Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurer på om du kan spå meg??

lurer event på om når jeg kommer til å føde har mens termin 10 feb og ul termin 19 mars, hvem av disse kommer jeg til å føde nærmest??

blir det jente eller gutt??

 

og lurer på om jeg kommer til å få jobb når jeg er ferdig med permisjonen min 4.11.11??

 

Håper du har tid og mulighet til å svare meg =D

tusen takk

 

F:090687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg prøver meg jeg også :)

Klarer du å se noe rundt fødselen min? Jeg har slitt med premature rier som ser ut til å ha roet seg nå, men er veldig spent på hvor lenge jeg kan gå før h#n vil ut. Har termin 2.april.. Ser du om det blir keisersnitt eller vaginal fødsel? og kanskje kjønn? :)

 

Jeg er født: 08.07.1983

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter gode anbefalinger merker jeg at jeg ikke klarer å la være å spørre:

 

Ser du en baby hos meg snart 150182?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

hadde positiv el test på søndag...siden januar e siste mnd innafor disse 5 mnd du spådde trur du vi klare d denna mnd?

blei veldig letta av svaret ditt:) tusen takk:)

håper du fårhar tid å svare på om vi klare d denna mnd?

 

komer nok til å bruke deg ved flere anledninger ja:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om du kan spå meg her? Jeg er født 09.03-74. Jeg er gravid nå, men har tidligere mistet og er fortsatt nervøs selv om jeg har fått sett ett bankende hjerte. Så jeg lurer på om du ser om dette svangerskapet vil gå bra? Om det er spesielle ting jeg må ta hensyn til for å få ett best mulig svangerskap? om du evt.ser termin og kjønn?

 

Håper du vil gi meg tilbakemelding når du får tid!

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

040378

 

hei...vil du se litt på meg?er gravid,11 uker...kan du se kjønn?

 

er ganske mye annet jeg lurer på også,men vil ikke ta det her...men skriv gjerne andre ting du ser...blir veldig glad om du orker å svare :-) har spurt tre ganger her inne på spå siden,men ingen som vil svare :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Rosene! Tusen takk for at du så på meg for noen dager siden! : )

 

Han du så jeg skal på reise med, kan du se mer på han? Er det en som jeg bør kontakte, eller tar han kontakt selv?

 

Og så har jeg blitt spådd at jeg får ett barn til. Lurer på om du ser det samme?

 

28.05.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28.05.84 ;

Heisann ;)

Får opp at du må være tolmodig, han vil ta kontakt selv. Men han har det veldig travelt for tiden,det er en stor omvelting i livet hans for tiden,derfor er han mer "stille enn ellers". Ser ut som at det er mye stress/mye å gjøre på han for tiden.Det kan være noe med jobben (at det er masse å gjøre på jobben hans,og derfor er han mer opptatt enn ellers ..Du må ikke "mase "på han,det vil gjøre at han blir veldig usikker på deg,og redd og vil trekke seg unna. Vent på at han tar kontakt ;)

 

Lykke til,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei rosene!¨

dette er den siste mnd innafor disse 5 mnd du spådde graviditet på sms og no er det 6 dager igjen til ikm...

kjenner mange symtom men d kan jo vere pms og:)

lurer på om du kan vere så snill å sjå om eg er blitt gravid denne mnd?

hadde el for ca ei uke siden...

 

håper virkelig du har tid å se på dette??

sier tuuusen takk på forhand:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håp-84

 

Føler gravidtet på deg innen 2 mnd ... Men du må ikke stresse med å bli gravid.Kroppen din blir stressa og ting "henger seg opp":Prøv å ikke tenke så mye på det å bli gravid,da ska jeg love deg at det skjer fortere... Bare vent å se ;) Ønsker deg lykke til videre..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene =)

 

Har du mulighet til å se på meg??

Har mens termin 10 feb og ul termin 19 mars, lurer på hvem av disse jeg kommer til å føde nærmest.

 

Får du event opp noe ang jobb i begynnelsen av nov i år??

 

Håper du har mulighet =)

 

F:090687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Rosene:)

 

Jeg håpet du hadde tid til å spå meg. Jeg lurer veldig på når jeg blir gravid igjen?? Mistet i august10 og har ikke hatt no hell til nå. Vi har et veldig sterkt ønske om et barn. Og etter det jeg har lest er du veldig flink:)

 

Jeg er født 11.06.89 og han er født 16.07.81.

 

Håper på svar om ikke så alt for lenge:)

Takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket kjønn er det i magen min?skal inn på en slik vektsul nå,pga liten mage,vektoppgang osv.

 

Du har sakt du ser keisersnitt,har aldri hatt det så det blir noe nytt.Ser du når den lille kommer og vekt på den?ser du om jeg får flere barn og kjønn?

 

termin 14april

jeg er født 28april 82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonleyGirl

Rosene!

 

Ser du graviditet på oss? Eller noe annet rundt? Ønsker å bli spådd her før jeg evnt betaler for en dypere lesning.. Håper du forstår :) jeg er født 070289 og han 250587 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjørt å gi seg ut for å være meg,på spåkafeen min.

Hei jenter.

 

Sjekka hjemmesiden min istad,å ser da at ei har gitt seg ut for å være meg..

Syntes det er dårlig gjørt,å gi seg ut for å være meg.Til deg det gjelder,kan du ikke vær så snill å slutt?? Til deg Maja,(jeg ska spå deg sikklig,(selvf gratis)men ta da kontakt med meg på min mail. Slik at du får svar fra den rette Laila..

Limer inn det som ble skrevet :

 

Maja Iselin Eklund | Svar 10.02.2011 21.21 Jeg lurer veldig på hvilket yrke jeg kommer til å ha i fremtiden. Burde jeg satse på noe? Også lurer jeg på når jeg kommer til å få min neste kjæreste?

280594

 

LAILA 15.02.2011 11.07 Hei Maja Iselin Eklund!

Jeg ser at du finner en kjæreste snart, han begynner på G. er ikke helt sikker på hvor gammel han er. Jeg ser at du har en stor stemme

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...