Gå til innhold

en trå på hvordan det gikk på UL.... snart tiden for ul for de fleste av oss:))


saratussen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ordinær UL 1. september jeg, men synes det var veeeeeldig sent så har fått henvisning og fikset time i morgen hos en privat klinikk ;) Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, legens terin er 24. januar så jeg synes det var kjempesent! Det sto i brevet at man omtrent bare skulle glemme å spørre om tidligere UL fordi de har kapasitetsproblemer. Så jeg satser på å få vite om alt er bra i morgen og så heller ta den ordinære som en "bonus" for å få tittet på den lille og se at den enda har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 24. januar og ultralyd 2. sept.

Ei anna her har termin 25. januar og ultralyd 2. sept.

 

Så det er tydeligvis helt vanlig... Skulle selv ønske jeg kunne fremskynde den litt...

 

Er 19+5 den dagen så det er jo det som er vanlig.

 

Gleder meg sååååå jeg også!! Teller ned!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også såå.. :) Tyvtitta i uke ti da vi har hatt en SA tidligere, da var alt bra, så jeg håper også på at alt er bra på den ordinære..! Har termin 29. januar og har fått UL 3. september. Skal på sykehuset i Kr.sand, og de har visst ganske store kapasitetsproblemer der også for tida. Stod at vi måtte si fra i brevet med en gang om timen ikke passet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også termin 24januar og ul 2 september. Det virker som dette er standarden. Jeg er gift med en gynekolog på avdelingen jeg skal føde/på ul, så hadde nok fått time tidligere hvis det var et stort poeng.

 

Velger å være anonym akkurat her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk idag se en bitteliten baby med to ben og to armer med fem fingre på hver hånd, et hjerte som slo og at nyrene fungerer. Knerten er visst en veldig bedagelig liten sak og hadde ikke lyst å bevege seg så mye, men den hoppet et par ganger og strakte litt på seg :)

 

Legen fant ut at vi ikke er så langt på vei som menstermin skulle tilsi, slik at vi ble flyttet til uke 12. Så termin er visst i februar og jeg hopper inn til februargjengen :) Så nyt magene deres og gled dere til ultralydene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ordinær ul 6 september jeg, termin 29 januar....har reagert litt på at jeg fikk så sen ul ..men ser jo nå at det ikke bare er meg, Jeg føder i stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin først 3 og så 11 etter en priv ul og skal på obl ul nå 3 august GLEDER MEG og håååååper de ser no kjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikkje termin og ska derfor på "tidlig" ultralyd 9.aug, (henvisning fra lege for å finne ut). Regne me at æ da ikkje e så langt unna ordinær ultralyd heller, men blir no godt å endeli vite kor langt æ e på vei =) Og gjør jo ingenting å få hilse på gullet to gang, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede mæ! skal på tirsdag, e da i uke 18. Har sett den lille før men no vil æ gjerne se kjønn også! Håpe det lar sæ gjøre:)

spennanes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg veldig til ordinær UL. Har termin 10.januar og skal 10.august :) Har vært på 3 UL tidligere (pga noe komplikasjoner...) Da så alt i orden ut, men er veldig spent på å se nå! Kanskje får vi vite kjønn også:) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde termin 22 desember, men var på ul på onsdag og ble flyttet til januar:) 1.1.11 ;) Alt sto bra til med den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i går og så det som sannsynligvis er gutt nr 3 sprelle rundt der inne:))

Hadde termin den 4, men ble flyttet en dag frem til den 3.jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro m 3 gutte da1...2....3!!! en uke nå så får jeg bekreftet gutt nr 3 også:)) Masse lykke til alle sammen.. kan vi ikke oppdattere på denne tråen ettersom vi har vært på ul??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 1..2..3..

 

sier du det til alle at dere skal ha gutt nr 3? Når jeg skaulle ha gutt nr 2 ble noen "lei" seg på mine veiene å det var såå slitsomt kan tenke meg hva de sier når jeg skal ha gutt nr 3 da... Elsker å være guttemamma jeg:))) Tror vi kanskje holder det for oss selv hvis det blir gutt nr 3:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL igår. Helt herlig å se lillegullet bevege seg der inne. Gjemme ansiktet og var skikkelig akrobat med bein ved hodet,som en U. Hehe.

 

Snudde og vridde på seg litt for mye,så fikk ikke vite kjønnet, noe som jeg gleda meg veldig til. Har veldig følelsen av at det er jente, men tørr liksom ikke kjøpe inn for mye i tilfellet jeg føler feil..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke søkt fødeplass eller fått time til ordinær UL jeg og jeg er 17 uker på onsdag som kommer. hehe treig av meg i dette svangerskapet. Kanskje få ræva i gir. har termin 12 januar så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 11 januar og skal på UL 5 aug, på Riksen. Her er det nedtelling, gleder meg stort. Håper vi får se kjønnet. Gøy, gøy, gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på ul 28. juli:) Alt sto bra til med den lille og ny termin dato ble 1.1.11;) Vi har en gutt og ei jente fra før, å nå blir det ei jente til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...