Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #26 Skrevet 28. juli 2010 Det er helt greit og kommer alltid til å være akseptert å skrive dialekt. Send et brev til NRK du og be de skrive korrekt, fordi de tekster en del av programmene sine på nynorsk...!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #27 Skrevet 28. juli 2010 18:10 Jeg flyttet bort fra byen jeg bodde i for 2 år siden. Der alle vennene mine bor. Har da siden hatt daglig kontakt med vennene mine gjennom facebook og msn, siden telefonsamtaler ville blitt for dyrt. Men hva har spørsmålet ditt med saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #28 Skrevet 28. juli 2010 Som noen over her skrev så er det jo bare å trykke på "hide"-knappen (nå har jeg engelsk verson da. Husker ikke hvilket ord de bruker på norsk) ved siden av det andre har skrevet. Så slipper du i framtiden å se statusen noe mer til den personen. Ble veldig glad da jeg fant ut at dette gikk an!! : )
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #29 Skrevet 28. juli 2010 Bare et pirkete innlegg: nynorsk er ikke en dialekt. Det er et skriftspråk. Hilsen en annen pirker enn pirke-pirke lenger oppe.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #30 Skrevet 28. juli 2010 Allerede gjort Skal bli deilig å slippe å høre hvordan dagene til disse oppdateringsfreakene rullerer fra klokken 7 på morgenen til 23 på kvelden.....
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #31 Skrevet 28. juli 2010 "skjul" og "slett" knappene er fine ting... ' btw anse deg selv som heldig som har energi til å fokusere på hva andre skriver på facebook, tenk om du hadde egne problemer istedet?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #32 Skrevet 28. juli 2010 Så man har ikke lov å si hva man irriterer seg over fordi man kan ha andre problemer? Det var en rar konklusjon.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #33 Skrevet 28. juli 2010 Hva skriver du i dine statusoppdateringer, HI?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #34 Skrevet 28. juli 2010 poenget er hvorfor gidde? hva er poenget med å irritere seg over hva enkelte bruker facebook til? og så sutre til andre om det. Hvis det er så ille så må det da være bedre å faktisk løse problemet fremfor å bare sutre som en unge om det? men hva skulle du ha sutret om da?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #35 Skrevet 28. juli 2010 Somregel bursdagshilsner til de som har bursdag. Ellers pleier jeg ikke skrive noe. HI Så kom igjen...Smell ut hvor idiot jeg er som kun skriver gratulerer med dagen, og deler det med andre, for jeg føler virkelig at du/dere skal finne noe å ta meg på. Men grunnen til innlegget var for å gjøre en statement. Så jeg har egentlig skrevet det jeg vil, så får du hakke løs....
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #36 Skrevet 28. juli 2010 Hvorfor så keen på at jeg skal hakke på deg? Jeg stilte bare et spørsmål. Men, ikke rart du reagerer slik på statusoppdateringene når du ikke bruker dem selv.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #37 Skrevet 28. juli 2010 Men hvorfor er det ikke lov å irritere seg over ting? Er ikek det mennesklig å bli litt irritert over visse ting? Og at jeg vil ytre, og dele det, og kanskje få tips, slik jeg fikk her om den HIDE knappen, må vel være helt opp til meg? Som du ser her inne, irriterer alle seg over noe, og jeg har like stor rett til å ytre det slik hun med vanskelig eksmann, hun med en mann som smatter, hun med en nabo som kjefter på henne osv, har. Har du et stort problem med det, burde du ikke klikke deg inn på disse innleggene. Da slipper DU å bruke energi på noe som er, i følge deg, poengløst.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #38 Skrevet 28. juli 2010 Er ikke "keen" på at noen skal hakke på meg i det hele tatt. Men ser at det er slik det foregår igjennom hele denne tråden. Jeg reagerer på statusoppdateringene fordi det er uintressant for alle å vite når "Frida" jobber, kommer hjem fra jobb, hva hun spiser, og hvor hun spiser. Og jeg skjønner ikke hvorfor disse menneskene skal dele slike opplysninger som er SÅ dagligdagse?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #39 Skrevet 28. juli 2010 "Men, ikke rart du reagerer slik på statusoppdateringene når du ikke bruker dem selv" Etter å ha lest dette en gang til, lurte jeg på hva du mente med dette egentlig? Tror du virkelig jeg må oppdatere statusen min hver dag, for å vite hvordan en "bra" status skal være? Det eneste jeg vet med statuser er at jeg ikke takler å høre på alle de folka som utleverer hver eneste detalj om sin hverdag på fb. Trenger man å være en ekspert i statusoppdatering for å syntes det altså?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #40 Skrevet 28. juli 2010 jammen så hissig da lille venn! ja har lagt merke til at det er mange her som er rimelig handlingslammet, bare sutrer og klager og viser lite intresse til å faktisk gjøre noe med saken... Du må gjerne påstå at du ikke visste at det fantes en skjul kanpp på FB, men tror vi deg øøøh ikke helt...til og med min gamle mor på 63 fant den kjapt og greit hehe... greier ikke å ha noe som helst problem med det som skjer inne på dette forumet gitt, greier ikke å irritere meg engang...får makan til sutrete, tiltaksløse mennesker skal man lete lenge etter...men en liten latter får man jo i ny og ned, ellers hadde man ikke vært innom...Og FB seriøst, hvem gidder å irritere seg over hva andre gjør der da, det er jo sommer, lyst og fint
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #41 Skrevet 28. juli 2010 Jeg er mest opptatt av, og forundret over at du har noen venner i det hele tatt. Du virkerjo helt forferdelig å ha med å gjøre:/
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #42 Skrevet 28. juli 2010 folk som aldri oppdaterer statusen sin er jo så ufattelig kjedelige...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #43 Skrevet 28. juli 2010 Attention whores kalles slike patetiske folk. Har noen slike på min liste også, virker som de lever livet sitt på facebook, bruker vel nesten mer tid på å late som om de er såååååå viktige, populære og busy at de knapt har tid til å gjøre noe meningsfullt i den virkelige verden.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #44 Skrevet 28. juli 2010 nei hadde nå alle bare vært som meg så hadde verden vært fin
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #45 Skrevet 28. juli 2010 Hva får deg til å si slikt? Nå er det ikke jeg som slenger med munnen her inne. Sier kun det jeg mener. Er det så forferdelig, skjønner jeg hvorfor du ikke skjønner det, for da er vi helt forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #46 Skrevet 28. juli 2010 Var den til meg(19:14) du anonyme 19:32? I så fall er det vel lettere for meg å se at er håpløs å diskutere med, enn hva det er for deg å se hvor hyggelig jeg er å ha med å gjøre, etter én kommentar!
FerdigFødaForAlltid Skrevet 28. juli 2010 #48 Skrevet 28. juli 2010 Jeg kan vel være enig i at ikke alle statusoppdateringer like spennende, og jeg finner vel ikke akkurat opp kruttet med mine hele tida heller, men jeg regner med at facebookvennene mine antakeligvis ikke bare har meg som venn, så kanskje mange av deres andre venner finner "spiser taco" eller "går i dusjen" interessant eller informativt...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #49 Skrevet 28. juli 2010 altså, hadde alle facebook-brukerne bare oppdatert status et par ganger i mnd, da hadde det blitt utrolig lite å lese der inne..... Vitsen borte?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #50 Skrevet 28. juli 2010 Det er jo forresten ganske greit også, vel? - Man får middagstips. - Ideer om hva man kan ta seg til. - Hint om man kan dusje, selvom man er i permisjon. - Treningsinspirasjon. - Hint om at man må holde seg borte fordi personen har influensa, og har høy klagefaktor! - Hint om at man må holde seg borte fordi personen er sint, og har høy sinneutbruddsfaktor! - Også får du vite om folk er hjemme og slapper på sofaen, og venter på at du skal komme på et impulsivt besøk? - Man vet om personen allerede har planer, sånn at man slipper å bli lei seg om personen avslår tilbudet ditt om å dra på kino. Smart, smart, smart! 19:14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå