Gå til innhold

Troms


Lullunutu

Anbefalte innlegg

Det er jo veeeldig stor sjans for tvillinger hos dere da :-)

Ja, mulig heg produserer hcg senere... Forrige graviditet så testet jeg ikke før det hadde gått en uke over ikm, så har aldri før testet så tidlig som 3. dagen... Har første legetime 4. august.. Ringte det nr du hadde oppegitt, men er en ny lege, og nå koster det 600 kr, men det er jo ikke så dyrt egentlig.. Skal ihvertfall vente til jeg har vært hos legen før jeg bestemmer meg :-)

Ja, jeg har det, kalles for doppler, kjøpte brukt forrige gang for 500kr (kostet egentlig 1500kr pluss gelen koster en del), fikk 3 flasker gele med da :-) Er kjempe gøy å ha, hele familien fikk jo høre hjertelyden og det var så spennende å ligge om kveldene å høre på gullet :-)

Hva går egentlig pergotime ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo ikke lenge til 4 august da :P spennende,håper du får helseskjema og hele pakka da ;) Ååå har det kommet en ny lege,ja kan jeg godt tenke meg til for han fareth var ganske så gammel...hehe! Åsså koster det 600 kr nå,jaja det er jo ikke allverden da :)

Stilig med en slik doppler,hvor kjøpte du den?

Pergotime er et preperta som hjelper deg med å få eggløsning (har ikke det av meg selv),jeg har pcos om du har hørt om det. Det er en hormonsykdom,og veldig mange med pcos sliter med å få barn,da kan pergotime hjelpe noen ganger =) Så jeg er veldig gla jeg har fått dette preperatet av legene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, okei :-) Da lørte jeg noe nytt idag også :-D Kan tenke meg det er flott at slike ting finnes når man har litt behov for hjelp :-)

 

Nei, er ikke lenge til, fikk helseskjema første legetime forrige gang, så håper det er det samme denne gangen :-)

Er en dame denne gangen, hun hørtes veldig hyggelig ut :-)

Jeg tok kontakt med en dame i Harstad som jeg skulle kjøpe bilstol hos, å vi tastet en god del om graviditeten min osv, hun hadde tre unger og var dermed ferdigprodusert, og vi var innom emnet hjertlyd, så nevnte hun at hun hadde doppler og om jeg ville kjøpe :-) Så kjøpte den og bilstolen hos henne :-) Skal gå på finn.no, å sjekke litt ut for deg :-) Du kan jo også høre på dinbaby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,takk skal du ha =) Får se om eg riv i en sånn ;)

 

Må bare førtælle,va på rema 1000 å handla i dag å da såg eg at dem hadde fådd grav testa der,å nyskjerrig å testoman som eg e reiv eg mæ meg en test! For på jobb å svei den av,å test streken kom faktisk før controll streken =D 2 knall røde streka,kan ikkje bi bedre ;-) E 5 testen eg tar,trur ikkje det helt e gådd opp før meg enda ;p hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, artigtøtte du :-D Tror jeg må gjøre det samme en dag :-) Hehe :-)

 

Syns ikke de var dyre noen av de dopplerne, og personlig er jeg VELDIG glad for å eie en :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tihi,litt sprø jeg ja ;P

 

Neida så dyre var di ikke,har bare så mye på gang akkurat nå.Mulig viskal kjøpe oss hus snart + ny oppstartet bedrift,å da trenger vi hver en krone ;) Må ha mye nytt av innventar,så jeg må se om jeg skal prioritere en doppler eller ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rokita

Gutt08baby11: Viiiil virkeli finne ut kæm du e :P Men e så redd for å avsløre mæ skjøl enda xD

 

Ja, vi driv å leite leilighet på nesse en plass, men e jo så lite av det dær :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, føle d på samme måte :-) Men kjæm uansett ikkje t å avsløre hemmeligheten din og d trur æ ikkje du heller vil jøre, da vi har d på samme måte :-) E du fra Mestervik? Vet du kæm ho Sofie Heimly e? Ho har leid hybel hos mammaen min :-) Korr du jobbe? :-D Æ jobbe førr Iss, vaske på ambulansestasjon på Mestevik to ganga i uka :-)

 

Kan holde øya og øra åpen, å si fra om æ vet av leilighet :-) E dessverre lite av d... :-/

 

Lullada: Skjønne godt du må spare da :-) Å me en liten underveis treng du kanshe litt utstyr åsså, har heldivis stortsett alt, ska kjøpe ny sprinkelseng bare... Og kanshe litt sengtøy, og en rosa body i tilfelle d blir jenta denna gangen :-) Tenkte æ sku ta me body t både jenta og gutt på sykehuse, ellers nøytralt :-)

 

Ska dåkker vite ka d blir? Ikkje vi, visste ikkje første gangen, og d va heilt ubeskriveli arti :-) Har dermed alt æ treng av klea uansett kordan kjønn d blir, i str. 50 da :-) Ellers e vell alt i guttefarga..

Har dåkker noe følelse av ka d blir slags kjønn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her trengs kver ei krona ;) Vi ska og kansje kjøpe ny sprinkelseng,og bilstol te baby. Ellers har jo vi og en go del =)

 

tippe vi bi å ska vette kjønne på ul,gjore det sist å eg syns det va veldi greit å vette ka som kom te verden =) Jm va så sekker på at det va en gutt,så ho sa går dokker å kjøpe rosa klea no så blir dem ikkje brukt! ;)

Så alt va ordna i blått da han bei født =) Men kan godt tru at det e veldig spennanes å ikkje vette det,men eg trur ikkje eg klare å ikkje vette det :)

Eg har veldig løst på jenta sia vi har en gutt,å 4 av 5 kinesiske fødselskalendera sei jenta,å en rekke andre testa. Men eg har på følelsen at det bi gutt =) Å uansett e begge kjønn hjertelig velkommen <3

Blir spennanes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kordan andre testa? Ang kordan kjønn...

På mine kinesiske fødselskalendra blir d mest sannsynli gutt, men d får vi se når den lille kommer til verden <3 Ønske jo også jenta sia vi har en gutt, men som du sier er begge kjønn like hjertelig velkommen :-)

 

Skjønne mange vil vite, men syns den følelsen når du får babyen på brystet og får vite hva det er var helt ubeskrivelig, hadde en fødsel som varte i to døgn (!!!!) sist, så d va strengt tatt en motivator å ikke vite ka d va som skjulte sæ der inne, ville få ut babyen å se ka d va liksom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rokita

Gutt08Baby11: Hehe, vi blir nok å finne ut kæm kværandre e, liiiten plass :) Ja, æ vet godt kæm ho e :)

 

Du blir å skjønne me engang kæm æ e om æ sir kor æ jobbe, så ska drøye den liiitt til :P

 

Nei, e ikke helt fra mestervik nei. Jaa, hold øran oppe for mæ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jør d du, så kan du si fra når du vil dele d me mæ, så kan vi jøre som æ og lullada har jort, blidd vænna på facebook :-)

 

Ja, ska holde dæm oppe, håpe dåkker finn nåkka snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rokita

Hmm, kanskje æ ska legge dæ til på msn eller nåkka, om du har? :P

 

Vi va å såg på det huset på josefvatn i går som e til leie no :) hååpe vi får det.

Meen, den graviditetn hær va væl egentli ikke 100 % planlagt, kanskje heller litt sånn, "vi ser ka som skjer" opplegg xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje msn dessverre :-/ Oki, krysse fingran førr dåkker :-) Fortalt til noen at du e gravid?

jaja, men da va d jo litt pkanlagt, førr dåkker veste jo ka som kunne skje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :-) Har en sønn som blir 2 år i slutten av oktober :-) Du?

Velkommen inn hit :-) Bor du i Tromsø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rokita

Jaa, det e væl egentli litt planlagt da :) Njaa, vi har no sakt det til foreldran vårres og di nermeste vennan, det hold :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jente,e dokker her =)

 

Kordan går det med dokker? Formin del går det ganske greit,e små kvalm å svimmel innimellom,ofte sulten og veldi trøtt!

 

I mårra ska eg te legen,jippi første time =D Håpe eg får tadd blodprøva å får helsekort,sell om eg e så kort på vei (7+2 i mårra)....;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...