Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #51 Skrevet 23. juli 2010 Hehe, nei, vi er stort sett ganske påkledde. Men så er vi rundt 30, gift og har barn hele gjengen, så den tiden med lite klær er nok forbi for lengst! ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #52 Skrevet 23. juli 2010 Herlighet, de er mennesker de som andre og har et liv på jobben, et annet på privaten. Jeg er selv voksen, ansvarlig og profesjonell i hverdagen, men et par gang i året hender det jeg slår ut håret selv og tar meg ei fyllekule. Fyllesjuk dagen derpå og ser deretter ut, men det har ingenting med hvordan jeg er ellers i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #53 Skrevet 23. juli 2010 Etter at jeg hadde fått mitt andre barn tok kompisene til mannen han med på pub for å røyke en sigar og gi han et glass "brunt brennevin" før han skulle hjem og sove ut. Gjett hvem han møtte på puben, jo jordmora Både mannen min og jordmora syntes det var litt gøy, andre kvelden/natta på rad de tilbringte i samme rom liksom, hehe. Synes absolutt man skal la folk ha et privatliv og ikke bry seg så mye med hva de gjør på fritiden. Men å rangle avgårde klokka ni om morgenen er jo litt drøyt da, hadde nok ledd av det og snakket om det uansett om det var naboen, en barnehageansatt eller butikkdama jeg så i en sånn situasjon
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #54 Skrevet 23. juli 2010 jeg jobber i barnehage... betyr det at jeg ikke kan gå ut å drikke med venner i helgene? tror det er du som unga...tror vi bor i barnehagen:p
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #55 Skrevet 23. juli 2010 hahaha, må le litt. Anonym som skrev: "en person i hennes posisjon..." Hahaha. herregud, kunne tro det var kongen du snakket om. Hun er ped.leder, ikke kongelig eller guddommelig. En ped.leder er akurat lik alle andre sorter leder og oss "andre dødelige" for å si det sånn. Selv drikker jeg aldri, men hva andre gjør, får nå være opp til dem selv. Skjerp dere da folkens
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #56 Skrevet 23. juli 2010 Tenk heller på de stakars ansatte som ser drøssevis av fulle foreldre hver gang de selv tilfeldigvis er på byen. Foreldre som snøvlende vil frotelle dem om alt som er feil med barnehagen, om det stakkars barnet deres som ikke blir sett nok, som formaner de ansatte om å ta tak i ditt og datt osv.... Dette er foreldre som de ansatte må møte når de kommer og leverer barna sine neste mandag....og tirsdag og onsdag og torsdag osv....
Gjest Skrevet 23. juli 2010 #57 Skrevet 23. juli 2010 Forstår godt hvordan du tenker, og er enig. Hun gjør helt sikkert ikke noe dårligere jobb på grunn av dette, men det er likevel ikke helt bra i hennes jobb der man er avhengig av at folk stoler på en og ens dømmekraft. Er selv lærer, og ville aldri blitt sett ravende full i byen. Hadde vært forferdelig å treffe foreldre eller elever... (Har vært brisen, og det syns jeg er greit. Da har man noelunde kontroll over seg selv - he he)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #58 Skrevet 23. juli 2010 Nei, det har ikke plaget meg. Var fristende å fortelle det til en meget god venninne som også har barnet sitt i den barnehagen, men jeg fant ut at det var dumt å si noe. Hun kunne fort sagt det videre også hadde "feil" person hørt det og laget masse bråk.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #59 Skrevet 23. juli 2010 Det vilt fremmede mennesket som ser deg hver gang du utøver yrket ditt, ja.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #60 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har vært klinkende edru, kledd i miniskjørt og med utsmørt sminke tidlig en søndags morgen. Så nok ganske sliten ut, noe jeg var, for jeg hadde vært oppe nesten hele natta på temafest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå