Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #51 Skrevet 4. august 2010 at jeg selv svarer meg selv? å hva mener du med det? jeg vil høre om andre har noe erfaringer fra ett sånt tilfelle. ehhh
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #52 Skrevet 4. august 2010 Jeg blåser i hvorvidt du her oppe jobber med det eller ikke, men det er faktisk straffbart å ikke opplyse om en seksuellt overførbar sykdom. Tro det eller ei!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #53 Skrevet 4. august 2010 Og du her nede må slutte å spre uriktig propaganda! Ja, enkelte seksuelt overførbare sykdommer er det meldeplikt på, Clamydia er IKKE en av dem. Slutt å vase sånn, da. Det kunne hende at noen kom til å tro deg, og ting som dette er ikke til å tulle med. Stopp!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #54 Skrevet 4. august 2010 Nei nå må du gi deg, 16:18. Det du sier stemmer rett og slett ikke! Det er mulig at det gjelder for de skumle sykdommene, men det blir feil å generalisere sånn. Sopp er en seksuelt overførbar sykdom, for eksempel. Meldeplikt? Neppe.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #55 Skrevet 4. august 2010 straffbart å ikke opplyse om klamydia? det er det dummeste jeg har hørt på lenge.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #56 Skrevet 4. august 2010 Ikke er det uriktig, og ikke er det propaganda. Dama har klamydia, og har antageligvis hatt sex med samboeren sin etter at hun fikk det. Da har hun smittet han, og hun vet det. Ergo, hun må si ifra.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #57 Skrevet 4. august 2010 Nei, men så er ikke sopp definert som en allmennfarlig sykdom heller, da
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #59 Skrevet 4. august 2010 Du må si fra. Du er voksen, han er voksen. Å lure i ham tabletter, er å lure ham to ganger.
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 4. august 2010 #60 Skrevet 4. august 2010 Uff for et fælt kvinnemenneske du er! Elsker du typen din så er du ikke utro uansett hvor drita du er. Jeg hadde sagt det fordi han fortjener det. Og jeg håper han går fra deg fordi ingen fortjener å være med sånne som deg. Jeg kunne aldri i mine villeste fantasier gjøre noe slikt med samboeren min. Håper han ser deg for den du er og forlater deg! Vis at du har vett og si ifra! Hilsen ikke-anonym
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #61 Skrevet 4. august 2010 man kan i verste tilfelle bli steril av og gå med klamydia for lenge
irisak Skrevet 5. august 2010 #63 Skrevet 5. august 2010 Fortell mannen din og be om tilgivelse. Og sjekk deg for HIV og andre relevante sykdommer. Det er mine stjerneråd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #64 Skrevet 5. august 2010 er ikke farlig for gutten å ha klamydia:S han er bare smittebærer...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #65 Skrevet 5. august 2010 hun spør om hjelp? ikke om dere kan fortelle henne hvor jævlig hun er:S
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 5. august 2010 #66 Skrevet 5. august 2010 HELT enig med deg, 21:10 !!!! Så enkelt er det faktisk!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #67 Skrevet 5. august 2010 ahahah, syntes den med soppen var genial.. skal ha den i bakhuet ;D
Sjefsmegga Skrevet 5. august 2010 #68 Skrevet 5. august 2010 Null sympati herfra, har selv vært ute med venninner og drukket, men vet hvor grensen går og hvor flirten må stoppe. En ting å snakke med menn ute, ta en drink, danse og ha det moro, men det må stoppe der. Man blir ikke med andre menn hjem når man har en mann hjemme. Man ser på menyen, kansje skjerper apetitten og skaper litt spenning, men måltidet sparer man til man er vel hjemme i eget hjem og med partneren, da først kan man stille sulten. Du må legge kortene på bordet, så får det være opp til ham hva han velger å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #69 Skrevet 7. august 2010 da er det fortalt.. og det gikk ikke helt som jeg trodde. han kom selv med en innrømmelse etter at jeg fortalte alt sammen. så er nok ikke bare jeg som har vært slem og dratt ned buksa. så vi har snakket ut om forholdet våres og har bestemt for å fortsette og love hverandre ærlighet og at slike ting ikke skal skje igjen. vi har en tigitt og bygge opp igjen, men jeg er så letta over at jeg har sagt det. puuuhh.. men jeg kjente det stakk inn i meg da han selv ikke har holdt fingrene av fatet. det er faktisk vondt. kan tenke meg åssen han hadde det å, men han ble sikkert samtidig letta over og få sagt det han å. høres rart ut detta her men vi velger og fortsette og lover hverandre at dette ikke skal skje mer. vi er er utrolig nok åpene om dette her som har skjedd og har faktisk snakket mye om dette.. jaja vi lever bare en gang. jeg vet hvertfall at jeg skal aldri gjøre noe slik igjen. fælt og gå med slik på samvitigheten.. og du med soppinfeksjonen, takk for tipset uansett. stygt men var ikke dum heller
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #70 Skrevet 17. august 2010 Få medisin til to, vurder livet med mannen din, elsker du ham må du ta en hvit...si du har en stygg soppinfeksjon og begge må ta medisin, stapp så i han azitromaxen og bruk kondomer ettpar uker etterpå...lykke til..å tenk øver dina hyss som Emil bruker høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå