Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aurora:

 

Har ennå ikke fått sms av deg,nr mitt står på hjemsiden min.. Bare å sende meg en sms,så kan jeg spå deg..Du kan velge om du vil ha det på tlf/msn eller mail..

 

min mail er

 

[email protected]

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,..

jeg har sendt deg meld,..og fått svar. Du bad meg sette over penger,.. men da må jeg vente til lønning;) Er litt mye nå....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ,var det du??? Du skulle ha skrevet at det var du da veit du ..Jeg får mange sms(noen ganger kan det værew 20-50 stk pr dag så er litt mye å holde orden i,derfor er det lettere hvis du signere med nick.... Jeg lova deg at du sku få det gratis.... Send meg en sms,å skriv nicket ditt så kan jeg spå deg nå.. Du får svar innen 2100 ikveld..Vil du ha det på msn/mail/tlf??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28.10.2010

 

Tuuuuusen takk Rosene!

Vi sitter å tenker på om vi ønsker et barn til. Fikk gutten for 3,5 mnd siden. Du sa jeg ville få en flott fødsel, en flott jordmor osv. I tillegg hadde du rett med datoen. jeg skrev til deg på spå`\horoskop og takket deg den gangen. Du skrev at du hadde god energi på meg, og det stemmer godt!

Øsnker deg alt vel. Blir spennede å se om det blir 2 tette da selv om vi er i tvil. Har 4 tenåringer i tillegg fra før (2 hver) og kunne egentlig tenke oss et søsken til gutten vår før vi gir oss selv om det kommer til å bli tøft.

Stoooor klem fra 21.06.76

Anonym

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Rosene! Du var så flink sist du spådde meg. Alt stemte på en prikk!

Kan du se noe om fremtiden min, om jeg får flere barn osv?

stoooor klem.

Er født 210676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk rosene!

 

Jeg har blitt anbefalt akupunktur ja:) Skal prøve det!! Takk at du ser dette for meg, så er det flott å høre at drømmene våres går i oppfyllelse, vi jober med en stor drøm akkurat nå:)

 

Du er flink

 

klemmer fra 30.01.85

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk Rosene!! Du gav meg en så god lesning og så mange gode råd,- blant annet at jeg skulle oppsøke en healer!! Det gjorde jeg i dag,.. og livet og fremtiden ser veldig veldig lyst ut. Healeren så det samme som deg,.. jeg må begynne å tenke på meg selv, ikke bare alle andre!! Barnet kommer når jeg er klar for det,.. og jeg må ønske det velkommen med all min kraft. Så nå kan det nok skje når som helst,.. jeg må bare tro på det selv.

 

Anbefaler Rosene sterkt. Blitt spådd av henne 2 ganger og hun ser helheten og sammenhenger på en utrolig fin måte. Tidsaspektet vet jeg og fikk også høre i dag er visst vanskelig å spå,.. siden ting hele tiden er i bevegelse. Så dere som blir skuffet over at tiden ikke stemmer helt,.. så er det en grunn til at ting blir skyvet frem eller tilbake;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring henne /send sms.

 

Jeg sendte mld,fikk svar med engang.Ble spådd på tlf.Jeg betalte 200 kr,fikk samtale på 1,5 time.

 

Spiren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Rosene. Hun hadde rett!! 14:06 10.11.2010

 

I sommer spådde hun at jeg ville bli gravid - i løpet av 5-6 mnd, kanskje før. Og nå er jeg gravid!!! Vi har holdt på lenge, over 1 år denne gang. Forrige gang 6 år og 4 misslykkede IVF forsøk. Hun så også at jeg holdt meg frisk og rask under svangerskapet, og det har stemt på de 2 andre graviditetene mine. Har simpelten elsket å gå gravid! Dessuten hadde hun rett på mange andre ting også, ang økonomi og investeringer vi holder på med. Anbefaler Rosene! Hun er flink og seriøs:-)

 

Tinna*med nytt barn i juli!*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Rosene! =D NYTT 00:14 12.11.2010

 

Hei alle med spørsmål til spåerne!

 

Rosene spådde meg, og jeg var kjempefornøyd! Kjente meg godt igjen i hennes lesning og følte jeg fikk de svarene jeg trengte :)

 

Hun gav en utfyllende lesning, brukte god tid og svarte på alle spørsmål!

Anbefaler å prøve henne :)

 

Hun har en egen spåkafe man kan stikke innom, der står det masse om de forskjellige pakkene man kan få :)

 

Klem til dere alle!

Saelle

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke denne beskjeden før nå:/ Men er innpå msn nå, og blir der vell en stund :) Håper du har tid i dag!! Er så spendt!! :)

 

En fin dag videre til deg også!

 

Mollå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ambefale Laila på det sterkeste :-) Fikk svar med en gang og veldig utfyllende svar. Ble spådd i dag.

Blir veldig spennende å se om jeg får en jente sånn som hun spådde og om d stemmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...