Gå til innhold

hva hadde dere gjort?? jeg har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

var for en stund tilbake ute på byen med mine venninner og ble ganske så beruset.. vi hadde det morro og alt som var. så ble jeg kjekket opp av en veldig hyggelig og kjekk mann som jeg kom i god tone med. så kvelden endte jo da opp hjemme hos han.. jeg var hos legen forgie uke og fikk i dag svar på at jeg har fått klamydia. har i ettertid hatt sex med mannen min.. hva gjør jeg??? er redd og jeg vet jeg har driti meg ut. angerer så utrolig på at jeg kunne gjøre noe sånt. har verdens snilleste og finest mann..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herregud du må fortelle mannen din om dette. når du gjør noe som dette så må du stå frem å fortelle dine synder. forstår meg ikke på folk som er utro, tenker dem noen gang på hvor mye dem sårer partneren sin. for min del så hater jeg sånne personen. dem fortjener ikke å være sammen med noen..

Skrevet

Hva jeg hadde gjort? Jeg hadde ikke vært utro...

Skrevet

Gjør som jeg gjorde i nøyaktig samme tilfelle: Sa jeg hadde vært hos legen pga en soppinfeksjon. Ba han gape og svelge pillen som legen sendte med resept på (til han). Sa at det var viktig at han også ble behandlet så han ikke smittet emg med ny soppinfeksjon.

Juba juba.

Skrevet

jeg har aldri vært det før. og jeg var i tilegg i beruset stand og da tenker man ikke. er ikke noe slik fylla har skylda. men herre. hva har jeg gjort. er iv redd for og miste han og forstår ikke hvorfor jeg kunne gjøre dette mot han..

Skrevet

men så er det samvtigheten da. åssen hadde du det etterpå? går tankene bort om utroskapet eller. jeg aner ikke jeg.

Skrevet

Oh... den var snedig!!!

Skrevet

fy faen. lure mannen sin til å tro at han hadde sopp. noe så sykt. håper han finner ut av det, og at du blir kaste på hode og ræva ut. mange påstår at mannfolk er svin, men i tilfeller så er jaggu kvinnfolk svin å!!!

Skrevet

Nei, det gikk fint. Jeg hadde bestemt meg for at det ikke ville gjøre vårt forhold godt om jeg sørget for å knuse hjertet hans - det var ikke mitt fyllerør verdt. Dessuten visste jeg at det ikke ville skje igjen.

Hilsen meg med "soppinfeksjonen"

Skrevet

men jeg har jo så dårlig samvitighet over dette også. vil ikke miste han.

Skrevet

hello du???? kvinner gjør vel feil de å eller?? det kunne skjedd deg også på ett dårlig tidpunk.. jeg hadde ikke planer for at dette skulle skje. og aldri skal det skje igjen..

Skrevet

Syns du bør si det, nå har du jo faktisk fått klamydia så da er det på en måte ingen vei tilbake.

Eller vil du lure han enda mer ved å si du har sopp?

Jeg er egentlig den som mener at du i utgangspunktet ikke skulle sagt det, om du angrer dypt & inderlig og ALDRI gjør noe slikt igjen.

Da syns jeg du skulle levd med skammen & skyldfølelsen selv, for det ødelegger så utrolig mye for den som er uskyldig oppi dette.

Men å dra det enda lengre når du har fått klamydia, det syns jeg er å gå for langt.

Ja det kan godt hende du mister han nå, men sånn er det. Du tok faktisk ett valg, full eller ikke.

Det kan hende han velger å tiligi deg.

Det kan også hende han har vært utro, og det er han som har smittet deg.

Mange muligheter, men jeg ville stått frem med sannheten nå som det har gått slik det har gått.

Skrevet

var nok ikke min mann du var borti, for jeg har dame!!!!! så der bomme du jævlig stygt. og håper han finner ut av det, og at du blir smittet med noe annet. lurer noen sånn er helt sykt. tenker ikke på noen andre en deg selv.................

Skrevet

men jeg vil på en måte ikke risikere og miste han. det klarer jeg ikke.

jeg er så ufatterlig glad i han og skammer meg så veldig over dette. hadde det vært bedre og si jeg og venninnene hadde jente sex med leke tøy i fylla? det hadde kanskje ikke vært så ille eller???

Skrevet

Det var nok mannen din. Dobbeltgjesp. Du har ikke evner til å få deg dame med den skrivestilen du har. Trippelgjesp.

Skrevet

Ikke rot deg bort i en masse løgner. Han må behandles for klamydia og da må han nødvendigvis vite hva han får piller mot. Å finne opp en masse tøys om sexleketøy og whatnot gjør det ikke noe bedre. Du må legge alle kortene på bordet, og enten er forholdet sterkt nok til at dere kommer gjennom det sammen, eller så er det ikke det. Kun en måte å finne ut av det på..

Skrevet

Nei seriøst, ikke lyv mere på det.

Min mening, men du velger jo selv.

Skrevet

nei herregud. dette er et verste..

Skrevet

Oppfører meg ikke som en fjortiss jeg da, Og klarer å skrive noen annet en gjesp. Get a life! Sånne som deg skulle fått svi dere det svir mest. Hadde jeg vist hvem mannen din er så hadde jeg jaggu fortalt han det. For en utro kjæring som du er så er det ikke første og siste gang du går å har deg med noen andre.

Skrevet

Det er egentlig ikke noe å lure på, fordi det er straffbart å ikke informere han. Du må også informere han du var utro med, og han må til legen og sjekke seg. Har han klamydia må han informere de han har hatt sex med også....

Safe sex!

Skrevet

Jeg har også vært full ofte, men legger meg da ikke ned og sprer beina for hvem som helst av den grunn.

Skrevet

jeg tror jeg sir det som er er til han jeg.. så vfår jeg bite i det sure eple.. baaah. gruer meg.

Skrevet

Det er veldig dilemma, men du har to valg:

Enten lever du med din dårlige samvittighet og holder KJEFT. Dvs at han ALDRI må få vite om dette.

Eller så er du ærlig, og håper det beste.

Sjansen er stor for at han ikke tilgir deg, sjansen er også stor for at han ikke lenger har tillit til deg. Og helt ærlig så fortjener du den vel heller ikke..

Du har dumma deg ut ja, gitt. Klamydia var nå bare toppen da. Du får gå for sopp-varianten.

Burde kanskje også kontakte han flingen din og si ifra at han har gitt deg klamydia, så han får behandlet seg.

Skrevet

Jeg hadde flaks, da jeg fant ut jeg hadde klamydia gikk kjæresten på antibiotika så han behandlet jo seg selv hehehe..

Hadde nok prøvd å lure i han piller ja. Tydelig at du angrer og ikke kommer til å gjøre det igjen.

Men ikke "lur" han til noe med mindre du er flink til å lyve og er overbevisende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...