Gå til innhold

Troms


Lullunutu

Anbefalte innlegg

Heia :-) Vært lite på nett de siste dagan.. Joda, går greit, men søv heile tia, og e konstant kvalm :-/ Har en slitsom jobb som vasker, og kjenne d godt allereia :-/ Har halsbrann, e blidd ganske øm i brystene og kjenne d stråle nedover føttern innimellom, spes på jobb.. Ska til lege onsdag, så får høre ka han sir.

Kordan gikk d hos legen?? :-D E 8+3 idag vest æ huske rett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her e trøtt å vil såve heile tia,passe dårli sia eg e begynnt i ny jobb der eg jobbe mye seinvakte =/ Å den kvalmen veit eg ikkje e go,huff håpe den går fort over før deg :) Eg e og øm i brøstan,men ingen skikkeli stikkinge! Å du dem si jo at halsbrann tyde på ei jenta ;-)

 

Jikk bare lekkert hos legen,fikk helseskjema,tok blod og urinprøve + fikk en heil pose me hefta,bøker,bleia,refleksa å info =) Å eg har aldrig bidd undersøkt så nøye før,ho lytta alle veia + kjente på brøstan etter klumpa å målte b.trykk! så eg føle meg no trygg så langt,no e det bære å vente på ul ;o)

 

Nårtid ska du te jordmor?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her. Jeg har menstermin 16.3.11 og bor 45 min utenfor Tromsø. Har J 98 og g 06 fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei hei, å takk førr sist jente:) håpe alt står bra til;)

var på kontroll 18/8 og fikk ny termin 28.februar:)

og no glææææde æ mæ til ultralyden:) men æ har hørt om to stk fra Oslo som kommer to gang i månen til Tromsø å tar ultralyd i 3d?! noen andre som har hørt om det? korr dm holder til eller noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-) Tror de holder til i sentrum. Mener det er de som heter Ultralydklinikken Helsehuset, 2.etg, Sjøgata 31-33

9008 Tromsø

 

Telefon: 99449800

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...