Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg dater en som stemmer FrP, men lurer på om det er lurt av meg å fortsette dette. Mulig han har skjulte sider som bare kommer til syne ved midnatt, les; valgtider... Hva karakteriserer en som stemmer Frp?
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Egoistisk, full av fordommer, kjører Audi, liten pikk, joggedress, hund, utro.... Neida, jeg vet ikke! Men hadde aldri i verden rota meg borti en frp'er selv!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Liten oikk, hund og kjører audi? Er du full? Hehehe
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Kongen av campingplassen. Røyker rullings, drikker øl, handler mat og div på Svinesund. Uføretrygdet. Hater invandrere, men tar gjerne i bruk polakker for å male huset, som han selv ikke kan male pga KOLS. Tja, noe sånt... He he.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Personlig har jeg erfaring med at de er litt korttenkte og navlebeskuende.. Noe man fort MÅ være om man skal synes noe om politikken de fører.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 De frp'erne jeg kjenner er de samme som har satt seg minst inn i politikken, og har minst peiling på hva som faktisk hadde hendt dersom frp kom til makten. Men, nå skal det sies at jeg er veldig ung og har en ung omgangskrets. Har vært på skoledebatter i år og i fjor, og da "vant" frp, fordi de skrek høyest om billigere og mer tilgjengelig alkohol. I skoletimene etterpå hvor vi snakket om hva de forskjellige partiene faktisk stod for, så var det ikke så mange så var så keen på frp lenger gitt.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 I det store og det hele finnes det mange forskjellige Frpere. Noen utrolig dyktige og fantastiske mennesker med andre verdier enn meg. Men de er gode medmennesker for sine venner alikavel. Jeg er selv en venstreperson, men om jeg skal lage en merkelapp på en Frper må det bli noe slikt: En luring, ønske om å fortelle det alle vil høre, lite reflektert, bryr seg om banale samfunnsproblemer som bensinpriser og vinmonopol, bryr seg egentlig fint lite om de svake i samfunnet. At Frp har stort fokus på eldrepolitikken (ihvertfall hadde), er jo fordi Carl I. Hagen er eldre og han vil sørge for at han får det godt om han må på gamlehjem. Han har jo også penger til å betale for privat eldrehjem.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #9 Skrevet 3. juli 2010 Sannsynligvis mindre fordomsfull enn mange av de som ikke stemmer FRP (altså de som gidder å ramse opp en masse grunner til ikke å være borti en FRP'er) Ellers stort sett som alle andre, og hvis noen skulle dømme deg pga at du dater en, så er det de som har problemer og ikke du. Det er ikke stort bedre å dømme folk utifra politisk ståsted enn å dømme utifra hudfarge, religion, legning osv mener jeg iallefall.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #10 Skrevet 3. juli 2010 Egoistiske, fordomsfulle, innvandrerfiendtlige, er overbevist om at alle er skyld i sin egen suksess eller mangel på sådann (og det kommer selvsagt fra de som er suksessfulle selv) og vil derfor bidra minst mulig til velferdsstaten siden arbeidsledige/langtidssyke/fattige bare har seg selv å skylde.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Jeg kjenner til to som åpent stemmer FrP Hun: småbarnsmor, konservativ kristen, drikker ikke, røyker ikke, i overkant opptatt av helse, har en masterutdanning innen helse- og sosialfag og har vært misjonær i Afrika Han: Ingeniør, driver eget firma, tjener litt over en gjennomsnittslønn, to barn, skilt, røyker ikke, drikker lite, spiller fotball og er aktiv innen friluftsliv. Jeg synes ikke noen av dem har noe til felles med den stereotype FrP'eren som lever i folks sinn her inne.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #12 Skrevet 3. juli 2010 Det er påfallende hvordan folk som beskylder FRPere for å generalisere selv så lett kan generalisere Frpere. Jeg tror det er ganske mange forskjellige typer som stemmer på frp. Det er landets nest største parti, så der finner man sikkert veldig mange forskjellige mennesker. Finner du kjærligheten, så ikke la politisk ståsted være det avgjørende. Selv stemmer jeg venstre. Hvordan er jeg da? Mannen har stemt Frp, han har hovedfag i sosiologi, er velutstyrt og veloppdragen. Vi kjører opel, men vi har hund da!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #14 Skrevet 3. juli 2010 Viss du synes det er det samme å dømme politiske ståsteder som å dømme folk etter hvordan de er født .... så tipper jeg du er en av de korttenkte som stemmer Frp.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #15 Skrevet 3. juli 2010 Poenget ditt er? Du vet kanskje ikke at FrP har en ikke ubetydelig andel konservative kristne som følger partier? 35% av Norges befolkning stemmer FrP. Vart du skremt no?
Gjest ->>- Skrevet 3. juli 2010 #16 Skrevet 3. juli 2010 Det er da helt naturlig å vurdere folk ut fra deres selvvalgte meninger.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #17 Skrevet 3. juli 2010 de har sikkert noen trangsynte verdier fordi om de ikke drikker så mye. Kanskje de har noen psykopatiske trekk
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #18 Skrevet 3. juli 2010 Som nevnt over her, mannen min har stemp frp. Han er ikke slik som det blir ramset opp her. Men det trenger jeg sikkert ikke nevne, jeg tar sikkert feil og dere har rett. Han har sikkert fordommer, campingvogn og kols bak min rygg, en skikkelig luring, en skikkelig frper!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #19 Skrevet 3. juli 2010 Blir faktisk skremt av det tallet der ja. Vi lever i en egoistisk verden.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #20 Skrevet 3. juli 2010 En som roper veldig høyt om allt han/hun synes er urettferdig og galt til bekjente, men som ikke tør å heve stemmen når det virkelig gjelder eller gidde å legge inn en innsats for å endre noe. Og en som ikke ser ut over sin egen private sfære og heller ikke ser de store sammenhengene.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #21 Skrevet 3. juli 2010 Du må nesten fortelle meg hvor jeg skrev noe om hvor mennesker er født... Religion og politikk derimot, ja det mener jeg går ut på noe av det samme. Og nei, jeg stemmer ikke FRP, men KRF, siden du følte du måtte komme med den slående kommentaren.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #22 Skrevet 3. juli 2010 Jeg bor en plass der "alle" stemmer FrP. Og da er også hele bøtteballetten like forskjellige som resten av folkene:) Det er altså ingen fasit, og er like varierende som folks svangerskap!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #23 Skrevet 3. juli 2010 Så morsomt egentlig! Og det er nok helt sant, de er som alle andre grupper, forskjellige. Selv kunne jeg aldri vært sammen med en som er Høyre eller frper, fordi mitt politiske ståsted er en stor del av meg ogin etiske overbevisning. Jeg kunne heller ikke vært sammen med en som er religiøs, av samme grunner. Men har ikke behov for å rakke ned på noen av dem.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #24 Skrevet 3. juli 2010 Jeg tror store deler av Norges befolkning har det så godt, at de ikke tenker helt over hva som egentlig betyr noe her i verden, derfor stemmer de Frp fordi Frp bryr seg om ting de fleste kan relatere seg til, slik som bensin, innvandring og alkohol. Det er lett å ha meninger om dette, derfor stemmer store deler av Norges befolkning på Frp. Jeg studerte sosiologi, og sammen med meg i klassen hadde vi en Frper som var aktiv i politikken. En utrolig flott kar, som hadde masse reflekterte meninger. Han hadde bare litt andre verdier enn meg. Jeg kommer aldri til å stemme Frp, men når det kommer til innvandringspolitkken så er jeg litt enig. Jeg synes ikke vi skal ta inn masse flyktninger, hvis vi ikke er i stand til å ivareta dem på en god måte.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #25 Skrevet 3. juli 2010 En viss likhet har de. Mye vil ha mer. At en mann stemmer frp gir meg den største turn-off'en ever. Gi meg heller en ordentlig mann, som bryr seg om mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå