Gå til innhold

hva hadde dere gjort?? jeg har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenk og lure mannen sin slik da?? hva i all verden. hvis du virkelig elsker og bryr deg om mannen din så gjør du ikke noe sånt. skam deg kjerring!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager skrive feilen min. er heøt ute av meg og nervøs.

Skrevet

Har aldri sagt det var første og siste gang heller. Nei, nå kjeder du meg grenseløst.

Ikke din dør, fei et annet sted.

Skrevet

åå jeg blir så usikker nå. vil si det og vil ikke si det. hva er best da. knuse hjerte hans eller holde det for meg selv og bearbeide dårlige samvitigheten?

Skrevet

du soppen?? har du dårlig dag i dag?

Skrevet

Du fortjener ingen! Og jeg feier akkurat der jeg vil. At du kan sitte på et nettsted å skryte av at du har lurt mannen din. Helt skrudd i hode du!

Skrevet

Hvor lenge har du vært sammen med typen din? Clamydia kan ligge lenge i kroppen. Si at en av dere må ha hatt det med inn i forholdet. Kan egentlig like gjerne være han.

Og nei, det er ikke den type sykdom hvor du må ringe han du har hatt deg med og gi beskjed. Clamydia kommer ikke inn under den regelen. :)

Lykke til!

Skrevet

Skal han gå med ubehandlet klamydia da, fordi du er "redd for å knuse hjertet hans"? Hadde det ikke vært for klamydiaen ville det vært best ¨å holde kjeft, men han må jo behandles...Vet ikke hvor lettlurt fyren din er, men jeg ville ikke dytta i meg en pille uten å i det minste titte på eska og pakningsvedlegget...

Skrevet

nei men som sagt. dette har aldri skjedd før og jeg hadde ikke i mine tanker og mening om og "spre beina mine" men så uheldigvis skjedde det.

Skrevet

Blander du litt nå, eller?

Skrevet

Er jeg med "soppinfeksjonen" soppen? Lurer du på om JEG har en dårlig dag? Jeg har ikke snakket med deg, dette er mitt innlegg nr to i dag. Lurer på om det er en del paranoider kjerringer her, jeg!?

Jeg har gitt et råd til hi, og har ikke sagt et eneste ord til deg.

Skjerp deg!

Skrevet

Xkjerringa til brudern lurte han til å svelge klamydiatabletter. Hun sa det var vitaminer. Han sjønte det nok, men lot det bare passere. Men det var tidlig i forholdet da, hun hadde ikke vært utro=)

Skrevet

i 3 år har vi vært sammen så det er ikke bare og skylde på noe heller.

Skrevet

Ser ut som du svarer deg selv her.. skriver jo akkurat likt, med samme feil osv!

Skrevet

Joda, tre år går bra! Du slår ikke nødvendigvis ut på verken første eller andre test når det kommer til Clamydia, iallefall ikke menn.

MAnge som har denne sykdommen har ikke symptomer, og kan derfor gå med den lenge. Jeg jobber på folkehelsekontoret, og vet det. Det er faktisk ikke sikkert at du har blitt smittet denne gangen, men at du faktisk har smittet han.

Fortell typen din at du i en periode har hatt svie og litt småblødning ved tissing, og at du derfor har tatt en sjekk hos legen. Du kan til og med si at du testet negativt på Clamydia, men at han valgte å medisinere deg for sykdommen for sikkerhets skyld.

Men: Jeg håper ikke at typen din har vært utro og smittet deg med noe du har tatt med videre..... Det er flere muligheter enn en, vet du....

Skrevet

Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp!

Skrevet

ok tusen takk for info. jeg skal sette meg ned og tenke over hva som er det beste her. for både han og meg. men uansett trenger vi behandling for dette.

Skrevet

eh, jo. Klamydia faller innunder "den regelen"....

Skrevet

"Eh" nei. Det gjør den ikke. Jeg jobber med dette. Mulig du har selvopplevd erfaring, men jeg vet lovene rundt dette.

Skrevet

oi oi du får holde oss oppdatert da. masse lykke til.

Skrevet

Du får forte deg og fortelle om dine synder til mannen din slik at han får informert de jentene han har pult i mellomtiden!

Skrevet

Haha, dette er det mest latterlige innlegget jeg har sett! Man trenger ikke akkurat være rakettforsker for å se at HI svarer seg selv flere ganger nedover i tråden, og at hun er flere forskjellige anonyme!

Enkelte mennesker slutter bare aldri å forundre meg.

Skrevet

dette her burde du rett og slett fortelle.. kan jo hende han tilgir deg. er ikke sikkert at klamydiaen er pga han du var utro med. men uansett.. utroskap er utroskap med eller UTEN klamydia..

alle gjør feil :) kan hende han også har vært utro mot deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...