Patetica fåkksi Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Type 1) Overvektige trygdemennesker som leiter etter noen å skylde på. (Størsteparten). Type 2) I hovedsak trygdefolk men også noen arbeidende som har mislyktes i det de ønsket, og som kombinerer intelligensmangel med falsk redsel og derfor skylder på utlendinger for alt som er galt. Type 3) Arvinger av rike mennesker som ikke veit en dritt om arbeid og kamp, og som er livredde for at andre skal ta fra dem det som de føler er Guds gave til dem selv.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Type 1 og 2 stemmer bra. Type 3 tror jeg ikke det finnes så mange av. Har til gode å møte smarte mennesker som stemmer Frp.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Jeg stemmer frp, men jeg passer nok ikke inni grupperingen din.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Det tror jeg de færreste som stemmer FRP, er i stand til ) Litt sånn som enkelte middelklassedamer i GB ikke klarer å se at de ikke er sofistikerte nok til å regnes inn under lower upper class :-p
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Jeg stemte FRP, så vi får ta med en type 4 også 4: Hardtarbeidene student med ett barn og samboer med høy utdannelse. Bor i stor enebolig med hage. Slank og pen. Velfungerende som aldri har mottatt noen stønader fra staten bortsett fra barnetrygd. Elsker livet og går mye i skog og mark Bor i en velfungerende FRP kommune som er drømmekommunen.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Har en sånn en der jeg jobber. Rik bortskjemt drittunge som er der kun fordi pappa kjenner eieren. Han kan ikke en dritt og stemmer FRP, for det har pappa alltid gjort.
Patetica fåkksi Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2010 Men gruppe 1, 2 og 3 er like fullt idioter, Kørj.
Ikkelektuell Skrevet 23. mai 2010 #12 Skrevet 23. mai 2010 Jo, men så har du folk som er idioter på generell basis, uten å være verken tjukk, trygdemottager eller arving i en rik familie. Idioti kan oppstå overalt.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #13 Skrevet 23. mai 2010 Jeg passer ikke inn i beskrivelsen din, men stemmer Frp.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #15 Skrevet 23. mai 2010 Jeg kunne aldri stemt FrP, men dette innlegget vitner om et menneskesyn som ikke er fornelig med sosialisters verdigrunnlag. Jeg konstaterer at flere og flere sosialister i Norge får et mer og mer uspiselig menneskesyn og elitistisk forhold til politikk. Det vitner ikke akkurat om overlegent intellekt.
Ikkelektuell Skrevet 23. mai 2010 #16 Skrevet 23. mai 2010 Sorry. Idioti + FrP er en uoppløselig formel.
Ikkelektuell Skrevet 23. mai 2010 #17 Skrevet 23. mai 2010 Er sosialisme det eneste alternativet til frp? Oppdater deg litt.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #18 Skrevet 23. mai 2010 Utifra hovedinnlegget ditt må vel du også stemme FrP da? Fint at å være overvektig og trgdet er det samme som å stemme Frp.. Jeg gjør nemlig ikke det. Men du virker som en typisk 1,2 og 3er..... Lille drittkjerring.. Spyr av deg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #19 Skrevet 23. mai 2010 Smart du? Selvsagt er ikke sosialisme det eneste alternativet til FrP. Det ble heller ikke sagt. Kanske du skal jobbe litt med lesekunnskapene dine? Eventuelt kan du slutte å tro at dine fortolkningsevner er særlig gode, her bommet du voldsomt.
Ikkelektuell Skrevet 23. mai 2010 #20 Skrevet 23. mai 2010 Du skriver at hovedinnlegget vitner om en holdning som ikke er særlig forenlig med sosialisters verdigrunnlag, og går dermed ut fra at HI er sosialist. Forklar meg igjen hva jeg ikke skjønte?
Aliena Skrevet 23. mai 2010 #21 Skrevet 23. mai 2010 Hva i all verden har "slank og pen" med saken å gjøre, når det kommer til hva hvilke mennesketyper som stemmer?
Gjest Nabaat Skrevet 23. mai 2010 #23 Skrevet 23. mai 2010 Så å være overvektig og trygdet forteller hvilket politisk ståsted man har? Smart du, HI.. De slanke og rike da, hva stemmer de? Det du stemmer?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #24 Skrevet 23. mai 2010 Du forstod tilsynelatende ikke at det at man (utfra HI sine tidligere innlegg om politikk) trekker konklusjonen at HI er en sosialist ikke betyr at man ikke vet at det finnes andre alternativer til FrP enn sosialisme. Hadde du forstått det hadde du heller ikke følt trangen til å kommentere dette, som jo uansett er så innlysende at det virker passe blondt å måtte si noe om det. Så dersom du skal arrestere meg må du eventuelt arrestere meg for å "beskylde" HI for å være sosialist, for så å følge opp med det faktum at hun ikke er det. Forøvrig er det en økende tendens til at sosialister føler seg som en slags intellektuell overklasse i politisk sammenheng, hvilket jeg som sosialist finner kvalmende og skuffende. Det finner man mange glitrende eksempler på bare inne på dette nettforumet. Mange her har høye tanker om seg selv, tanker som ikke rettferdiggjøres av utsagnene til menneskene som har dem.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #25 Skrevet 23. mai 2010 Nå er ikke HI, eller flere av hennes meningsfeller, videre begavete. De bare tror det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå