Gå til innhold

Dere som har spurt meg


zassy☆

Anbefalte innlegg

Hei zassy, tusen takk for at du tok deg tid. Kan jeg få lov til å spørre deg igjen om noen dager kanskje?

 

tusen takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg har ikke spurt deg før, men viss du ville tatt en kikk på meg også blir jeg veldig glad. Jeg lurer på om og når spiren vil sitte. Vi prøver på nr to.

Født: 05.02.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei :-)

 

Kunne du tatt en titt på meg?

Lurer bare på hva du får opp på meg. Med kjærligheten, Når vil jeg føde, hvilket kjønn, bo situasjon, utdanning osv.

 

På forhånd tusen takk :-)

 

f: 09.03.90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Zazzy:)

 

Lurer på om du kan se kjønn på babyen i magen min? Jeg har termin 17.03.2011.

 

Jeg: 13.05.81

Han: 26.11.81

 

På forhånd tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg 140384 og min samboer 221081 har begynt å øve litt på å få en liten en til, kan du se om det finner sted i nærmeste fremtid??

 

Jeg lurer også på om du kan se om det finnes noe sjangs for at jeg får gå tiden ut denne gangen??

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zassy :)

 

Vil du være så snill og se litt på meg? Blir det en gutt eller jente? Når kommer jeg til å føde? Har termin 5/8 og er så redd for å gå lenge over tiden.. Jeg er født 011087.

 

På forhånd tusen takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født 16.04.86 Nina paulsen

 

Født 02.10.86 Roger Pedersen

 

Kan dere prøv å spå oss om vi får noen barn?

 

Håper på et svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kan du se om jeg vil bli gravid i nermeste fremtid med mitt fjerde barn?

fd:230369 monica

på forhånd takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Hadde vært kjekt å få svar med deg:-)

 

Vi har så lyst på attpåklatten:-)

Ser du meg gravid i nære fremtid?

Ser du evt noe kjønn?

 

070172 og han 041271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Håper alt går bra på hjemfronten,og her kommer noen spørsmål fra meg

 

Jeg lurer egentlig på om du ser en graviditet på meg,og eventuellt når.

 

Så lurer jeg på om du ser hvordan jeg vil forholde meg til det og bli gravid og fødselen(hadde ekstrem fødselsangst sist-slet fra uke 11)

 

Hvis du ser noe uttover det,så tar jeg gjerne imot,spesiellt jobb.

 

trenger du fødselsdato får du begge sine :)

 

jeg 020585

han 150281

 

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Lurer på om du kan se om jeg får 1 eller 2 og hva det blir?

Dato?

 

Født 04.09.81

 

Kontrollspm: Har jeg barn fra før og evnt kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smykkemaja. Det var litt vanskelig å se på deg, vinglet litt her..men endte på jente! :) Gratulerer med graviditeten og lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aphelion. Jeg fikk opp at du føder 2. sept, men jeg har ikke spådd så mye datoer fra før, så du får ta det for det det er! Tror det vil skje vaginalt. Masse lykke til med fødsel! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lysfangeren. Blir det enda en stund til du skal selge eller? Får opp litt forhandlinger rundt dette, men at det kanskje ikke blir med en gang. Både november og mars dukker opp som gode måneder rundt dette med salg. Hvor og hvordan din nye bolig blir er litt vanskelig for meg å spå da jeg bruker kort. Men jeg tror du blir fornøyd og at dere har en aldri så liten feiring når alt er i boks!

 

Også rundt graviditet får jeg opp at dette ikke blir med det første, prøver dere nå? Men at du blir gravid igjen får jeg opp.

 

Lykke til med alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spurt deg før, så prøve nå:):)

 

Født 18.10.1985 gravid med nr 3:)

Har termin 21.9-10 i følge UL og 13.9-10 etter mens.

 

De siste mnd har jeg hatt følelsen av at når sønnen min begynner på skola 16.8-10 så har jeg født. Ser du noe om dette? Og evt åssen fødselen går? Og om barnefaren endrer holdningen sin i forhold til hjem og familie?

 

Takk:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Gjere eit lite forsøk eg :)

Lurer berre på om du ser noko om eg er gravid no, eller om du evt. ser når eg forhåpentlegvis blir der? =)

 

F.030483

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Novemberknøtt. Det var vanskelig å se noen graviditet på deg i kveld, tror det kan bli en stund til..hmm..kanskje ialllefall ikke før 2011, april dukker opp, men er usikker her.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ljea. Som jeg skrev innledningsvis så ber jeg dere stille bare et eller to spørsmål, i en så lang tråd som denne så kan jeg ikke gå så dypt inn i hver enkelt. Trakk noen kort på deg og så hva som dukket opp sånn generelt:

 

Får opp en maskulin energi, så jeg vil tro det kan være en gutt du venter. Ellers kommer det opp en del om materielle ting her. At du må passe på at du ikke bruker for mye penger? eller at du ikke tenker for mye på materielle ting..hm..dette kan bety ganske mye egentlig, i bunn og grunn går det på at man skal velge riktig og tenke over de valgene du tar. Og ta konsekvensene for de valgene du tar. Pass godt på at du tenker nøye gjennom ting rett og slett. Er mye tanker her..grubler du fælt om dagen? kan det være litt tunge ting? Jeg skal ikke gå noe videre inn på dette, og kanskje ser jeg det feil, men det kom opp en del kort rundt det at du må tenke deg godt om og at du kanskje bør passe på å få nok hvile.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...