. Det er en måte å uttrykke seg på, selv om det er "fysisk umulig". Reagerer du på folk som sier "jeg ser" også? Det er jo øynene dine som ser, ikke hele deg. Selv om en ting er riktig, betyr det ikke automatisk at en annen ting er feil.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #19 Skrevet 11. august 2010 "Jeg ser"? Gud, finn en dummere sammenligning a, det der var jo helt bak mål..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #20 Skrevet 11. august 2010 Det er faktisk hjernen som ser, øynene er bare kameraet som sender bildene til hjernen. Forøvrig en latterlig sammenligning. Om jeg har mensen, sier jeg ikke at "vi har mensen", selv om stakan viser aldri så mye omsorg. Kunne ikke bedt om en mer engasjert partner eller far, men graviditeten vraltet jeg meg gjennom på egenhånd (medisinsk sett).
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #21 Skrevet 11. august 2010 Nei, øyene ser ikke. De er bare lysmottakere som sender elektriske impulser og det er hjernen som interpreterer hva signalene betyr. Og joda, vi er gravide har jeg aldri hørt fra et oppegående par.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #22 Skrevet 11. august 2010 Dessuten er øynene og hjernen en del av meg, på lik linje med magen min...min...ikke hans...
Spinella Skrevet 11. august 2010 #23 Skrevet 11. august 2010 Med fire års universitetsutdannelse og tre år på høgskole forbeholder jeg meg allikevel retten til å si at VI er gravide. En graviditet vil jo påvirke mannens liv like mye som mitt, han er kanskje ikke den som er morgenkvalm eller har kynnere, men han er den som sitter der ved siden av meg og stryker meg på ryggen når jeg spyr, han er den som lager middag hver dag i flere månder fordi jeg bare ikke greier å bevege meg ut av soffaen, han sparer penger for å få råd til alt det vi trenger på samme måte som meg. Han går igjennom dette like mye som meg. Så jeg gir meg ikke, VI er gravide
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #24 Skrevet 11. august 2010 Jeg blir kvalm når noen sier "vi er gravide"! Er det en trang de har? Æsj.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #25 Skrevet 11. august 2010 Tar han halve fødselen mens du går ut for en røyk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå