Gå til innhold

Gud så mange uflidde mødre det er rundtomkring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trollmamma har danka deg ut, HI. Gå og gni deg med pudderkvasten din!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har tydeligvis fått deg en på tygga ved å lese dette innlegget selv, og misforstått helt. Les alle mine innlegg her, jeg er ikke ute etter å rakke ned på noen. Noen har godt av å bli konfrontert om dette for så å gjøre noe med det og få det bedre med segselv. Og de det ikke gjelder, gjelder det rett og slett ikke!

Skrevet

Dagens mote er for jævlig, ja. Alle skal ligne alle. Alle skal være feminine. Jeg kler best gutteklær...

Skrevet

Det er det mest selvmotsigende svaret jeg NOENGANG har lest.

Skrevet

Det som er morsomt er at du tror du er intelligent. Du er ei merr fordi du sårer mange som ikke fortjener det, og tror selv at du gjør det riktige. Du er overskudd. Ferdig med det.

Skrevet

Det er det mest selvmotsigende svaret jeg NOENGANG har lest. = var til anonym 12:12

Skrevet

Så lenge du er anonym og ikke har merket innleggene dine på noe vis, ja så er det litt vanskelig å lese alle dine:-P

Skrevet

Hehe, å lære seg litt folkeskikk hadde nok ikkje skada for deg kjære anonym 12:02

Sjølv om ein ikkje er einig med andre og/eller liker å siskutere, er det heilt unødvendig og veldig ufint å gå i angrep på folk på denne måten.

Regner med at dette var ett tulleinnlegg?

Skrevet

Stakkar deg, 12:10. Det at du har så overskudd på hormoner og underskudd på normalt skrivevett og folkeskikk er mye verre enn ei som på et provoserende vi (i dine øyne iallefall) innerst inne vil andre bare VEL ved å gi tips til å føle seg bedre til de det gjelder!!

Skrevet

jeg er så pen at jeg ikke trenger å bruke tid på utseende. Jeg kan gå på jobb med bare litt mascara. Håret mitt er langt og velstelt, trenger ikke engang børste det for at det skal se bra ut. Jeg er slank og lekker og kler hva jeg enn drar på meg..

Hår ut fra at HI er ei halvfeit ugle med kompleks for hengemage og cellulittræv og som må bruke en time på bade for å se bra ut. Jeg gidder ikke bruke tid på tullete fjas som sminke og ....ja, hva bruker man tid på badet til,egentlig? Jeg dusjer hver dag, det får holde i massevis:-))

Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hvordan andre ser ut du får være glad at du vil virke enda finere om alle andre ser ut som en dass...

men hva har klessmak og folkesikk å gjøre med om man er uflid eller ikke?

Mener du at om jeg ikke har samme smak i klær som deg så er jeg dermed uflid?

Og ikke alle har behov for å gå rundt å lyse av sexappeall. Men at folk bør prøve å ha normal hygiene selv om man har barn er jeg enig i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...