Gå til innhold

Hold vaksinene unna! La barn vokse opp, naturlig sunne og friske


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har jeg gått glipp av noe? Kan du isåfall vise til studier av helt uvaksinerte vs vaksinerte og hpv vaksinerte mtp forekomst av livmorhalskreft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hva så? Hvis det er så trygt og effektivt å ta en 32-35 vaksiner og så skummelt å la være så bør vel dette kunne bevises?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du unngår igjen temaet (dette begynner å bli kjedelig, Helseinterressert. Bare fordi du ikke kommer opp med gode svar, trenger du ikke finne på nye påstander for å vri deg unna. Såpass gjennomskuer jeg.). Men for å svare på dette: hvorfor I ALL VERDEN skulle det være nødvendig å sammenligne noen som er helt uvaksinerte med hpv-vaksinerte? Det finnes flere enn nok sammenligninger av HPV-vaksinerte med ikke-HPV-vaksinerte. Siden dette faktisk er randomiserte, kontrollerte studier, vil fordelingen av vaksiner ellers i populasjonen være lik i de to gruppene. Dermed vil eventuelle ulikheter som skyldes HPV-vaksinen fanges opp. Er du uenig i dette på noe vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvor mange fikk livmorhalskreft i narremedisingruppen og hos kontrollene og hvor mange fikk hos de som fikk ekte vare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått med deg at vaksinen er mot HPV (humant papillomavirus) og ikke livmorhalskreft? Er du uenig i at HPV kan føre til livmorhalskreft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke 32-35 vaksiner sikter du til?

Og ja, tryggheten dokumenteres jo, bare ikke slik DU gjerne vil, fordi... det har jeg forklart deg allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EJ,

 

Jeg sikter selvsagt til det norske barnevaksinasjonsprogrammet iht fhi.no.

 

Jeg imøteser gjerne en studie av de som følger programmet sin helse vs de som ikke gjør det sin helse (helt uvaksinerte) for å kunne si noe om tryggheten.

 

Men du tar det for god fisk at det er trygt uten at dette foreligger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevaksinasjonsprogrammet iflg. fhi.no omfatter 11 vaksiner:

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainArea_5661&MainArea_5661=5631:0:15,4537:1:0:0:::0:0

 

Hvilke 21-24 andre vaksiner mener du?

 

Det andre har du sagt før og fått svar på før, og det er like lite sannsynlig at det blir bra forskning av det pga. alle variable som må kontrolleres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tåkelegger EJ09, vaksinene gis flere i en og i flere doser. Tell en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tell opp, da. Jeg kommer til 11 (10 for gutter).

2 vaksiner (ved 3 mnd. alder)

2 (ved 5 mnd.)

2 (12 mnd)

1 (15 mnd)

1 (7-8 år)

1 (11-12 år)

1 (12-13 år, kun jenter)

1 (15-16 år)

 

Hvordan er det tåkelegging?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du teller antall stikk, ikke antall vaksiner EJ. Du vil se at et 3 mnd gammelt barn får hele 6 vaksiner på samme dag.

 

Kan ikke du som en vaksineforkjemper være den første i verden som tar disse ganget opp ift egen kroppsvekt en 10-15 ganger slik at det blir en 60-90 vaksiner på engang for å vise at dette er trygt EJ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjonsspørsmål. Jeg regner en dose av en vaksine mot en sykdom som en vaksine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...