Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #51 Skrevet 21. juni 2010 Anbefales også av de fleste tannleger....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #52 Skrevet 21. juni 2010 Jeg ble overvektig i barndommen og led av overspising i ungdomsårene. Deretter gikk jeg rett fra overspising til nesten ingenting, og opp igjen til overspising. Fra jeg var 18 har jeg spist altfor lite igjen. maten byr meg helt imot og hver gang jeg ser meg selv i speilet blir jeg bare kvalm og har enda mindre lyst på mat. Det hjelper heller ikke at helsepresonell under svangerskapet gjerne ville lære meg hvordan jeg går ned i vekt : SPIS MINDRE!!! Idioter, de kan da ikke uttale seg om det når de ikke kjenner meg og mine problemer! Jeg har søkt legehjelp for mitt veldig vanskelige forhold til mat og ifølge dem er jeg nå så ekstremt i sparebluss at dersom jeg overspiser ved ett måltid i uka kan det føre til at jeg kan gå litt opp i vekt. jeg går hvertfall ikke ned!!! Jeg er på vei ned, men guuud så vanskelig det er når fordøyelsen jobber imot meg!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #53 Skrevet 21. juni 2010 Jeg synes det var et helt greit greit spørsmål. Interessant å lese hva folk svarer. Det er vel ganske individuelt hva som er årsaken til et spiseproblem, og hva som funker best for den enkelte. Å veie seg funker kanskje bra for noen, mens andre kan ikke ha vekt i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå