Gå til innhold

en trå på hvordan det gikk på UL.... snart tiden for ul for de fleste av oss:))


saratussen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny termin 14januar:)) Har nok ei frøken i magen:)) Lykke til på ul alle sammen! Fy det var GØYYY:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en gutt til gitt:) vi var på ul i dag

å alt sto bra til:) helt hææærli å få se den

lille der inne:) termin flyttet fram til 7. Januar<3

så nå tar vi med oss solkremen og stikker til kreta:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en fin liten jente! Spreller, turner og svømmer rundt!

Magisk å få se henne, og plutselig ble alt så mye mer virkelig!

Ny termin 5. januar!

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk se skjønn liten jente! Spreller, turner og svømmer rundt!

 

Magisk å få se henne, og plutselig ble alt så mye mer virkelig!

Ny termin 5. januar!

 

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ultralyd på torsdag...

veldig spennende...

Jeg var kjempesikker på at det var ei jente, og hadde ikke tenkt tanken på at det kunne være en gutt. Papsen ville gjerne at det skulle bli en gutt da... hehe.

 

Kjente en som kleip meg litt hardere i hånden når legen sa at han helt tydelig kunne se en snurrebass,, hehe. Ble veldig rørt jeg...

tenkt at vi har laget noe sånt?? hehe...

 

Skulle ønske vi kunne få UL hver uke jeg da! :)

Ble dårlige bilder, for junior kunne jo ikke ligge stille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Ninnimor30 og Anonym:

Ninnimor: Så morro da, at du fikk deg en overraskelse ved at det viste seg at det var en jente allikevell:-)

Anonym: Ja jeg sier det til alle som spørr, men føler ofte at jeg til tider må forsvare at jeg faktisk syns det er helt fantastisk at det blir en gutt til, akkurat som deg opplevde jeg at ALLE ville at jeg skulle få "en av hver" når vi venta nr 2 og nå har alle snakka om at" jeg vel ønsker meg ei jente og derfor håper for min skyld at det blir ei lita tulle denne gangen"( uten selvfølgelig å spørre meg/oss, utrolig provoserende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tipse om å ta med eget fotokamera.

Far eller søsken kan ta bilder av skjermen på veggen. Jeg hadde speilrefleks 10 mp, og bildene ble tatt 5 meter fra skjermen. Når jeg kom hjem klippet jeg bort det overflødige fra de beste bildene, og vips hadde jeg faktisk klarere bilder enn fra remsa fra sykehuset. Jeg synes ingen av disse bildene var av noe særlig kvalitet, uskarpe.

Fra å få remsa med kun 5 bilder(her ihvertfall..) - ble det ca 50:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg helt enormt! Skal i morgen og er veldig spent på å se hvordan det står til der inne. Har kjent sommerfugler i magen , så tror jeg har kjent babyen Kanskje vi får vite kjønn - det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ul i dag og termin ble flyttet til 2.januar. Også jeg som var sikker på at ble man flyttet så gikk det andre veien. Håper på januarbarn og ikke sist i desember, men det får gå som det går. Det blir en liten gutt her, og det er vi veldig glade for. Er ellers en lang rekke jenter på morssia, så godt å kunne bryte den kjeden. Alt så flott ut, og jordmora var utrolig nøye og grundig i sine undersøkelser. Vi fikk flotte bilder, men da hun slo på 3D ul, var det bare å gi opp, da kom nemlig hendene opp i ansiktet med en gang, så det likte han ikke i det hele tatt. Spennende opplevelse! Gled dere, alle som enda ikke har vært på ul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25 januar å fikk time til ul 2 september. Syntes også det var sent. Men var på ultralyd i dag å så at alt står

bra til med babyen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Va på "tidli" UL i går, viste sæ at æ va ca 15+2 og at ordinær UL blir om 3 uke =) Og at dem da først klare å sette korrekt termindato.

 

Men alt så fint ut me babyen og æ e lykkeli. Alt blir så mye mer virkeli når man har sedd den lille! Ho klarte ikkje å se sikkert ka slags kjønn det va, men helte mest mot jente. Så da vente vi i spenning tell neste titt der inne og håpe det blir sikrere da =) Vil jo ut og shoppe i disse salgstider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vår tredje perfekte gutt! Smiler og er glad for at alt er i orden og at nok en lillebror er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og vært på UL, og terminen ble flyttet fra 2.januar til 6.januar. Var ikke helt sikker på siste mens, så var forberedt på å bli flyttet litt.

 

Alt så ut til å være bra heldigvis, noe som var veldig godt siden jeg måtte dra alene på UL...

 

Ser faktisk ut som det blir en jente denne gangen! Var helt sikker på det skulle bli en gutt til, så nå må vi omstille tankene litt. Men helt greit det altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, da er UL vel overstått. Terminen ble flyttet fra 7. til 9. jan.

Et lite vesen levde sitt eget liv der på skjermen, svelget fostervann og hadde hendene mye oppe ved ansiktet sitt. Det var så utrolig merkelig å "spionere" på denne lille personen som skal bli vår datter eller sønn. Nei, vi fikk dessverre ikke vite hva kjønnet blir, men det spiller heller ingen rolle:) Er bare så utrolig lykkelig over å vite at alt står bra til der inne. Venter spent på å kjenne de første sparkene nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var egentlig meningen å sette denne kommentaren på hun som ventet jente etter fire gutter, men selvfølgelig gratulerer til deg også:) ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tremin 11. januar, ordinær UL 17.august, teller ned dagene!

Har vært på to private UL allerede, men gleder meg til denne ordinære:)

Og bli sikker på kjønn siden jeg da er 19+2 og de var ganske sikre sist. Lykke til alle sammen! Tenk så mange så mennesker som ligger rundt i magene våre og vokser og blir store!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ultralyd i dag. Er veldig spesielt å se en liten baby der inne, viftet med armer og bein:) Alt bra. Min mann ville ikke vite kjønn, så da får vi vente i spenning til fødselen er overstått. Termin flyttet fra 13 januar til 8 januar. Skal prøve knipe igjen til over nyttår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har også värt på UL i dag,er 18+2 og termin den 10 januar. Og vi venter en liten gutt. Var så deilig å se han igjen,har ikke sett han siden han var 14 uker. Gleder oss masse,har kjent liv ganske lenge og venter spent på spark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på UL i dag. Mye som har skjedd på ultralydfronten siden forrige gang. Gøy å se så mye detaljer. En aktiv baby, så ble lang undersøkelse for å få kontrollert alt (og det var jo bare gøy for oss).

Vi ville ikke vite kjønn, så det klarte jm å skjule.

 

Termin ble flyttet fra 7.jan til 12.jan, synes egentlig det er greit, større sjanse for at det ikke blir fødsel i romjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...