Gå til innhold

7 dpo idag, flere som venter på "Dagen"? :-)


MiraculixGRAVID

Anbefalte innlegg

God morgen..eller god natt får en vel si til deg, Miraculix86. Hehe.

 

12 dpo i dag! 12!! ....og...haha..har brukt opp de få, usle testene jeg hadde. Heeerregud. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder! Hahaha! Å, det er så flaut. Har sååå lite viljestyrke på dette med testing! Så...gjett hvem som måtte bestille seg nye tester.. Satser på de er her på torsdag. (er jo da 14 dpo og i full testemodus)

 

Men har ingen verdens symptomer. Var skikkelig svimmel og følte meg bare i et generelt ekkelt humør. Men så ser jeg på charten fra forrige måned, og jeg svimla på denne tiden da også.. Så eneste symptomene jeg har, er at jeg er full av pms. Hehe. Men er ikke sur og sint denne gangen da...det kan vel også være et symptom? Hehe. Og får fremdeles støt av alt av metall i butikker. Kjekt å rydde i hyllene på jobben, kan dere tro. Også er ikke puppene så ømme som de pleier å være. Går litt opp og ned, men om morgenene kjenner jeg ingenting..Forrige måned, og som jeg kan huske fra tidligere, så var det bare vondt vondt vondt, frem til noen dager etter tanta satte inn.

 

Å for en spennende tråd dette er altså!! :D Kjekt å se du slengte deg på, så gla!! :) Fin blanding av "ferskinger" og erfarne her. Hehe. Huff..jeg liker virkelig IKKE forhåpningene jeg har fått meg denne måneden.. Og må si at jeg gruer meg kraftig til lørdag, hvis mensen kommer. På jobb med de smertene.. Skal ihvertfall pakke riiikelig med paracet i veska i tilfelle!!

 

Gleder meg til helga, altså! :D Med all testinga her inne! Hehe. *wheee*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen! Ja her går vi spennende tider i møte. Også så lett forventningene skrus opp. Jeg fikk en skikkelig kvalmebølge igjen i går ettermiddag, og i morges våknet jeg kl 05 tissatrengen (enda jeg var på do 0230 i natt) og kvalm. Kvalmen har kommet i bølger hele morgenen.

Jeg måtte teste i dag også. Den ble svaaaakt positiv. Tror det kan være pregnylen som henger igjen. Er jo bare 8 dpo. Kvalmen kan sikkert komme av pergoen....Jeg tør ikke tro/håpe....

 

Noen andre som har testet?

 

Drømme stress-less;Testefest er spennende, men dyrt... Det er helligdag på torsdag. Da får du kanskje ikke testene før fredag :-( Håper det er et godt tegn at symptomene er annerledes denne pp enn tidligere ;-)

 

Masse lykke til med testingen jenter. Krysser alt jeg har for hele gjengen :-))

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen vakre damer!!

Jeg startet testefesten i dag, er 10 DPO og tror dere ikke jeg endte opp med å brenne av alle tre testene jeg har!

De viste svaaaakt positivt alle tre!!!

Hadde jeg hatt fem ti liggende så hadde jeg tatt de også!

 

QR og CB+ var det jeg prøvde. Herregud.....!!!!!!

Har akkurat vært på apoteket, handla to nye tester.

 

Er det virkelig sant???

 

JEG ER KVALM!!!!!! Sitter her med frokosten foran meg.... kanskje det er innbilt kvalme... psykisk kvalme... for dette er syyykt! Tør ikke si jeg er gravid før testen er sterkt positiv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj! Utrolig spennende jotne! Du er nok ganske sikkert gravid :-) En strek er en strek ;-) Men, siden du ikke tør si det selv, tør ikke jeg hviske et lite gratulerer heller :-P Men, har en god følelse for deg nå altså ;-)

Greier du å vente med flere tester til i morgen da? Ikke sikkert de vil bli noe særlig sterkere om du tar dem på ettermiddagsurinen og da er du like langt, og ennå en test mindre...

Uansett, masse lykke til! Og hold oss oppdatert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i "så gla' ", jeg skal jammen vente til i morgen. Jeg skal være standhaftig!!!

Jeg klarer nesten ikke la være å glede meg, dette blir så spennende!

Jeg håper vi alle tester positivt denne mnd!! Tenk så gøy!!

Krysse fingrene og tenke positive tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Håper virkelig du er gravid!! :-D

 

Tester du i morra igjen da eller?? Er kjempespent på dine vegne!!

Skal teste i morra jeg også, etter et tips fra en her inne. Sist TR var på besøk hadde jeg mensen bare i knappe 2 dager (festeblødning forhåpentligvis!) + klør noe veldig rundt brystvortene, mega trøtt, vondt i magen..

Så håper virkleig vi kan flytte oss inn til 1.trimester jotne! :-D

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh spent på deg jeg også!!!

La meg høre imorgen tidlig hvordan det har gått!!

 

Masse lykke til du og!!

 

JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! (hysj)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo lovende ut for noen av dere :) Krysser fingrene XXX

 

Selv er jeg 7 dpo og kjenner ikke en skit idag. Har de siste par dager hatt mensen smerter, men idag kjenner jeg ikke overhodet ingenting.

Spent på når jeg begynner å blø denne pp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ganske rart å lese, trodde jeg var gal, men det er jo flere som er gale;) Er ikke helt inne i deres teminologi, men hadde 1. dag i siste mensen 20 apil, og eggløsning tirsdag forrige uke, 7 dager siden i dag. Kjølpte 15 billig tester, og klarer jon ikke å la vær å ta de..men nei da...Jeg har 2 barn fra før med min eksmann, og har hatt ny kjæreste i 2,5 år nå som ikke har barn selv, så denne mnd er første gang vi prøver, er så utrolig spent.. Ikke merket noe annet enn en forferdelig kvalme i dag, men det er vel for tidelig til å være symptomer..kjennes ut som om dette er første gang, føler meg helt lost....

Masse lykke til alle sammen, koselig å lese det dere har skrevet, og krysser både fingre og tær for dere.

 

"jente 32"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med jeg og, 9 DPO i dag.. Har slitt med korte lutealfaser etter pillestopp/fødsel, men har tatt akupunktur denne måneden og hååper at det har hjulpet! Har hatt mensmurringer/kramper siden 5DPO og rikelig med hvit utflod, noe jeg også hadde sist, men i motsetning til dere andre tenker jeg at jeg ikke kan være gravid - inntil det motsatte evt er bevist :P

 

Startet min lille testefest 8DPO, blendahvite selvfølgelig :P De 2 andre gangene jeg har vært gravid har det ikke blitt positivt før over ikm så er kanskje vel optimistisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja..slapp å vente helt til lørdag jeg :-| Tanta er på veiii.. begynte å spotte tidligere etter seriøøst vonde kramper...så. Lav temp i morgen tidlig, og lutealfase på 12 dager denne gangen da.. I motsetning til forrige måned. Da hadde jeg 15 dager.

 

Samme tegn denne gang før spotting; masse svimling og følte meg generelt sett bare dårlig..fikk bange anelser bare da. Ære være FF, sier jeg! Hehe. Logg over ALLE tegn, temp og utflod.

 

Jaja..slapp jeg å bruke opp mange flere lapper på tester! Også slapp jeg å vente i flere dager i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det virkelig skjedd saker og ting i løpet av dagen! Må jo først starte med å si; GRATULERER SÅ MYE!!! Merker jeg er skikkelig misunnerlig på positiv test nå ;-P Så moro å se at det klaffer!

 

Jeg troor jeg blir litt påvirket av denne teste-festen, og har lyst til å bli m i de positive vibbene som ligger i denne tråden nå, så jeg skal ta en test på torsdag! Er på nattevakt igjen, så vil ikke teste imorgen da det blir litt oppstykket søvn (må jo ha skikkelig morgenurin;-P)

 

Da er jeg 11 dpo, og er vel egentlig fortsatt noen dager til ikm, men orker ikke vente lengre;) Uff, blir GAL av dette styret altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Hvordan går det med testefesten da jenter?

Jeg tok en ny test i dag, men den er så ultrasvak at jeg tror den må sies å være negativ. Ingen farge på den svake streken heller. Men, jeg tisser så ofte om natta nå, at det er til å bli sprø av. Oppe 3 ganger i natt. Går maks 3 timer mellom hvert besøk. Konsentrasjonen av hcg rekker kanskje ikke bli så stor i løpet av 3 timer? *håpe håpe*

 

Moro at vi er så mange som er såpass likt i løypa. Og godt en ikke er alene om dene galskapen. Hi, hi...Hvordan går det i symptomjakten hos dere andre? Her er det ingen symptomer i dag. Men, kaffen smaker pyh! Må ha en kopp likevel;-P

 

Drømme; Æsj, dumme tante. Hun vet virkelig ikke å holde seg borte selv om hun ikke er ønsket. Håper spira sitter i neste pp *klemme*

 

Ha en strålende dag alle sammen!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk meg en god latter da jeg inne på "skravle" leste dette;

 

Når kvinner går gravide skal alle klappe henne på magen og si GRATULERER !!

Men ingen stryker mannen på pungen og sier GODT JOBBET !!!

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) Godt sagt.

 

8 dpo idag, myyyyye utflod. Ellers fikk jeg svar på hormon prøvene mine idag og de var visst helt normale. Så da blir det akupunktur fra neste pp. Tror ikke jeg er gravid denne pp heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :-)

 

Hvordan går det med dere?

 

Carina: Så bra at prøvene var helt normale! ) Så da har du jo ett kjempefint utgangspunkt! Utflod er jo også da ett gr.tegn da.. :-) Har du noe erfaring fra akupunktur fra før av? Ser det er flere som skriver om det, og/eller fotsone, men dette vet jeg lite om.. Lyst til å forklare meg litt? Mange som har positive erfaringer med det? Jeg har jo en hormonubalanse fra før av, kan aku hjelpe på det eller er det bare medisiner som kan gjøre den jobben? Ble mye spm dette.. :-)

 

Drømme: Uff, den dritt tanta, også komme to dager før da!! Eneste positive er vel at da begynner ny pp tidligere enn først antatt!! Håper at Mai/Juni er lykke mnd!! Er jo en fantastisk tid å lage barn på da :-P Prøver å overbevise meg selv også om å bli positiv til neste pp. :-) Kanskje vi rusler sammen inn på 1.tri da :-)

 

Her har jeg fyrt av min første test, som endte veldig negativ. :-( Prøvd å vri og vende i "det rette lyset" for å SKIMTE en liten mini stripe, men neida.............. 11 dpo idag, og DRØMTE at jeg hadde fått positiv test i natt, så skuffelsen ble, om det går ann, bare enda større, nesten så jeg bare vil fortsette drømmen min.. ;-P Nei, dette her blir man jaggu sliten av.

 

Trøster meg med at ikm ikke er for til tirsdag, så kanskje det er for tidlig. Men 11 dpo, burde jo komme en antydning da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Miraculix! Skjønner at skuffelsen ble stor siden forventningene sikkert var høyere enn normalt pga drømmen. Men, som du sier - det er jo lenge til ikm. Vi må fortsette å holde på den gode positive tanken ;-) Aku og fotsoneterapi har jeg desverre ikke så mye greie på. Håper det er noen andre som har erfaringer på området. Spennede å høre.

Jeg har også svidd av en test igjen i dag. Blendahvit. Jeg er 10 dpo og ikm er mandag. Fortsetter testefesten frem til den blir positiv, event til tantekreket dukker opp. Noe hun IKKE skal gjøre!!!!

Bruker du å ha lange sykluser siden ikm er tirsdag og du er 11 dpo i dag? Har du regnet fra positiv el-test, eller hvordan har du regnet ut ikm?

Jeg hadde inseminasjon og fikk også påvist EL på UL den 3. mai, og har regnet 14 dager etter dette. Forrige gang jeg tok dobbel pergo, satte pregnyl og brukte crinone, kom ikke tanta før 16 dpo. Så, regner med at det kan ta like lang tid før hun event dukker opp denne gangen. Skal ikke la forhåpningene ta fullstendig overhånd før dette, for jeg gikk så skikkelig i kjeller'n den gangen.

Men, denne pp blir det annerledes ;-) SKAL HA POSITIV TEST!! He, he

 

Vel, det var en liten oppdatering fra meg. Andre som har begynt testefesten?

Jotne; hvordan går det med den nygraverte;-) ?

 

Ha en fin torsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei så gla` :-)

 

Ja, jeg har jo hørt positie ting om alt.beh, så kanskje gi det en sjangse etterhvert, om ikke spiren sitter snart :-)

 

Ja, jeg har til vanlig 35 dagers sykluser, så temmelig lange. Men regner med 32 dgs syklus denne pp, da jeg har tatt pergotime. Dette vet jeg jo ikke sikkert, men da jeg tok pergotimekur for en tid tilbake sank sykluslengde fra 35 til 32 både pergomnd og pausemnd. Så da håper jeg at det er slik denne syklus også! :-)Er nok altfor tidlig å teste, vil jeg tro, men leste på pernille.info at positiv test bør foreligge mellom tidligst 8-16 senest dpo, så da er det vanskelig å la være å teste. :-) Krysser fingrene for pss begge :-) Jeg fikk påvist el ved innvendig ul og el-tester, så vet iallefall at vi traff godt mot el sex-messig ;-P Så skal være håp iallefall!! Egentlig kan jeg jo forvente ikm tirsdag- fredag, så herregud jeg er tidlig ute med testing.... Blir 16 dpo tirsdag, så burde vel være nærmere den dagen vil jeg tro.

 

Ja, POSITIV TEST BØR KOMME NÅÅ!!!!

 

Jotne; Ja, veldig nyskjerrig på hvordan du har det ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut av denne tråden, TR kom snikende istad på DPO11 så nå skal jeg bare være sur og grinete resten av dagen :)

 

Hadde så god følelse denne gangen, og traff godt ifht EL,men men.. satser på at mai/juni blir vår måned!

 

Tvi tvi til dere andre og håper at det blir mange positive tester når det nærmer seg helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig med tantebesøk vims81. Krysser fingrene for at spira sitter i neste pp. Masse lykke til!

 

Ny test i dag, 11 dpo - blendahvit. Men, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Jeg har fortsatt trua. He, he. Lenge til ikm jo...

 

Testet igjen i dag Miraculix? Hva slags tester bruker du? Jeg har disse strimlene fra billigtester. Jeg har også to vanlige cb liggende, men dem har jeg "spart" litt siden det er litt tidlig å teste. Lurer på om det kanskje ryker en cb i morgen....kanskje...

 

Carina; Så bra at hormonprøvene dine var normale :-) Blir spennende med akupunktur om det ikke har klaffet denne pp. Men, du har vel ikk fått noe tantebesøk ennå, så da er det jo fortsatt håp;-)

 

Ha en fin dag da jenter, og nå håper jeg symptomene melder seg i fleng hos alle her snart ;-) God Fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere :-)

 

Uff, så kjedelig med negativ test, så gla` - men som du sier, fortsatt noen dager frem til ikm! Jeg har ikke testet idag, jeg trodde jeg hadde en haug med tester liggende, men så viste det seg at det bare var to (!!!) billig strimmel igjen, så da fant jeg ut at jeg må prøve å vente noen dager! Kanskje jeg tester imorgen? Eller søndag :-) Får se hvor lenge jeg klarer å "holde ut" :-)

 

Egentlig mistet litt motet etter den blendahvite testen jeg tok sist. Hadde litt troa på denne pp faktisk, vet vi traff godt mot el - og har kjent litt "aktivitet" der nede, men nå kjenner jeg ingen verdens ting. Ikke ett bittelite snev engang. Så prøver å holde beina på jorda. Må innrømme at jeg fort blir litt ekstatisk når jeg driver med dette testehysteriet mitt. Og like knust av her eneste negative test. Huff. Men klarer jo ikke å holde meg unna heller............................ :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 DPO i dag, og har de siste par dagene vært kvalm på formiddagene. Jeg brakk meg i går da jeg skiftet bleie på 2-åringen min, og har ikke lyst på drikke. Men kvalmen forsvinner etter et par timer.

Ellers har jeg kjent en skytende smerte for 4 dager siden, og litt strekking på sidene, + svimmelhet. Utenom det har jeg nesten ikke kjent noen ting, og jeg pleier å ha masse symptomer før mens, særlig ømme pupper og menssmerter.

 

Håper.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet blendahvit i dag også :-( 12 dpo Nå blir det nok dårlig med oppdateringer fra denne kanten siden vi reiser på et lite cruise i dag. Tilbake til torsdag.

 

Lykke til med testingen jenter og en riktig god helg og 17. mai :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to, 13 dpo. Du får kose deg masse, masse på cruise, og ikke tenke på baby før du kommer hjem å tar en skikkelig knallpositiv test :-) God tur! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Miraculix! Skal nok kose oss masse på cruise :-), men VIL HA POSITIV TEST 17. mai :-)) Masse lykke til:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...