Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #76 Skrevet 6. juli 2010 Jeg pleier aldri å bære barna mine, jeg kan jo ramle. Jeg pleier aldri å ta dem med ut i bilen, jeg kan bli truffet av en meteor, få et hjerteinfarkt, epilepsianfall eller enda verre, spysyka. Jeg pleier ikke å gi dem mat, de kan få den i halsen. De får ikke ligge i babysafe, de kan vikle seg inn i den og kveles. Jeg pleier aldri å la dem bade, de kan jo drukne. Og ulovlige ting som snakking i telefonen under kjøring o.l er ikke vits i å gå inn på, for det kommer IALLEFALL IKKE til å skje.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #77 Skrevet 6. juli 2010 Er du klar over at de fleste ulykker skjer i hjemmet?!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #78 Skrevet 6. juli 2010 Oi nå kommer vel barnevernet å henter ut ungen din =)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #79 Skrevet 6. juli 2010 Åherrejesus - folk skal være så fordømt korrekte om dagen! Det er da ikke krise å "bryte loven" i sånne tilfeller som dette - det er jo ikke snakk om omsorgssvikt og manglende evne til å ta seg av barn. Jeg tipper HI er en vel så god mor som mange av dere små-hysteriske damene her inne! Barnevernet har plikt til å kontakte deg i slike tilfeller, men der er svært liten sannsynlighet for at det skjer annet enn en liten pekefinger! Ta dere en dram og ro ned toppen (eller nei, dere har jo omsorg for barn - kan ikke ta en dram da)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #80 Skrevet 6. juli 2010 Selvsagt tar jeg meg ikke en dram når jeg har omsorg for barn! Herregud! Men uansett så er det få her som har sagt at hun er en dårlig mor. De fleste sier vel bare at det var en uansvarlig ting å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #81 Skrevet 6. juli 2010 Nei, den ulykken med fergen har jeg ikke fått med meg. Men hvor ofte skjer det da ? Eller at det skulle komme en bil som hadde null kontroll på den lille grusveien der denne kvinnen kjørte med barnet ? Dere er klar over at det er mye farligere å gå over veien med barnevogn ? Mye større sjanse for en syk person i bil der... Voldsomt så farlig det er blitt å være barn da! Min farmor hadde ledd seg ihjel hvis hun hadde lest dette her.. Våre besteforeldre levde seg igjennom krigen, og her hyler vi fordi barna har trampoliner eller at man kjører bil til postkassen.. Skal si våre foreldre gjorde en god jobb med å overleve barndommen på 50-60 tallet... Det er jo livsfarlig alle veier! Jeg tror jammen jeg skal gå å kjøpe meg en is i dag! Som belønning for at jeg overlevde det å kjøre ombord i fergen! MAKAN te Indiana Jones skal man lete lenger etter!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #82 Skrevet 6. juli 2010 Det var jo mange flere som døde før da! Utover det er jeg faktisk enig i at enkelte foreldre er overhysteriske. Jeg sendte med babyen min på trilletur med en 16-åring og da ringte venninna mi og spurte om babyen min var blitt kidnappet. Hun mente at en 16-åring ikke var moden nok til å trille barnevogn:))) Unger blir overbeskyttet i veldig stor grad, og jeg tror ikke at det er en bra ting.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #83 Skrevet 6. juli 2010 16 år og ikke moden nok til å trille barnevogn ? Du verden! Vil nå tro at det gikk ganske så bra for en 16åring Men det er jo som du sier! Barn blir veldig overbeskyttet, og det er ikke noe særlig!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #84 Skrevet 6. juli 2010 Tror ikke noe på dette pga barnevernet ringer ikke hjem i sånne saker, de sender brev.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #85 Skrevet 6. juli 2010 Nå hender det at det er enkelte ting man MÅ gjøre, og enkelte ting det derimot er lett å unngå. For endel kan det være helt nødvendig å kunneta seg en tur til butikken med babyen i vogna med seg, for å få mat i huset feks. Å ha ungen på fanget mens man kjører bil, er derimot totalt unødvendig, og svært lett å unngå. Og selv om noe skulle være farlig, behøver man ikke gjøre det verre ved å gjøre noe annet som også er farlig. Two wrongs don't make a right.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #86 Skrevet 6. juli 2010 Det JEG hadde vært bekymret for,var om airbagen hadde blitt utløst mens jeg hadde hatt barnet på fanget!Jeg opplevde at den utløste seg selv ved at jeg var borti en dump i veien (jeg hadde selvfølgelig ikke barn på fanget,jeg da!).Men med en slik kraft hadde rett og slett revet hode av et lite barn, noe som har skjedd tidligere!Det er jo tross alt en grunn til at barn ikke skal sitte forovervendt der det er airbag!Tenkte du på DET HI,når du satt deg bak rattet???
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #87 Skrevet 6. juli 2010 Signere 15.57 Airbagen ble utløst i bilen min helt uten forvarsel. Må ha dunket borti noe, men kjente det ikke selv, så det skal lite til. Var jo en gutt i Bergen som ble drept av airbagen fordi faren kom borti fortauskanten.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #88 Skrevet 6. juli 2010 Så en sa at de fleste ulykker skjer i gjemmet...det er jo enkelt å gjøre noe med.Er jo bare å flytte =D
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #89 Skrevet 6. juli 2010 De fleste gjør nok dette en eller annen gang. Gutten vår på 4 "kjørte" i en alder av 1 år stående i setet for første gang. Han har "kjørt" flere ganger siden. Halvparten av dib beholdningen skulle hatt seg jobb som politi i texas tror jeg =P
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #91 Skrevet 6. juli 2010 Hvis barnehagen hadde lagt ut på tur uten å sikre barnet ditt forsvarlig. Hva hadde du gjort da? Hva om det hadde skjedd en ulykke? Er det annerledes for deg å bryte lovpålagte regler? De er jo til alles beste. Dessuten: Jeg hadde lagd et helvete for deg, om jeg hadde vært involvert i en ulykke med deg og barnet ditt- og barnet ditt hadde dødd på grunn av din sløve latskap. Da måtte JEG leve resten av livet som drapskvinne- og det hadde jeg likt dårlig, Sånn sett er det fint at du er under oppsyn.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #92 Skrevet 6. juli 2010 Du, Frøken 18:23 , ta å ro ned litt! Hun kjørte 15 meter på privat grusvei, fra postkassen! Tror nok at vi ALLE har gjort verre ting i våre liv... Og om du hadde hatt samvittighet til å lage et helvete for en kvinne som nettopp hadde mistet barnet sitt, ja da må du kanskje ta litt tak i deg selv også ?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #93 Skrevet 6. juli 2010 Jeg hadde vel blitt bura inne på livstid jeg da. I vinter, på hålka, skulle jeg absolutt ut og gå tur. Turte ikke å trille vogna ned bakken så jeg trilla den inn i stasjonsvogna og kjørte ned bakken. Med babyen oppi vogna, siden han hadde sovnet. Tryggere på 4 hjul, samme hva. Nå blir jeg sikkert skutt av moralens voktere.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #94 Skrevet 7. juli 2010 Sitter toåringen alene på trampolina og gråter, er det du som bør melge et sted, ja...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #95 Skrevet 7. juli 2010 ...noen 16-åringer har eget barn i barnevogn, til og med...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #97 Skrevet 7. juli 2010 Må dere roe dere litt da! Dere er jo helt hysteriske... Snakk om privat grusvei liksom! Tviler på at det er snakk om rallykjøring her. Folk er gale og skal bry seg med alt alle andre gjør. Og til deg som ville lagd et helvette for den moren som hadde mistet barnet sitt; Hører du hva du sier her? Dummeste jeg har hørt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå