Gå til innhold

Det finnes tre typer Frp-ere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he enig;)

De jeg har møtt er også typisk slik:

-Sinte

-Misfornøyde med det meste

-Negative

-De møtes ikke med håndtrykk og smil men med klaaging...vondter, problemer og syting

-Sladrete

-Spasommelige(Kall det gjerne gjerrig;)

-Har mange sterke meninger og ytringer...lyder dette kjent?

-JEG HAR DA RETT TIL Å MEEEENE DET JEG VIL!

-JEG SNAKKER RETT FRA LEVRA!

-JEG ER BARE ÆRLIG!

-NAV HAR LAGD ET HÆLVETE FOR MEG..MÅTTE VENTE 2 UKER PÅ TRYGDA!

-INGEN SKAL FORTELLE MEG.....!

-DE DERRE DER VETTU...JO ALLE DE DERRE SOM ALLTID GJØR SÅNN!

-DE FORBASKA SIGØYNERNE::DET ER UTROOOLIG SLITSOMT NÅR DEM HOLDER FRAM DEN JÆLA KOPPEN OG PLAGER OSS MED DEE KUØYA:DEM LURER IKKE MEG!FÅ DEM HJEM!

-JEG ER KJEMPEGENERØS MEN DEM LURER IKKE MEG!

-KJENNER EI SOM BLE SLÅTT NED AV EN NEGER, DET ER DEFOR JEG IKKE LIKER DEM.

-OBAMA VANT BARE FORDI HAN VAR SVART!

-LIKER IKKE JØDER MEN ISRAEL...stakkars ISRAEL SOM BLIR PLAGET AV DE FORFERDELIGE TERRORISTENE PALESTINERNE!

-HARRU LEST DAGBLA I DAG!STAKKARS DE GUTTA I KONGO!ERRE DE DER NEDE I JUNGELEN GJØR MED GUTTA VÅRE...FÅ DEM HJEM!

-BENSIN, RØYK, ALKOHOLOG, KJØTT OG KLÆR OG ER ALT FOR DYRT!

-VI GIR VI ALLT FOR MYE PENGER TIL FATTIGE LAND!

TA FRA BISTANDSBUDSJETTET OG FÅ UT ASSSYLSØKERNE.

SLEIPE FOLK SOM BARE LAGER FAENSKAP OG SOM GJØR ALT FOR Å IKKE BO I ET KRIGSLAND:SEND DE HJEM!

-JEG ER PEN SNILL GENERØS OG SMART...BARE IKKE MOT DEG!

-FÅ UT UTLENDINGENE OG BRUK PENGER

PÅ DE STAKKARS ELDRE(mora mi jeg besøker 5 ganger i året blir vaska bak av ei svart kjerring..Stakkars)

-SØSTA MI ER EI KJERRING SOM STJAL ARVEN FRA PAPPA-HU MANIPULERTE ALLE..STAKKARS MEG JEG SOM ERSÅ GLA I MAMMA OG PAPPA!

-JEG BESTEMMER OVER MEG SELV OG JEG VET ALLTID BEST!

-UTLENDINGENE MÅKKE BARE KOMME HER Å TA SEG FRIHETER; SNYLTERE ERREM.

-også bruker de ha en karakteristisk stram overleppe, liker å fnyse!Fnyyys.

-Hersketeknikken er sterkt utbred:Haha du er liiite dum da!HAHA

Jeg er så smart som jeg forteller deg nå!

Også liker dem å riste på hodet og himle på øya når de er uenige med deg.

Humoren:Harru hørt om svensken...

Ofte utbrodert til:Harru hørt om Negern

Eller:Harru hørt om homon

Sjekkereplikken:Vil du værra med meg hjem i natt...hehe

Underlige snodige..litt skumle folk...og de vokser i flertall..HJEEELP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, synes du beskrev enkelte av de hardbarka sosialistene her inne med adferdsbeskrivelsene dine. Konklusjonen må bli at det finnes idioter i alle partier, det er bare noen flere innen Fremskrittspartiet.

Skrevet

Så veldig synd for deg at ingen av de karakteristikkene ikke paser til meg da, siden jeg holder meg til Frp!

For det kan jo umulig ha noe med det å gjøre at jeg har sett (og skjønt!) at de partiene som sitter i dag ikke har utført en dritt som er av betydning for de fleste.

Men typisk dere som stemmer sosialistisk å rakke ned på andre fordi at det får dere til å føle dere bedre. Det er jo rett og slett fordi at dere ikke har noe som helst positivt å dra frem om deres partiers politikk. Sandkassementaliteten lenge leve

Skrevet

Så fint de ikke passer deg da.666 hva betyr det?Hip hip hurra jeg er så gla?sitter i sandkassa og er bare litteranne redd...selv om jeg ikke stemmer Krf

Skrevet

Jada, kan skjønne det at alt skal tas bokstavelig. Tar du absolutt alt bokstavelig du, både nick, trolleinnlegg, ironi, og sarkasme? I så fall bør du få sjekka om du har noe i topplokket.

Skrevet

Næmmen der kom det fram.Tydelig.Takk for det klassiske

eksempelet av det berømte Frp syndromet;symptomer manglende selironi, angreppositur med klørne ute, hersketekknikk og sinne.

Ja jeg burde sjekke om jeg har noe i topplokket..Jeg har tydeligvis ikke forstått noe.

Uff så sint så sent da?Stemmer forresten Venstre og Rødt ca annenthvert år, hvis jeg stemmer.

Du må gjerne ta igjen men ikke vær så sint da!

HUFF

Jeg er ennå reddere nå her i sandkassa mi;)

Skrevet

Du 22.04 hele innlegget ditt er fullt av billige hersketeknikker. Kaster du hele Berlinmuren inni glasshuset ditt?

Skrevet

Eh okei... Vet dere ikke at FRP er den nye arbeiderklassen? Flere medlemmer i LO stemmer FRP, enn de som stemmer Ap.

Lættis utsagn, bare for å "provosere"

Skrevet

Hmmm...jeg passer ikke inn i noen av disse katogoriene som du så flott har laget. Og jeg stemmer FRP.

Jeg kan tenke meg at du selv er en SV digger Hi.

Skrevet

"For det kan jo umulig ha noe med det å gjøre at jeg har sett (og skjønt!) at de partiene som sitter i dag ikke har utført en dritt som er av betydning for de fleste."

Det er feil.

Vi betaler fortsatt kun egenandel på sykehuset ved noen konsultasjoner, resten er gratis.

Vi har fortsatt gratis skole,og flere av de norske skolene har fått ett kjempeløft de senere år.

Vi bygger nye,gode veier andre steder i Norge enn østlandet.

Vi har snart midtdelere i hele sørnorge

Vi er nesten oppe i full barnehagedekning

Norge ble ikke rammet av finanskrisen takket være en flink regjering

Vi har fortsatt lav rente

Jeg syns absolutt ikke vi har noe å klage over.

Og ang avgifter,jeg kan godt betale dyrt for røyk og alkohol sålenge jeg kun betaler egenandel på sykehuset om jeg blir syk av det.

Skrevet

Syns du de er billige?Var det så voldsomt da?Hva stemmer du forressten?Er vel egentlig ikke så viktig lenger.Men innrømmer at Frp politikk provosere meg..Mye mer enn andre store Norske partier har gjort.

Men for små bokser på mennesker er stygt...uff vil virkelig ikke være slik.

Da er jeg ikke bedre nei, det er sant!Jeg reagerer så sterkt på hvordan partiets representanter opererer i media.Synes det til tider er ufyselige hvordan de spiller på frykt og fordommer og regelrett manglende kunnskap på velgere.Et kynisk spill.

Kan virkelig ikke utså bl.a.

Siv Jensen...grøsser av tanken.

Hun virker utrolig kald og hjerteløs.

Et godt eksempel er hvordan hun provoserte i media ved å markere den Israelske nasjonal dagen under folkemordet på Palestinerne i fjor.

Det skjer mange slike hendelser som for meg er nærmest surrealistiske.

De har fått så stor oppsluttning nå og det er greit og ha disse holdningene.

Det er akseptert av folk.

Det var ikke sånn før...eller så levde jeg kansje i en lykkeli uvitende barndommsboble fraverende den faktiske realiteten.

Var så trist at jeg gråt når jeg så henne på tv under den verste massakren av palestinerne.Det er et eksempel på hva som skjer i sammfunnet vårt.Min mor gråt og.

Hun nærmer seg 70år nå og i mitt liv har vært aktiv for å fremme global rettferdighet!tok i mine barndoms år med meg og mine søsken i demonstrasjoner mot forskjellige urettfedige saker -bl.a. Fri Palestina(slutten av 70 og hele 80 tallet), Free Mandela, bedt om stans av forkjellige kriger og kjempet for demokrati .Tatt oss md på Internasjonale musikk festivaler med Reggea, arabisk, Joik, afrikansk og europeisk musikk på programmet.Vi ble fortalt at vår Kultur var viktig og rik og verdifull å dele og andres det samme og viktig å være nysgjerrig og interresert i.

Nå sitter folk rikere enn noen gang...men også mer fordomsfulle en noen gang og Frp er større enn noen gang.

Klart jeg er sint, trist og lei.

Dette er en del av min oppdragelse.

Mitt verdisyn er svært ulikt hva jeg oppfatter bl.annent Frp har i sitt partiprogram.

Orker ikke krangle med sinte Frp ere så sent.

Blir så stygt.

Det er personlig.

Skrevet

Frp'ere er folk som vil karre til meg mest mulig penger og de eier ikke perspektiv for noen andre enn seg selv og egen situasjon. Hele partiprogrammet til Frp er jo eventyr, for de må kunne trylle for å få igjennom pisspreiket.

Skrevet

Mine foreldre er frp-ere. Ikke akkurat noe jeg er stolt av,men likevel..

De er begge selvstendig næringsdrivende som jobber 20 timer i døgnet.,

De startet med ingenting og er nå ganske så velstående. Etter mange år med hardt arbeid..Ingen av dem har høyere utdannelse.

Passer ikke inn i beskrivelsen din i hvert fall...

Skrevet

Jeg har aldri stemt FrP og klarer ikke se for meg en virkelighet hvor jeg gjør det heller. Likevel må jeg få si at innlegget ditt var nedlatende, fullt av billige hersketeknikker og nøyaktig like lavmål som du beskylder FrP-velgere for å være. Det er kanskje på tide med en selvransakelse?

Skrevet

Var litt små grupper ja...men Frp-ere er

ikke en del av min omgangskrets.

Har ikke møtt noen jeg klarer å kommunisere med forbi dagligdagse emner...litt mer alvorlige temaer og ofte siiiver et veldig ulikt mitt verdisyn ut og skaper konflikt.

Jeg synes enkelte av partiet meninger er forkastelige og nærmest uetiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...