Gå til innhold

Dere som har spurt meg


zassy☆

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Zassy =)

 

Kunne du spådd meg?

 

Født 11.05.85 og han er født 01.10.85 .. Vi venter vårt første barn med termin i tidlig mars 11

 

Ser du noe om kjønn eller annet??

 

Tusen takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei zazzy! :)

Tusen takk for at du tok deg tid til å sjå på meg :)

 

Håpar jo så klart at det blir graviditet før januar 2012 ;) Kan heller bli gravid med nr 2 då. hehe..

Aldri tenkt tanken på at eg kan få tvillinga faktisk, men skulle det skje hadde det ikkje vert meg imot. Har ingen frå før nei, men tenker tanken på å få to relativt tette om eg får det til..

Er andre som har sett på meg, men får litt forskjellige svar.. so gjenstår å sjå ken som treffe ;)

 

Må ha ein fin kveld vidare, og takk igjen :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zazzy :)

 

 

Vil du se på meg ang graviditet?

Får jeg flere barn? Evnt når blir jeg gravid? kjønn?

 

Er f 14.10.74

 

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ga deg tilbakemelding for en liten stund siden og lurte da om du ser hva som gjemmer seg i magen min, gutt/jente? Du ba meg spørre deg igjen siden fordi du ikke var heeelt sikker, men du så jente da. Ser du fremdeles jente? Har en av hver fra før.

 

201288

Termin 17.04.11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mrspoo, du er ikke alt gravid? får opp mye god energi rundt deg nå! :) Har du barn fra før? Får opp et par gutter (og kanskje også en jente). Får også opp oktober/november. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He 2 blir til 3. Fikk opp jente og så gutt på kjønn..har du barn fra før? tror du får to tette nå, først gutt og så jente. Ikke så veldig lenge til du har termin eller? Føler at det er snart. Bortsett fra det har jeg ikke så mye erfaring med tidsperspektiv så skal ønsker ikke si noe fødselsdato når jeg ikke vet termin eller noe.

 

Ønsker deg lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Palma81. Fikk opp at du blir gravid november eller innen november. Hvis du prøver nå? Fikk opp litt usikkerhet rundt det nemlig. På kjønn er det ei lita jente :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei titinn-venterpåbaby. Februar dukket opp som den sterke måneden for dere, så tror du blir gravid rundt da.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Malvine. Ja det tror jeg faktisk du kommer til å bli. Får opp kjærestekort her og mye kjærlighet!! Du har iallefall kjærlighet og forhold i vente her, og svaret ble ja da jeg spurte om du kom til å bli sammen med barnefaren. På kjønn ble det gutt, og tett etter fulgte ei jente.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei glede=)

 

Gratulerer med deres første graviditet! :) Du er sikker på at det er bare 1? hehe, får opp jente og gutt. Jente først og så blir du nok gravid ganske tett med gutten tror jeg :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hege72. Ja jeg ser at det har vært litt kamp, eller noe her, prøvd lenge eller kjempet med noe rundt dette. Men får opp at dere vil lykkes til slutt og at det blir feiring og en liten gutt. Tidspunkt var litt verre, men uten å si noe sikkert utpeker desember/januar/juletider seg.

 

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He annsme, prøver dere nå? Får opp at dere blir gravide mot neste sommer, mai utpeker seg. Hvis ikke det er fødsel jeg ser?;) På kjønn fikk jeg opp gutt.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei don ninos, føler meg fortsatt usikker på deg jeg av en eller annen grunn. Men får opp jente nå også ja..men får fortsatt opp begge deler. :/ Skal prøve på deg igjen om en stund! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...