Gå til innhold

Ped. leder på fylla!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi oi, ikke bra. Men dette var annerledes da. Det var flere sider, med intervju og det hele. Så hun viste nok hva hun gjorde. Må le litt over at jeg har lest ped lederen si at hun drømmer om "en svær kuk" i rompa men pytt pytt..haha..

Skrevet

Hihi, jeg liker innstillingen din:) Hadde nok sett rart på henne jeg også, men jeg dømmer svært sjelden og så lenge folk er snille mot barna mine så bryr jeg meg ikke om hva de gjør uten om arbeidstiden.

Skrevet

Herregud, har det noengang slått deg at de har et liv utenom jobben?

Hun hadde sikkert fått seg et ligg og er dermed blid og har mer overskudd.

Skrevet

Uff da, jeg jobber i helsevesenet og jeg ville heller aldri gått ut slik som det der. Det er ikke sånn at når en er ferdig på jobb kan en gjøre som en vil i slike yrker. Det blir en livsstil også og sier mye om et menneske hvordan de oppfører seg i fritiden. Men det er nå min mening da, så jeg er enig med deg, HI. Det var nok ikke et pent syn, kan jeg tenke meg :)

Skrevet

Hvis man ser fastlegen liggende i grøfta med spritflaska ved siden av stusser man litt, og særlig hvis man ser presten liggende bortenfor. Og enda noen meter bortenfor jordmora ;-) Og selvsagt seinere ordføreren og advokaten :-p

Skrevet

Hehe, jeg har faktisk sett fastlegen min vingle snydens hjem etter nach. Litt rart å se på men de har jo sine liv etter endt arbeidstid:)

Skrevet

Hehe, vi bor på bygda hvor alle møtes på utelivet. Eneste som ikke drikker, er sjefen. Og man prøver virkelig å holde tunga rett på plass;)

Skrevet

Hehe, hadde jeg sett ped.lederen til min sønn i en slik situasjon hadde jeg passet på å la henne få høre det etterpå. - Jaså, var du på fylla i helgen?

Vi har bare kjent henne siden august, men har gudskjelov en god tone med henne og kan fleipe om det meste.

Skrevet

Ha ha ha, hadde jeg sett ped leder i mine barns barnehage slik, hadde jeg ledd meg ihjel og passet på å kommentere det for henne, på en morsom måte.

Type: jaja, vært på fylla i helga? hehehe.

Så gøy for henne at ho har vært på fest da. Kanskje hun var i utdrikkningslag? Kanskje hun har møtt gamle studievenner?

Mange grunner for en god fest.

Herlighet, alle har da ett liv, og må få leve det som man vil, så lenge det ikke går ut over jobben.

Unn nå dama en fest da.

Skrevet

Jeg hadde nok selv blitt litt paff ja, har et bilde inni hodet mitt at ped.lederen i barnehagen er en rolig familieperson som ikke fester noe særlig ;-) Hehe...rart hvordan fantasien vår kan dømme andre.

Jeg hadde ikke nevnt dette til personen det gjelder og hadde nok tenkt at der fikk jeg meg en liten oppvekker om at hun har et liv utenfor barnehagen som kanskje ikke var helt slik jeg i min fantasi så for meg ;-)

Skrevet

Men det kan jo hende at ped.leder ikke fester ofte. Kanskje dette var den ene gangen i året hun faktisk tok seg en fest?

Det kan man da ikke vite.

Dere minner meg litt om ungene i barnehagen som tror vi voksne som jobber i barnehagen bor i barnehagen og ikke har ett liv utenom.

Skrevet

Så hardt som det har jeg ikke festet på 10 år...hehe...så selv om jeg fester innimellom så tar jeg ikke helt av og går søndagsmorgen gatelangs med maskara i hele trynet ;-)

Jeg liker å leve i den boblen at ped lederne er ansvarsulle personer som ikke tar helt av...selv om jeg vet det finnes unntak.

Skrevet

Hun kan da vell være ansvarsfull selv om hun tar seg en ordentlig fuktig fest en gang i blant. Herlighet.

Skrevet

Når man går hjem klokka ni om morgenen, kledd som ei hore og med utklint maskara, sier det litt... Tror ikke ei slik tøyte er direkte ukjent med festing!

Skrevet

Jeg er helt enig med HI. Å vandre slik rundt offentlig kl. 09.00 søn. morgen er ikke bra i hennes posisjon. Tenk om hun hadde truffet noen av barnehagebarna? Det vitner om tap av kontroll, og er bekymringsfullt. At folk er dritings kl. 09.00 om morgenen tyder jo på at hun muligens har reparert, noe som er en vei inn i avhengighetsutvikling. Hadde hun vært edru så hadde hun nok prøvd å shine seg litt opp før hun gikk ut blant folk, selv om hun var på vei hjem fra et nachspeil.

Jeg har festet mye før, men å sjangle rundt kl. 09.00 om morgenen i den tilstand har jeg ikke gjort.

Gjest thricane
Skrevet

det skjønner jeg godt du synes var ubehagelig. det er alltid pinlig å se andre i fullt forfall etter en litt for våt natt på byen, uansett hva de jobber med.

Skrevet

09.19: Når jeg skriver ansvarsfull så mener jeg det i sin helhet. Man er ikke ansvarsfull hvis man raver full rundt i gatene søndags morgen med maskara i tryne og med minimalt med klær. Det sier litt om dømmekraften til en person når man ikke klarer unngå slike tabber.

Skrevet

Tror du virkelig at en person som omtaler en fremmed med ord som "hore" og "tøyte" har bedre moral, eller er et bedre menneske enn en som sannsynligvis sovnet på fest og må gå hjem i noe uryddig tilstand? Det forteller meg mer om deg som person, enn hun som omtales slik. Jeg er svært glad for at du, og sånne som deg, ikke er en del av min omgangskrets:)

Skrevet

HI KJØRTE forbi dama, og vet følgelig ikke om hun er full eller ikke. Hun har nok lagt til litt tenker jeg...Hvis ikke hun har alkometer i øya da, og i så fall er det nok stor sjans for at politiet vil leie deg inn for å SE PÅ bilister. Sparer tid da, i forhold til å måtte stoppe folk og få dem til å blåse inn i gammeldagse alkometere...

Skrevet

Du tror hun sannsynligvis hadde tilbrakt natta med å drikke bringebærbrus?

Skrevet

Nei, men jeg mener at det er verre og mer umoralsk å være ondskapsfull enn å ta seg en fest...

Skrevet

Sånn bortsett fra at vi er godt gifte og dermed ikke tar (håper jeg!) walk of shame en søndagsmorgen, så lurer jeg veldig på hva du hadde tenkt hvis du hadde snublet over meg og mine venninner en sen lørdagsnatt. Vi er barnevernpedagoger, sykepleiere, lærere og en er nettopp pedagogisk leder i en barnehage. Ingen av oss spytter i glasset og vi holder gjerne på til åtte om morgenen når vi endelig får tatt oss en fest sammen! :-D

Ikke alltid vi er vakre syn når vi snubler hjem om morgenen... selv om ingen av oss har tilbrakt natten med en random fyr.

Skrevet

Kanskje dette var en av dere? Hehe... Men dere går vel ikke kledd i et minimum av klær i tillegg til å drikke?

Skrevet

Jeg synes nå det ville vært verre om ped.led. hadde vært med i en eller aen form for reality som gjorde slike ting mer synlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...