Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #51 Skrevet 28. juli 2010 Hvis du bruker facebook kun til å lese oppdateringene til folk, burde du virkelig revurdere facebookbruken din. Jeg leser heller gratulasjonene til HI noen ganger i mnd enn all den andre infoen jeg ikke trenger å vite hver eneste dag, 20 ganger om dagen.
FerdigFødaForAlltid Skrevet 28. juli 2010 #55 Skrevet 28. juli 2010 Tydeligvis ikke for deg, men kanskje for andre. Du får belære andre hva de bør ha i statusfeltet sitt da, siden det tydeligvis er så få som kan det. Du får kjøre i gang et kurs.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #56 Skrevet 28. juli 2010 "det er den eneste måten jeg har kontakt med vennene mine på" Er ikke det mer stusslig enn oppdateringene du sikter til så vet ikke jeg?!??
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #57 Skrevet 28. juli 2010 Jeg irriterer meg kun på de som ytrer ekstreme politiske synspunkt (som jeg er uenig i, hehe). Har hatt noen folk med rasistiske og fordomsfulle holdninger som jeg rett og slett har fjernet fra vennelisten. Orker ikke å la sånt søppel ødelegge dagen min. Har gjemt en hel haug. Da mest fordi det er folk jeg sjeldent snakker med lengre, og det da er uinteressant å lese om hverdagen deres. Betyr ikke at de irriterer meg.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #58 Skrevet 28. juli 2010 Ja det er greit nok at nynorsk ikke er dialekt, men hun som mente det ikke var greit å skrive på dialekt, mente jo at bokmål var den eneste korrekte måten å skrive på.. Da må hun også mene at nynorsk ikke er en korrekt måte å skrive på...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #59 Skrevet 28. juli 2010 Jøss, så freidig du var da, frøken. Jeg er ikke HI, men syntes ikke det var så SMART som dere skulle ha det til. Men du er vel en av de som oppdaterer statusen din med alt fra du står opp til su legger deg, du og.
FerdigFødaForAlltid Skrevet 28. juli 2010 #60 Skrevet 28. juli 2010 Hvis du leser det første innlegget i denne debatten, så ser du at det ikke akkurat er tilfelle. Men nå dreier jo ikke verden seg rundt meg, så selv om jeg ikke nødvendigvis føler at det er nødvendig å oppdatere statusen sin med allverdens ræl hele tida, så kan det jo hende at det er andre som finner det interessant.
Sweet Amber Skrevet 28. juli 2010 #61 Skrevet 28. juli 2010 "skriver for faen meg ikke dialekt" faktisk...Hvis du er genuint opptatt av korrekt skriftspråk bør du, som et minstekrav, unngå å banne som en gammel bryggesjauer i innleggene dine.. Hvem var "blåst", mente du?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #62 Skrevet 28. juli 2010 Nei, jeg skrev ingenting om at bokmål er den eneste korrekte måten å lese på. Der tar du helt feil. Hvis alle skulle sittet her inne å skrevet på sin dialekt så hadde det blitt veldig vanskelig for de fleste å forstå etterhvert. Nynorsk er ingen dialekt. Hehehe, jeg må le. Ja, jeg skal skrive et brev til NRK på Fredrikstad-dialekt å be de om å slutte å tekste på nynorsk, hahahahahahaaaaa!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #63 Skrevet 29. juli 2010 Hvorfor er det stusselig?? At jeg bor i en annen by, 8 timer fra mine venner, er vel ikke stusselig? Herregud! Hvis du skal henge deg opp i noe, får du finne noe annet å henge deg opp i.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #64 Skrevet 29. juli 2010 Men hva er vitsen? Er det spennende for deg, heeeelt ærlig, om ei venninne skriver "Spise middag"? Er det virkelig derfor statusoppdateringene er der? Fordi man skal skrive alt man gjør hver dag, som alle andre gjør og? Kult da. Jeg har 873 venner på facebook. Kult om alle hadde skrevet : "Nå drar jeg på jobb" klokken 7 på morgenen. Da hadde det vært kjempe gøy å lese 873 statusoppdateringer på akkurat det samme! Og 8 timer senere : "Jeg er hjemme fra jobb" og 1 time senere "Nå skal jeg lage middag" Og skrive slikt hver eneste dag, viser bare mangel på fantasi. Jeg tenker bare at -du må ha et kjedelig liv, som gjør hverdagslige ting, og skynder deg på face for å skrive om det!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #65 Skrevet 29. juli 2010 Nei, så hyggelige alle er mot hverandre her inne da.. Kom dere på krangleforum om dere ikke kan holde dere på et sivilisert nivå!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #66 Skrevet 29. juli 2010 Håper virkelig den var til 17:09, Sweet Amber. Og ikke til meg som kalte 17:09 for blåst. For jeg siterte kun det innlegget, hvis du ikke har fått det med deg. Er så lei av at folk ikke kan lese, men forbanner seg over skrivefeil. Utrolig.....
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #67 Skrevet 29. juli 2010 Faktisk enig med deg, HI. Jeg har ei venninne som alltid skal skrive om jobben sin. Og hun prater mye om jobben sin også når vi treffes. Når jeg ser på news feed på facebook, kan jeg med garanti, vedde og vinne på at det står en status oppdatering der hvor hun forteller at hun skal på jobb, eller hvor mange timer det er til hun skal på jobb,hvor mange timer hun har vært på jobb eller hvor få timer hun skal sove fordi hun skal på jobb. Lurer meg på hvorfor hun vil dele det med oss hver eneste dag, gjerne ca 15 ganger ila dagen.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #68 Skrevet 29. juli 2010 Enig med deg jeg også Hi. Har en bekjent på Facebook som KUN skriver om barnet i magen og den nye kjæresten sin (han er ikke far til barnet). Det er greit nok at hun gleder seg, men hun har nedtelling og forteller om ALLE sine plager. Hun legger ut linker til alle bildene sine, som forøvrig er hver og en ting hun har kjøpt til barnet. Patetisk! Husker jeg gledet meg veldig til å bli mamma første gang jeg også men jeg må bare le. Eneste grunnen til at jeg fortsatt ikke har slettet henne er at jeg ser på det som ren underholdning. Så mange skrivefeil og orddelings-feil at jeg blir sjokkert! - Nå sparker han! - I natt har jeg ikke sovet for han var så urolig. X dager og X uker igjen! - Jeg og kjæresten min har kjøpt oss ringer. - Elsker kjæresten min! Enn at vi har vært sammen i 2 mnd allerede! - X dager og X uker igjen til lillegullet til mamman sin kommer. Elsker deg lille venn. Du er alt for mamma. Det skal bli så fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå