Gå til innhold

Kan man bli kasta ut av denne grunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er en useriøs utleier. Heldigvis er det ikke så mange som er like tåpelige som deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen som mener noe i nærheten av det du beskriver her.

Skrevet

Kredittkort må være det dårligste forslaget til nå ihvertfall.

Skrevet

Du burde sørge for å betale for din egen del

Husleiern vil nå antagelig gi deg svært dårlige referanser, slik at det blir vanskelig å leie for deg et annet sted. Han kan sende saken til inkasso, og du får betalingsanmerkelser. Noe som igjen vil gjøre det vanskelig for deg å få lån og få kjøpt deg bolig.

Venner, familie, sosialkontor eller kredittkort. Noe må du vel ha i bakhånd? Det er i allefall mer riktig at du skal bruke ditt kredittkort en at huseiern må bruke sitt. Lykke til med å gjøre opp for deg.

Skrevet

ETT lite tips, ser du at pengene fra nav ikke kommer anntatt dato kontakter du husvært og sier det sånn det er, pengene er ikke kommer men du får di med en gang di er på konto. da burde en oppegående husvært forstå dette.

Jeg har selv denne måten slitt med nav og utbetalinger men pga en forståelses full barnehage gjorde det ingen ting om at det ble betalt 1 uke forsent.

SÅ det beste er ta en tlf til di du skal betale pengene til ikke bare la det utebli uten noen form for info.

i husleie kontrakten står det om oppsigelse mm les dær om han har lov eller ikke.

Skrevet

Dette er en god grunn for utleiere å ha 6 mnd depositum siden det tar lang tid å bli kvitt slike folk. Da er man i allefall garantert 6 mnd husleie.

Og da får man nesten garantert ikke folk som lever på nav eller folk som ikke kan betale for seg.

Skrevet

2008 God plan.

Jeg har 4 leiligheter til utleie og hvis folk ikke betaler flytter jeg ut for dem etter 3 ubetalte måneder. Jeg har ikke lov til det, men da får de rett og slett dra meg for retten for jeg har ikke råd til å betale husrom for 4 familier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...