Gå til innhold

Troms


Lullunutu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ARTI :-D Hvor gammel er du da? Jeg er 25, har en sønn som fyller 2 år i oktober og har regnet terminen til 12. mars :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gøy med flere fra samme område ;) Jeg er 23,og har en sønn som blir 3år i august =) Termin er ca.21 mars :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med spire Casti og velkommen i mars klubben ;-) Artig med så mange fra troms =) Så gøy med legetime 18/8,jeg skal bestille time rundt uke 32 i august :)

 

Skal noen av dere på tidlig UL? Jeg er usikker!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk jeg må på tili ul, selv om jeg er rimelig sikker på hvor langt jeg er på vei, så sitter jeg her nå å kjenner det bobbler i magen, akkurat som spark... Og det stemmer jo ikke med at jeg er i 7. uke....

Har ikke bestilt enda, men skal gjøre det mandag :-)

 

Ja, velkommen i klubben :-) Er dere fra selve Tromsø eller bor dere på "bygda"??? :-D Jeg bor en time unna Tromsø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk=)

Er veldig spennende!!!

 

Bor to timers kjøring unna Tromsø=)

jeg er åsså usikker på tidlig ul, ser ikke noe grunn til det nå ihvertfall..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åi litt rart med den boblinga liksom,tro hva det kan være (Kansje du er på vei med tvillinger)?? Kansje greit med en tidlig ul da =)

 

Jeg bor 2,5 timer unna Tromsø,nermere sakt Senja :) Om dere ikke hvet om den,kan jeg anbefale Nils Fareth i Tromsø,privat ul klinikk der man ikke betaler noe :-) Var der sist gang,skikkelig deilig å se den lille og se et hjerte som banker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææææ, bobbler det tidligere med tvillinger? Hmmm, tusen takk for tipset ang tidlig, gratis ul skal ringe imorgen :-D

Jeg bor i Balsfjord, var faktisk på Senja, nærmere sagt Flakstadvåg, for ett par uker siden på ferie :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nææææææ :-D Jør du =) Hvor gammel er du? Barn fra før av?

 

Hehe, spennende :-D Vet du hvem jeg er må du ikke si noe :-)

 

Hvor i Balsfjord? Jeg er fra St.nes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rokita

Jaapp :) Vi har jo skrevet litt på "bli gravid". Jeg er 19 :P Vet nok iiiikke hvem du er nei. Men jeg er fra malangen, men jobber på storsteinnes, så jeg er for det meste der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner me du leite etter plass her da? :-) E nyskjerri på dæ å :-P Vi får no tross alt baby såpass nært :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gutt08Baby11. Skal ikke skremmedeg me det der tvilling greiene,men bare tenkte tanken,eg går sjøl å lure på om eg vente 2!men det e før at vi har så mange tvillinga i familien =)

Arti at dokker er to som bor på samme plass,veldig greit å kjenne flere som går gravid å får baby rundt samme tid som seg sjøl ;)

 

Åja du var på ferie på Flaksta,hvet godt hvor det er sambo kommer fra sifjord :P

 

Ja her er nr te Gynconsult i Tromsø :-) 776 87 313

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerfar er toegget tvilling.. Ellers er det jo noen i fam.. Gjør ingenting om det er to kjenner jeg, tror bare jeg blir litt sånn vettskremtgla ;-)

Ja, d er arti, har ei venninne om venter i des/jan, så nå vet jeg kanskje snart om ei til =) Fant nr dit, ringte idag, og skal tenke litt på skane, tror jeg først skal på legetimen 4. aug., å spørre om tidlig ul, for jeg er så usikker på alt denne gangen kjenner jeg: Tvillinge? Miste? Alt ok liksåm??? Har lest for mye rart her inne tror jeg, at jeg begynner å få litt angst ang å miste...

Har doppler da, og hørte hjertelyd på rundt 167 i over 5 sek idag, så virker som alt er ok til nå da <3

 

Andre som har d slik? Tenkte liiiite på dette første gangen... tror jeg skal dra å ta labtest i morgen å måle hcg.... Bare for å føle meg sikrere på alt, og er den skikkelig høy kan det jo tyde på tvillinger :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se der du har tvillinger i familien du åsså =) Ja jeg tenker og,helt greit med 2 alle er hjertelig velkommen ;) >Mamma er tvilling,oldemor var tvilling,pappa har to tvilling tanter og svigerbror har fått tvillinger,så mye tvillinger her altså :) + at jeg testa possitivt ganske tidlig,11 dager etter el så kansje det er mere hcg tidlig om det er 2???

Greit å få sjekka hcg nivået ja,serli om du er engstelig! Jeg er kansje og litt mere urolig denne gangen,men prøver og ikke tenke noe serli på hva som kan gå galt! Jeg tenker sånn: går det galt er det en mening med det,da er det ikke meningen at dette fostret skal bli til en baby og bli født,og om det har blitt født så kansje en veldig syk baby? Men selfølgelig kommer jeg til å bli utrolig lei meg om noe skulle skje!

 

Jeg tror bare alt er så nytt første gang man går gravid,man vet liksom ikke helt hvordan ting skal være og hva som kan/ska skje! Mens nå som vi har opplevd dette er vi hele tiden bekymret for hva som kan gå galt og at det er noe som ikke stemmer iforhold til sist! Men så må vi og huske,ingen svangerskap er like ;)

 

Jeg øsnker dere alle lykketil fremover og håper spirene våres klorer seg fast hele veien =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tvillinger i familien din da, STOR sjanse med andre ord :-)

Testet positivt 10 dager over ikm, da prøvde jeg for andre gang, første gang var 3 dager over ikm, da var den negativ, så da er nok ikke mitt hcg nivå så høyt...

Huff, dro til legekontoret å spurte om jeg kunne ta blodprøve, men dette måtte samkjøres med legen, så jeg fant ut at, da venter jeg til legetimen, er jo ikke såååå lenge til... Har roet seg litt nå, ganske sikker på at jeg hørte4 hjertelyden siden den lå på ca 167 i over 5 sek. så jeg tror og håper alt er ok... Sant nok, man vet liksom ikke så mye første gangen, pluss at da planla vi ikke å få baby, denne gangen har vi prøvd og fikk klaff på 4. pp, så jeg er så klar for alt nå... Håper spiren har klort seg ordentlig fast ja, lykke til til dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en del tvillinger ja,så er vel en go sjangse for å få det?!? =)

Åi,du teste så sent ja,da produserer du kansje hcg sent ja. Når har du første legetime da? Jeg har enda ikke fått bestilt min enda,vikaren for min lege har ENDA ikke skrevet timeliste for august,så det er umulig å sette seg opp!!! Men er det ikke iorden til neste uka,da skal di få høre det!!! Men tror uansett jeg skal ringe fareth i mårra å bestille en tidlig ul,det er bare så utrolig betryggende og gøy åse den lille i magog ikke minst få en en korrekt termin dato =)

Skjønner jeg deg rett? har du sånn apparat for å høre hjertelyden til babyen? Isåfall så gøy,det må jo være skikkelig fint å ha :-)

Vi har planlagt begge svangerskapene,første gang satt spira på første forsøk med pergotime,mens denne gang har vi prøvd siden juli i fjor men bare hatt 3 pergotime kurer,så på den tredje kuren satt spira denna gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...