Gå til innhold

7 dpo idag, flere som venter på "Dagen"? :-)


MiraculixGRAVID

Anbefalte innlegg

Jeg har forresten greid å svi av tre tester i dag. Enda det ikke var antydning til strek på noen av dem. Galskap *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tester med stripsa fra billig tester, ikke sant? Jeg lurer på om jeg skal skifte de ut med noen andre. Jeg leste nemlig at noen hadde fått negative tester med de, men prøvde isteden cb Dig, da hun følte selv hun var graid, og fikk positiv test. Hmm. Kanskje det er disse billig testene som holder oss for narr? ;-P Man vet aldri! Uannsett, og igjen; GOD TUR :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet svakt positivt idag!!!!! Herreguuuuuud, jeg hadde omtrent gitt opp! Håper virkelig denne holder seg fast!

 

Men; Det er to store MEN her;

 

Jeg så ikke den svake streken før etter tiden

 

Jeg kan ikke se tydelig om det er rosa eller grått.

 

Greia er at jeg så på testen etter noen min, og avfeide den som negativ. Etter en stund måtte jeg tisse på nytt, og jeg satt å tittet på testen (hadde jo selfølgelig ikke kastet den.......) Da så jeg to streker, liksom kantene til der teststreken kan være. Etter litt mer titting ser jeg tydelig der teststreken SKAL være pga "omrisset" liksom og at den ikke er hvit.

 

To dager til IKM så dette blir super spennende fremover. HERREGUD, håper det er vår tur nå!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg slenger meg inn her jeg også! Har IKM 19.5. Vi har vel egentlig ikke prøvd å bli gravid helt enda, men har den siste uken hatt litt ymse symptomer - og jeg er jo ikke akkurat den mest tolmodige og minst nysgjerrige personen jeg vet om :P

Venter billigtester i posten på tirsdag, dagen før IKM, men klør i fingre etter å teste allerede nå, 10-11 DPO.... Er det for tidlig?

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Miraculix! Håper du får en sterkere test snart :-)

 

Jeg tør ikke å teste før et par dager etter IKM... Er så redd for å bli skuffa. Har bare 1 test også, CB digital.

 

Nå har jeg hatt menssmerter, mye i dag og litt i går. Har også begynt å få tunge og større pupper. Og er mye svimmel og litt kvalm. Merker også at humøret går veldig opp og ned, og har ganske levende drømmer der jeg skjeller ut andre. I tillegg har jeg vært hard i magen noen dager, og det er jeg omtrent aldri.

 

Ha en fin 17.mai i morgen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende! Håper virkelig det har klaffet for dere denne mnd! :) Jeg er 12dpo så jeg er også veldig spennt, men jeg har en del mens symptomer som såre pupper (som jeg bruker å få rett før mens) og stikking/murring i magen. Pluss at graviditets testene har vært negativ. Skal ha mens på Torsdag. Så jeg frykter at det ikke har blitt noe denne mnd.. Men det er en ny mulighet neste mnd da ;) Dette er bare den første mnd vi prøver så sjangsen for at det skal sitte på første forsøk er vell minimal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...