Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 For et par uker siden var jeg, mannen min og mini på tur tidlig en søndags morgen (ca.0900). Vi kjørte gjennom sentrum av byen vår og plutselig sier mannen min "se der". På fortauet går ped.lederen i minis avdeling med verdens minste skjørt, liten topp med bar mage, høyhælte sko og veske sjanglende bortover gata. Håret står alle veier og maskaraen var klint nedover kinnene. Skjønner jo at hun har et liv utenom jobben, men jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det var ubehagelig å se henne slik. Vet ikke om hun så oss heller. Har hatt ferie til nå, men på mandag skal vi tilbake i barnehagen og kjenner jeg grues litt. Hun hadde jo tydligvis vært på fylla og det er jo lov det, men jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett henne i den situasjonen. ....
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Gi deg, vi er alle mennesker på samme premisser vel?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Åh nei, er det sant??? Er de ansatte i barnehagen MENNESKER???
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 "Walk of shame" Så lenge hun ikke kommer slik kledd og bakfull på jobb, og selvsagt ; gjør en god jobb, syns jeg du bare skal le av det og holde det for deg selv. Du har vel ranglet hjem en søndagsmorgen i ditt liv du og? Og det i seg selv gjør ingen til en dårlig person ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 HALLLO! Alle har vel rett til et liv uten om jobb???? Blir så provosert av sånne snærpete mennesker! Hun kan velø være super-dyktig i jobben sin selv om hun går på en fest i helga??? SKJERTP DEG!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Hun har fri, har vært på byen og havnet på nach... håper det var med en kjekkas for hennes del. Hva hun gjør i sin fritid er da ikke din sak. (så lenge hun ikke var på vei til jobb så er det fint lite du kan gjøre med det) Det er faktisk normalt å ha et annet liv en jobben. Hadde du reagert på samme måte om det var kokken i kantina på jobben din du så?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Haha, jeg tenkte faktisk også Walk of shame. Nei jeg har ingen planer om å gjøre noe med det. Men jeg håper hun ikke så oss! Vil helst hun skal slippe å unnskylde det! HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Nei ettersom kokken ikke tar vare på barnet mitt til vanlig så hadde jeg nok ikke det Åja, hun som alle andre har rett på et liv utenom jobb. Som sagt skulle jeg bare ønske jeg ikke hadde sett henne i den situasjonen. Kan ikke hjelpe for at reagerte på det. Sikkert bare meg det er noe feil med. HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Det er ikke alle yrkesgrupper som bør gå på grøftefylla i nærmijøet, sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 Så fordi hun jobber med barn så skal du helst treffe på henne i kirka med blondekrage og bibelen under armen da? Uff for en fordømmende person du må være som ikke unner dama en skikkelig fest.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Hvorfor ikke? Sånn er det bare er ikke en forklaring. Og hvordan kan dere vite at det var grøftefylla?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #13 Skrevet 22. juli 2010 Nei har ingen behov for å møte henne i kirken. Ja jeg er nok en fordømmende person. Sånn, nå har du dømt meg uten å i det hele tatt kjenne meg. Snakk om å kaste stein i glasshus.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #14 Skrevet 22. juli 2010 hehe...jeg har sett ped lederen vår "spread eagle" i aktuell rapport. Helt sant..hehe..yeah yeah. Jeg har faktisk vært grei nok til å ikke sladre til noen andre foreldre. (så det ved en tilfeldighet da vi bladd gjennom et slikt blad på utdrikningslag til en venninne.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #15 Skrevet 22. juli 2010 The walk of shame.. Hun hadde sikkert en knall natt.. Jeg kan skjønne om du hadde syntes at det hadde vært ubehagelig om du møtte på henne med barna dine, for da hadde de kanskje lurt på hvorfor hun så slik ut osv, og hadde sikkert blitt en pinlig stund, men når dere bare kjørte forbi henne så er det jo ikke farlig. Alle har lov til å gå på fylla en helg når man ikke er på jobb.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #16 Skrevet 22. juli 2010 Vi er alle forskjellige og reagerer på forskjellige ting. Men du er kanskje for trangsynt til å se det? Jeg er enig med HI om at det ikke er en situasjon jeg ville ha sett noen i barnehagen til mitt barn i!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 Vel, grøftefylla er definert av HI. Og du kan påberope deg alt du vil av menneskerettigheter og vi er alle like, men respekten min får du aldri tilbake. Ikke om du er lærer eller politi eller andre ansvarsfulle yrker heller.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #18 Skrevet 22. juli 2010 haha, huff.... jaja, snill du er som ikke sladrer
Dodraugen Skrevet 22. juli 2010 #19 Skrevet 22. juli 2010 Men HEISANN! Herlighet, jeg tror jeg hadde syntes det hadde vært en litt spesielt og ubehagelig måte å se en person som styrer med barn i barnehage hele dagen på den måten ja, men altså, hun skiller ihvertfall jobb og privatliv da? Om du så ser henne drita full ute en kveld, så skal du ikke bry deg noe om det engang. Jeg tror det er værre for hun å bli sett, enn for deg å se. Men nå kan jeg heller ikke se for meg ped. lederen i barnehagen her med miniskjørt, fyllesyk og jævlig vandrendes bortover gatene her. Men hva hun gjør når hun har fri angår ikke deg eller de andre foreldrene, så lenge det ikke går utover jobben hennes. Sånn er det bare!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #20 Skrevet 22. juli 2010 Å nei, får jeg ikke respekten til et vilt fremmed menneske som ikke har noen betydning for mitt liv?? oh no
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #21 Skrevet 22. juli 2010 Nei, det angår ikke i noen rettslig forstand. Men som sagt, respekten for folk du har sett i snøvlefylla når de ellers skal holde verden på skinner er borte, borte, bortevekk.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #23 Skrevet 22. juli 2010 Spread eagle! Uffda... Men alle kan gjøre noe de angrer i ettertid. Jeg lot eksen ta nakenbilder av meg, sånn helt privat og stolte på at det var mellom oss. Men da han viste sitt sinne i kjølevannet av konflikten som oppstod ved brudd la han ut alle bilder på nettet og sendte dem rundt til alle kjente fra en "ukjent" e-postadresse. Jeg ble tatt for å stå bak det selv og kan aldri omgjøre det. Jeg har en jobb der det IKKE lønner seg å ha slike bilder i omløp!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #24 Skrevet 22. juli 2010 Jeg kaster da ikke stein i glasshus? Du legger ut dette og forventer svar! Jeg svarte det jeg tror, og det må du tåle! Jeg vet det du skriver jeg, det er mer enn du vet om meg, derfor er det en merkelig påstand du kommer med.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #25 Skrevet 22. juli 2010 Åssen vet du at hun ikke var på vei til gudtjeneste??!! Muhahahahahah!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå