Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale denne dama på det sterkeste. jeg har gått igjennom en gangske tung tid med usikkerheter iht. hvor vidt min lille baby er frisk eller ikke. Laila tok seg skikkelig god tid til meg og spådde meg da jeg var langt nede. Depresjon og negative tanker opp etter ørene mildt sagt, og Laila gav meg utfyllende svar og veiledning iht. hva jeg selv kunne gjøre med saken og hvordan det vil gå for meg. Helt fantastisk at det går an å klaffe sånn med svarene hun gav, samt at hun fikk helt rett i hvordan bebisen har det også. Alt gikk kjempebra for meg og bebisen min, som hun for så vidt visste var en liten jente :) Dersom dere ønsker å bli spådd eller trenger noen å snakke med - eller begge deler - er Laila dama å kontakte! Anbefales på det sterkeste - nøyaktig og detaljrike svar!

 

Hilsen lykkelig mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei annonym :;

 

Hvis du ser på annonymsiden,og her vil du finne en spåtråd.. Skriv inn på den er du snill. For denne tråden tenkte jeg kun sku være til anbefaling ..

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne få anbefale Rosene! * Legger ved link til hennes spåkafe *

NYTT 12:34 2.10.2010

Hun er en helt fantastisk spådame, alt jeg spurte om stemte!!! :)

Vil gjerne få anbefale henne til flere, for dette er en dame som virkelig kan det hun er kjent for! :)

291109 <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

NYTT 08:46 2.10.2010

Ble spådd der i går kveld og fikk svar etter ca en time.

Fikk svar på akkurat det jeg lurte på og gjenstår og se om det stemmer. Spennende :-)

 

Raskt tilbakemelding og presise svar.

Ulv78

 

 

 

 

****************************************

 

 

 

 

NYTT 16:35 1.10

Anbefaler dere å ta turen innom spåkafeen:

 

http://www.123hjemmeside.no/spaakafeen

 

Du får svar!!

jannekv

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig her.

 

Ble spådd av Laila den 01.10.10 og fikk svar etter ca en time.

Rask tilbakemelding og presise svar.

Fikk svar på akkurat det jeg lurte på og jeg gleder meg til å se om det stemmer. Spennende :-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

limer inn denne for deg ,rosene.

 

NYTT 10:34 6.10.2010

Hei rosene :)

 

Takk for svar så raskt :) Mye stemte veldig. Jeg har hatt ett tøft år med hvor jeg har mistet svigerfar,onkel og min kjære hund rico.

 

Jeg har mange bursdager i nærmeste fremtid og i min familie så er vi samlet til alle slike begivenheter.Jeg og samboern har tenkt på om vi skal gifte oss også i nærmeste fremtid.

 

Jeg har ikke eietrang og det er plass til alle .Og jeg føler meg trygg og lykkelig og er fornøyd med det jeg har i livet.

 

Jeg har fysisk tungt arbeid da jeg jobber i helsevesenet.

 

Takk igjen :)

Juli 2011 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere ..

 

Jeg har ikke vært her inne på 2 uker nå,pga har trøbbel med nettet mitt. Er vel fiksa til neste uke håper vi. Tenkte bare å si ifra ,slik at dere ikke tror at jeg har glemt dere.. Dere som vil bli spådd,kan ringe meg eller sende meg en sms. Nr mitt står på hjemmesiden min ;)

 

Ha en riktig fin helg..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles problemer med nettet mitt.. Så de som vil bli spådd ,må sende meg en sms eller ringe meg..Nr mitt finner dere på hjemsiden..

Ha en fin helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora 33

 

Nei,har ikke fått av deg.. Send på nytt du ;)

Har fremdeles trøbbel med routern min,så kan kun nås på mob..Ha en fin kveld alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...