Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Har endel "venner" som skal fortelle om alt! Hva er liksom greia?! "Ferdig på jobb" "Skal dusje" "Skal spise middag" Også har du de som er konstant syke : "Aaaahhh..er så leeeei" "Er så syk :(" "Orker ikke mer" "Feber og vondt i hodet" Så har du de som alltid er sinna eller skal formidle at hele verden er imot de: "Er så forbanna" "Grrrrr" "Er det mulig?" Jeg fatter ikke at de må dele ALT med oss? De blir jo så kjedelige at jeg sitter og vurderer om jeg bare skal slette de....!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Du kan jo bare "skru dem av" på Hjem-siden din. Men da ser du ingenting av det som har med dem å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Kanskje derfor det heter statusoppdatering...........bare en tanke.... eller jeg har en god løsning til deg, hva med å kutte ut hele Facebook? :-D
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 hehe, helt enig med deg HI. Her er siste nytt (begge fra samme dama): mmm... Skal lage middag så to sek senere: mmm... Skal lage taco;) Mannen er syk
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Greit det, men trenger man å oppdatere status 30 ganger pr dag for å fortelle andre at man skal sove, gå på do, spise osv? Kommer ikke kutte ut facebook, siden det er den eneste måten jeg har kontakt med vennene mine på, så løsningen din faller dårlig i smak.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Det er helt utrolig! Neste er vel: ferdig med å lage taco og nå spiser vi taco og nå forsøyes tacoen Det mest utrolige er når noen oppdaterer statusen sin feks som denne: "Nå er vi på Malaga, og her kooooser vi oss!" -Da tenker jeg...hadde jeg koset meg på Malaga, er vel det siste jeg ville gjort å sitti på facebook! Folk assa...Hahaha
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 Det heter på Malaga, ja, ikke i Malaga!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 Nei, det heter I MALAGA. Malaga er en stor by.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #12 Skrevet 28. juli 2010 Det heter I Malaga,beklager, men du skjønte vel hva jeg mente? Av all den teksten jeg skrev, så la du deg opp i det? HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #13 Skrevet 28. juli 2010 Nei, det er nok av ting å henge seg opp i i det innlegget der. Sitti? Assa? Du virker helt blåst. Hva pleier det å stå i dine statusoppdateringer da? Sikkert nok av folk som reagerer på det også, med din måte å skrive på...hehehehe.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #14 Skrevet 28. juli 2010 Nå har ikke jeg venner på facebook som sitter å analyserer teksten til de som skriver oppdateringer. DU virker blåst som sitter å finner feil i andres innlegg. Nei, kanskje ikke blåst, men du må ha utrolige fritidsproblemer. Dessuten er "sitti" et ord vi bruker her jeg er fra, så om du er uenig i måten vi snakker på her i Vestfold, får du heller skrive et brev til noen som bryr seg. To betydlige ord til som vi sier her i Vestfold for slike som deg : Jævla drittunge!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #15 Skrevet 28. juli 2010 Mange som sier "sitti" her i Østfold også, men man skriver for faen meg ikke dialekt. Hvis det er du som er HI så handler jo tråden din om irriterende Facebook-oppdateringer, så det er jo nødvendigvis DU som analyserer teksten til de som skriver oppdateringer. Nek.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #16 Skrevet 28. juli 2010 Måten dere snakker på har jo ikke så mye sammenheng med hvordan en skriver;) Må si meg enig og tror nok at du ikke skal irritere deg så mye over andre sine oppdateringer.Ser for meg at dine egne er statuser andre ler og irriterer seg over. Personlig syns jeg å bruke ord som "jævla drittunge" vitner om et utrolig dårlig språk;)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #17 Skrevet 28. juli 2010 Hehe. Jeg synes egentlig det er mest irriterende med de som stadig legger ut lange kjærlighets erklæringer til kjæresten sin hele tiden jeg da. Kan vel skrive det til kjæresten sin og ikke til alle andre:-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #18 Skrevet 28. juli 2010 Er dt mulig å være så blåst, 17:09? At jeg skriver sitti og assa her inne, sier jo ingenting om hvordan jeg skriver ellers! Slik jeg ser det, har jeg ingen skrivefeil i de 4-5 innleggene jeg har lagt ut, kun "sleng" slik jeg snakker. Hvorfor skriver man ikke "faen meg" dialekt? Er det DIN lov som forteller hva folk skal skrive? Hadde dette vært en opptaksprøve/eksamen, hadde jeg ikke skrevet sitti eller assa, men sist jeg sjekket, er dette et FORUM og ikke en skole! Get a life, din gnom.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #19 Skrevet 28. juli 2010 Jeg reagerer stortsett bare på folk som alltid reagerer på alt mulig. Spesielt folk som bare må skrive om noe irriterende som noen andre har skrevet. Ps. Jeg sitter og spiser chicken curry og ser på Dharma og Greg.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #20 Skrevet 28. juli 2010 Fordi jeg skriver jævla drittunge her inne, vil ikke det si at jeg skriver det til mine venner! Nå er facebook og BIM en smule forskjellig. Mine statuser er sikkert ikke intressant for andre, men jeg oppdaterer de ikke 40 ganger pr dag. Kanskje et par ganger i mnd. Det er mitt poeng. Jeg forteller ikke folk at jeg har stått opp, jobbet, kommet hjem fra jobben, laget mat, spist mat, bæsja ut maten,skal se tv og skal sove.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #22 Skrevet 28. juli 2010 herregud,mye som skal diskuteres... La folk irritere seg,la folk skrive på dialekt, det er vel ikke noe galt i det? Ikke alle som er like begeistret for bokmål! Hvis du er ute etter å krangle du som irriterte deg over dialekten til folk, så er det noe her inne som heter kranglesiden! Men æ ska'kke bry mæ! Gir vel fa'n i hva sånne som dæ irriterær sæ øve!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #23 Skrevet 28. juli 2010 "Ikke alle som er begeistret for bokmål" ...Hahahahaha! Det er jo det samme som å skrive at "man ikke er så begeistret for å skrive korrekt". JO, det er noe galt med å skrive på dialekt.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #24 Skrevet 28. juli 2010 D e d ikkje. D e også greit å bruke forkortelsa og ka enn anna man måtte ønske. Spesielt om d irritere ræva av sånne snærpe som dæ! Så d så! LOL
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #25 Skrevet 28. juli 2010 Hvis fb er eneste mulighet for å holde kontakt med venner, hadde du ikke venner før da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå