Gå til innhold

Dere som har spurt meg


zassy☆

Anbefalte innlegg

Kan dere spørre på nytt inne på denne tråden så skal jeg prøve å få svart, ble så mange å så spredt, så de som fortsatt ønsker svar spør her inne :) Helst bare et eller to spørsmål, og helst konkrete :) Svarer etterhvert som jeg får tid og tar dere i rekkefølge!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Setter pris på om du ser på meg og:)

 

Lurer på om jeg blir gravid denne måneden?

Gjerne kjønn og antall.

Vil ellers høre hva du får opp:)

født:240288

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du se på meg? Dato for fødsel og om den blir vaginal eller om det blir keisersnitt? Fødselsdatoen min er 290881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Opptur :)

 

For å ta det siste først så tror jeg du blir gravid veldig raskt, kanskje denne måneden - august

 

Ellers får jeg opp at det er noe diskusjon rundt deg..er det jobb eller er det deg og samboer? Noe dere ikke er helt enige om men driver å snakker litt frem og tilbake om. Får liksom opp at du prøver å overbevise noen.

 

Når det gjelder ny jobb ser jeg en forandring av posisjon..du tenker kanskje prøve noe helt nytt? Dette forsterkes nærmere årsskifte, desember, men usikker på om du får noen ny jobb i 2010 egentlig, men at du tenker mye på det, og virkelig blir å ta enda mer tak i det rundt årsskifte. Får opp at det ikke alltid er helt enkelt, at du kan være litt trist ang dette? Men 2011 tror jeg blir et bra år for deg på mange måter, ting som løsner og nye starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på om du tar en titt på meg og:)

Vil gjerne vite når du får inn graviditet på oss?

Om det blir gutt eller jente.

 

Får du inn noe ang jobb?

f:030287

 

Kontrollspm: hva jobber jeg med?:)

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Zassy!

Jeg lurer på hvor langt jeg er på vei / når blir min termindato?

Videre lurer jeg på om vi venter gutt eller jente?

 

Hilsen en spent vordende mor, som venter spent på å få ultralyd snart....

 

Kontrollspm er: Hva heter husdyret vårt? Eventuelt hvilken farge er det på bilen vår?

 

Jeg er født 12.01.1983

 

Dette er morro ;-)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilletrille, ønsker spire

 

Får ikke opp graviditet denne måneden.

Får derimot opp mye positivt ang penger eller materielle goder/muligheter. Du har fremgang. Er det f.eks en avtale på gang, et partnerskap eller lignende? Får liksom opp starten på et prosjekt, og at dette er svært positivt for deg. Ordet Fremgang kommer gjennom flere ganger, får også opp en annen person (eller sjef?) angående dette. Noen du forhandler eller samarbeider med. Det du har gjort fram til nå hjelper deg nå videre, du har vist at du kan.

 

Hm, skriver i vei jeg, må bare skrive alt jeg får opp men greier ikke alltid se det i sammenheng, så se om du kjenner deg igjen i noe? :)

 

Da jeg ikke fikk opp graviditet akkurat nå så gikk jeg ikke inn på kjønn heller, litt lettere for meg når jeg allerede ser graviditeten hvis du skjønner. Men har en guttefølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MC81

 

Når jeg "så" på om det ble vaginal fødsel, får jeg opp at dette blir vanskelig..så jeg vil gå for at det blir keisersnitt. MEN ta det med en klype salt, og jeg vil heller ikke skremme deg på noen måte. Venter du to??

 

Jeg har ikke noe særlig erfaring med å spå datoer, men kan gi det et forsøk: får bare opp tallene 3 eller 4. Mulig jeg er helt på villspor nå :P

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg lurer på om det bor ei lita jente eller en liten gutt i magen min, og når h*n blir født? Termin er 02.09.10.

Min fødselsdato er 30.07.83.

 

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kan du se om jeg er gravid nå?

Eller om jeg vil bli det snart?

30 11 82, meg

06 07 83, mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zazzy :-)

 

Lurer bare på kjønn jeg.... veldig spent på det, hehe

 

Får du også noe opp når det gjelder helse/sykmelding/jobb?

 

Takk for at du gidder å ta deg tid :-)

 

f: 120173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frida :)

 

Ang graviditet er det mars måned som dukker opp. På kjønn var det veldig vanskelig å se av en eller annen grunn..fikk gutt først, men så jente, og til slutt ble jeg så forvirret at jeg tør ikke si noe sikkert :P Beklager.

 

Når det gjelder jobb:Får jeg opp nye muligheter her..men kanskje allerede innen der du allerede er? Eller innenfor samme område iallefall. Får opp at det du driver med gjelder at du må bruke tankene og logikken din..bruker pc som arbeidsverktøy? Kommer stadig opp at noe nytt er på vei når det gjelder jobb, og at du vil få gode muligheter her, og at det kan lønne seg å tenke langsiktig og være tålmodig. Fikk ikke opp noe mer konkret ang hva du jobber med enn det jeg skrev over, var litt vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kingas

 

puh det er vanskelige spørsmål! Hehe, jeg er ikke sååå dreven altså ;) Men jeg gjør gjerne et forsøk. For det første har jeg ikke noe erfaring i å spå datoer, men fikk opp rundt den 1. eller helt i begynnelsen av en måned. Ettersom jeg ikke vet måned heller prøvde jeg meg på det, får opp mars..men det er kanskje lenge til? hmm..usikker her! Blir morsomt å høre hvor langt du er på vei da :)

 

Jeg spår i kort og har ikke rent "klarsyn" så å se navn og slikt blir vanskeligere for meg..men pytt jeg kan jo alltids prøve meg her også, hihi. Får opp et kort navn..tre bokstaver? Får også opp T (fikk opp K først, men ble usikker på om det var fordi du kaller deg Kingas) Er det en hund ? Er det er sort dyr? Mulig jeg bommer helt men skriver nå likevel alt som kommer opp. Ettersom fargen sort dukket opp kan det jo være at det er bilen som er det..tror jeg skal stoppe her :P

 

Beklager for en veldig "vag" spåing ;p

 

Åh jeg glemte jo helt kjønn! her føler jeg meg mer på "hjemmebane" ;)

Fikk opp gutt på kjønn, og fikk opp en gutt til som kommer tett etterpå (eller du har fra før?) tror det blir to tette barn iallefall. Fikk opp ei jente også så tror du får 3 tilsammen :) Gratulerer med graviditeten! :-D Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Agnete. Det var litt vanskelig å se kjønn, men jeg endte på en gutt hos deg :) Som jeg har skrevet over før så har jeg ikke noe erfaring med å spå datoer, men siden så mange spør så prøver jeg likevel (så ta det med en klype salt). Får opp at du føder 31. august :)

 

Gratulerer med graviditeten og lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Må si jeg er imponert! Vi har en sort hund ved navn Tara ;-)

Jeg skal på tidlig ultralyd i neste uke, men vi har hatt en liten misstanke om tvillinger.... Og gutt selv... Dette var morro ;-)

 

Tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar zassy:)

 

Har lenge hatt en følelse av at august er måneden jeg blir gravid, men mulig det er noe jeg føler pga jeg mistet i august i fjor.

Du så på meg rett over nyttår, da så du graviditet i august på meg, da så du jente om jeg husker rett:)

 

Men høres bra ut med fremgang da:) Så blir jo spennende å se hva jeg har i vente!

Kan stemme at jeg har bevist at jeg kan, som du sier:) hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Endelig spire, har fått gutt :)

 

Jeg tror ikke du er gravid nå. Kom ikke opp noen graviditet i kortene mine akkurat i kveld.

Får opp at det er en vanskelig situasjon rundt deg på noen måte, at du er i en krangel/konflikt eller lignende, men prøver å ignorere det, eller orker ikke gjøre noe med det? Men det er en beslutning du må ta nå, selv om du egentlig helst ikke vil..Det er best å bestemme seg for hva du vil, og møte dette, "se det i øynene" på en måte. Eller at det er noe du ikke vet..som er skjult for deg..men jeg tror du egentlig vet det men prøver å ikke tenke på det. Hmm..vanskelig å si hva dette er ettersom jeg ikke vet noe om deg.

 

Kan du kjenne deg igjen i noe slikt? Sier nå hva jeg får opp jeg, håper det ikke gjør noe. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så moro! Særlig ettersom jeg ikke har prøvd meg så mye på slike ting før, altså å bare "se"/"føle" og ikke bruke kortene, ja det var moro! :-D Morsomt hvis du husker å gi tilbakemelding hvis du får vite noe mer på ul da. Lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei zassy sitter og lurer på når jeg kommer til å bli gravid? Kjønn? Har en sønn på 3,5 år.

 

Jeg 311071, han 150772.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zassy!

Fikk høre fra en annen at det var litt vanskelig å se hvilket kjønn skatten i magen er? Klarer du å se det?

F. 051078

Et kontrollspm hvis du vil: Hvilket dyr har jeg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...